Vraagje over Whatsapp
maandag 3 september 2012 om 20:14
Ik heb vandaag met de instellingen zitten klooien. Dat moet ik niet doen want ik heb er geen verstand van.
Ik kan nu niet meer zien wie er online is of wanneer iemand voor het laatst online is geweest en dat wil ik kunnen zien.
Als ik naar chatinstellingen ga, wat dan? Wat moet ik doen? Heb al van alles geprobeerd.
Wie heeft de oplossing?
Ik kan nu niet meer zien wie er online is of wanneer iemand voor het laatst online is geweest en dat wil ik kunnen zien.
Als ik naar chatinstellingen ga, wat dan? Wat moet ik doen? Heb al van alles geprobeerd.
Wie heeft de oplossing?
maandag 3 september 2012 om 20:46
Ik heb ook een vraag over whatsapp dus ik kaap je topic even.
Ik heb het volgende;
wanneer ik met iemand aan het whatsappen ben kan ik alleen typen wanneer mn partner niets intikt. zo gauw die wat tikt loopt mijn T9 op hol en komen er hele gekke woorden.
Ciaoo wordt bijvoorbeeld Viskop en dat soort stommigheid.
En ja; ik meen dit serieus. Help me please.
Update/opnieuwe downloaden werkt niet.
Ik heb het volgende;
wanneer ik met iemand aan het whatsappen ben kan ik alleen typen wanneer mn partner niets intikt. zo gauw die wat tikt loopt mijn T9 op hol en komen er hele gekke woorden.
Ciaoo wordt bijvoorbeeld Viskop en dat soort stommigheid.
En ja; ik meen dit serieus. Help me please.
Update/opnieuwe downloaden werkt niet.
maandag 3 september 2012 om 20:52
maandag 3 september 2012 om 20:55
quote:truffelmaffia schreef op 03 september 2012 @ 20:52:
Heb ik een andere versie van Whatsapp ofzo? Ik heb geen "geavanceerd" onder het kopje "chatinstelingen"??
Alleen:
Verzenden met enter
Afbeeldingen automatisch downloaden
Lettergrootte
Achtergrond
Email chat history
Reservekopie van gesprekkenEn dat heb ik allemaal niet behalve lettergrootte en achtergrond.
Heb ik een andere versie van Whatsapp ofzo? Ik heb geen "geavanceerd" onder het kopje "chatinstelingen"??
Alleen:
Verzenden met enter
Afbeeldingen automatisch downloaden