Waar boeken e-reader zoon downloaden?

04-07-2015 18:23 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Mijn zoon van 11 jaar heeft een e-reader. Harstikke leuk maar waar en hoe download ik gratis boeken voor hem? Iemand tips? Bedankt alvast!
quote:dolfje schreef op 05 juli 2015 @ 09:45:

[...]

Wat ik al zei je moet je aanmelden bij bibliotheek.nl, de e-books zijn een landelijke dienst en niet van je lokale bieb. Al heb je wel een abonnement met bijbehorend emailadres nodig om je daar aan te melden.

Je kan er 10 boeken tegelijk op downloaden en die zijn na 3 weken niet meer te lezen.Ah, dat was het inderdaad. ik zocht op de lokale site. Dank je wel! Er staat genoeg op voor de vakantie. Dank je wel!
Ik heb je net een privé bericht gestuurd, nooit eerder gedaan dus ik weet niet of dat gelukt is.
quote:tonkje schreef op 05 juli 2015 @ 14:48:

[...]

Zeg maar gerust dieptriest.

Ik ben lid van ellyschoice: elke maand 10 boeken - die Elly voor je kiest - voor 3 euro. Lekker goedkoop, maar je kunt niet zelf kiezen dus. Maar Elly heeft (nog) geen kindervariant.Elly's choice (ben ik ook lid van, bevalt prima) heeft wel een kindervariant: tekekidsboeken. Alleen op korte termijn heb je dan niet in een keer heel veel boeken.
quote:Lieveling schreef op 05 juli 2015 @ 23:06:

[...]

Elly's choice (ben ik ook lid van, bevalt prima) heeft wel een kindervariant: tekekidsboeken. Alleen op korte termijn heb je dan niet in een keer heel veel boeken.Ik kende alleen de vrouw, man of literatuurvariant.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Vinden jullie het aanbod echt zo slecht van de bibliotheken? Ok het is een onoverzichtelijke site en het zoeken werkt niet optimaal maar ik heb toch al een aantal boeken er vanaf gehaald.

Over 2 weken heb ik vakantie en ga dan weer eens wat e-books "lenen " zal dan nog eens goed kijken.
Ik vind het aanbod voor volwassenen niet heel erg slecht bij de bibliotheeksite, maar voor kinderen is het best beperkt. Veel populaire schrijvers en boeken(series) staan er gewoon niet tussen. Paul van Loon, Thea Beckman, leven van een loserserie, Tom Groot, Harry Potter, Hoe overleef ik. Dat is best jammer. Ik heb wel het idee dat het steeds een beetje beter wordt en er meer boeken bijkomen trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven