vraag over samsung ace

14-11-2013 16:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Naast mijn (fijne en 'makkelijke') iphone heb ik een tweede toestel voor mijn werk, een samsung ace. Hierop staan nauwelijks apps. Ik heb er wel what's app op staan en deze heeft een update nodig. Als ik deze wil installeren staat er dat de opslagcapaciteit vol is?

Er staan geen foto's, video's of muziek op. Ook heb ik alle email verwijderd. Toch komt hij telkens met deze melding waardoor what's app het niet doet.

Iemand een idee, oplossing? Hij vliegt hier namelijk al bijna door de kamer...
Geen oplossing. De ace heeft weinig intern geheugen en dit is een bekende klacht. Je kunt hooguit zoveel mogelijk Apps op een micro SD kaart zetten, maar veel Apps kunnen daar niet op.
Een ace heeft idd erg weinig geheugen, zal je dus niet veel op kunnen zetten
Maar er staat niets op

Misschien is de nieuwe update van what's app sowieso te groot voor die telefoon?!

Ik twijfel nu over aanschaf van een oude iphone 4, daar kan ik veel beter mee overweg.
Als er een googlemaps update is geïnstalleerd kan je die ongedaan maken, zonder update werkt het ook en scheelt 10 mb.

Dit kan via google play, zoek google maps en dan verwijderen, verwijderd alleen de update. Geldt trouwens misschien voor meer programma's, de meeste werken gewoon zonder update en dat scheelt vaak ruimte.

Delete alle bestaande gesprekken van whatsapp, dat kan ook schelen.

Kijk of er in download map nog wat staat, oude gedownloade bestanden die je niet meer nodig hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven