vraagje over samsung ace..

20-09-2012 17:03 4 berichten
Hoi,

2 wkn terug heb ik een samsung ace gekocht en daar heb ik een paar vragen over.

Kun je op dit toestel ook sneltoetsen instellen, de t9? Had ik op mijn nokia ook en dat vond ik erg handig.

En hoe schakel ik mijn hotmail weer uit? Nu krijg ik ook een bericht als ik nieuwe mail heb binnen gehad en dat hoeft voor mij niet, lees ik wel op mijn laptop.
Alle reacties Link kopieren
quote:jppi23 schreef op 20 september 2012 @ 17:03:

Hoi,

2 wkn terug heb ik een samsung ace gekocht en daar heb ik een paar vragen over.

Kun je op dit toestel ook sneltoetsen instellen, de t9? Had ik op mijn nokia ook en dat vond ik erg handig.

Ja dat kan.. Instellingen - Landinstellingen en tekst - Swype (instellingen Swype) en dan woordvoorspelling aanvinken!

En hoe schakel ik mijn hotmail weer uit? Nu krijg ik ook een bericht als ik nieuwe mail heb binnen gehad en dat hoeft voor mij niet, lees ik wel op mijn laptop.

Hotmail app openen - 'knopje' links onderin indrukken (die streepjes met 'dakje' erboven) - accountinstellingen - algemene instellingen - meldingen en waarschuwingen - emailmeldingen - berichtmelding uitschakelenSucces!
HIER een heel handige site met de gebruiksaanwijzing maar ook de mogelijkheid om vragen te stellen aan andere ACE gebruikers. Er staan al een hoop vraag en antwoorden op!!
Super dank je wel! Net allemaal gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven