Vraag over Flip4Mac (WMV)

16-08-2011 15:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik heb al eerder een topic geplaatst in verband met het overstappen van windows naar Mac. Nu loop ik tegen het volgende aan en wellicht dat jullie mij kunnen helpen. Op mijn windows laptop gebruikte ik windows media player om interviews uit te werken. Nu heb ik Flip4Mac (WMV) op mijn Mac geinstalleerd en kan ik de interviews wel afluisteren, maar lukt het me niet om bijvoorbeeld naar het midden van het interview vooruit te spoelen (ik kan alleen heel langzaam vanaf het begin van het interview vooruit spoelen, maar dat schiet dus niet op). Heeft iemand een idee hoe dit werkt?

Groet,

Isa
Je speelt ze nu dus af in QuickTime?

Misschien kun je VLC proberen.
quote:Tegucigalpa schreef op 16 augustus 2011 @ 16:51:

Je speelt ze nu dus af in QuickTime?

Misschien kun je VLC proberen.Ik speel ze nu inderdaad in QuickTime af (zoals ik zojuist heb gezien, weet vrij weinig van dit soort dingen :-). Gebruik jij zelf ook VLC?
ik heb via mac appstore de gratis speler MPlayerX werkt erg goed.

succes met het wennen aan de mac, vond dat erg makkelijk gaan maar ik gebruik een computer ook niet heel erg intens
quote:misirlou schreef op 16 augustus 2011 @ 21:50:

ik heb via mac appstore de gratis speler MPlayerX werkt erg goed.

succes met het wennen aan de mac, vond dat erg makkelijk gaan maar ik gebruik een computer ook niet heel erg intens Dank voor de tip, ik zal het gaan bekijken. Ik moet ik zeggen dat het wennen mij ook wel meevalt, ik gebruik hem wel heel intens en zit middenin een onderzoek, dus niet echt heel handig om nu over te stappen, maar goed, dat is het waarschijnlijk nooit, dus dan er nu maar even doorheen
Ik gebruik inderdaad VLC, voornamelijk voor films. Daarmee kun je bijna alles mee afspelen.
Ik gebruik alleen maar VLC, al die andere players (quicktime, mediaplayer, Mplayer etc.) werken naar mijn idee allemaal een stuk minder of ingewikkelder. Ik heb Mplayer in het verleden wel veel gebruikt maar ik vind de gebruiksvriendelijkheid toch een stuk minder in de latere versies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven