Vreemd telefoonprobleem

24-08-2011 07:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn beste vriendin en ik hebben een nogal raar mobiel telefoonprobleem. Ik heb al jaren een Sony Ericsson, zij heeft sinds een paar weken een smartphone, een Samsung dacht ik. Sinds zij haar nieuwe telefoon heeft valt onze verbinding steeds na een minuut of 5 weg. Ik heb dat probleem met niemand anders, en zij ook niet, het gebeurt dus alleen als we met elkaar bellen.

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

Alvast bedankt.
Misschien ergens een instelling dat je niet langer dan 5 minuten mag bellen? Soort van kinderslot ofzo? Ik weet niet eens of dat kan bij een samsung. maar dat is het eerste wat er in me opkomt.
Ik heb m'n samsung al een paar keer met m'n wang uitgedrukt. Dat krijg je met een tu.. to.. toutch. ??? aanraakscherm.
Het rare is dus dat we het alleen hebben als we met elkaar bellen, ze heeft het dus niet als ze andere mensen belt, en ik ook niet. En het maakt ook niet uit of ik haar bel of zij mij, na een paar minuten is het einde verhaal.

Ik heb nog nooit van een kinderslot op een telefoon gehoord, geen idee of dat het zou kunnen zijn, maar ik zal doorgeven dat ze d'r wang in de gaten moet houden als ze belt (maar dan nog, waarom gebeurt dat dan niet bij andere mensen?).
Heeft je provider zeker ingesteld, die vindt 5 minuten voldoende voor een gesprek met je vriendin

Is zij de enige waar je een langere tijd mee belt ? Misschien zit er iets in je batterij niet goed ofzo.
Of je vriendin vind zichzelf eigenlijk niet je vriendin en is jouw gekeutel na 5 minuten zat, maar dat vind ze lullig om te zeggen en daarom drukt ze de verbinding gewoon weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven