Vraagje over Whatsapp

03-09-2012 20:14 22 berichten
Ik heb vandaag met de instellingen zitten klooien. Dat moet ik niet doen want ik heb er geen verstand van.

Ik kan nu niet meer zien wie er online is of wanneer iemand voor het laatst online is geweest en dat wil ik kunnen zien.

Als ik naar chatinstellingen ga, wat dan? Wat moet ik doen? Heb al van alles geprobeerd.

Wie heeft de oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Idd naar chatinstellingen, dan "geavanceerd" en "laatst gezien" aan/uit zetten...

Dacht ik, succes...:)
IK blijf er ook altijd heel erg vanaf!

Sorry je hebt er niets aan, maat succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh en dat kun je maar 1x per 24 uur wijzigen. Dus even dagje wachten..
Echt? Een dag wachten?
Ik had het even uitgeprobeerd voor je, dwz uitzetten.. Nu wil ik het weer terugzetten en krijg een melding dat je eens per 24 uur kan wijzigen..

Dus ik vrees van wel... Geduld ;)
Het klopt! Hij geeft die melding van 1 keer per 24 uur!

Thanks! Ik probeer het morgen weer.
Ja hè? Hahaha nu moet ik ook een dag wachten!
Waarom zou je die functie uit willen zetten.
Ik wilde hem niet uitzetten, ging per ongeluk kennelijk
Ik heb ook een vraag over whatsapp dus ik kaap je topic even.

Ik heb het volgende;

wanneer ik met iemand aan het whatsappen ben kan ik alleen typen wanneer mn partner niets intikt. zo gauw die wat tikt loopt mijn T9 op hol en komen er hele gekke woorden.

Ciaoo wordt bijvoorbeeld Viskop en dat soort stommigheid.

En ja; ik meen dit serieus. Help me please.

Update/opnieuwe downloaden werkt niet.
T9 uitzetten?
What? Kan dat?

Oh heerlijkheid. Ik ga gelijk de instellingen eens opzoeken.

thanks..

Soms kan ik niet op zulke simpele dingen komen. Sorry!

*ben ik even blij dat ik geen topic heb geopend ;)
Je hoeft geen dag te wachten hoor. gewoon bij je datum en tijd even 24 uur vooruit gaan:)
Ik heb T9 uitgezet (laten uitzetten door mijn kinderen, zelf moet ik gewoon niks doen )