Webcam "omdraaien"
dinsdag 21 december 2010 om 19:13
Mij laptop was een beetje van slag................
Nou heeft een bevriende pc-nerd hem helemaal gereset en, niet onbelangrijk, mijn foto's weten te behouden.
Ik mis nog wel sommige dingen maar dat is niet het lastigste.
Ik zat op msn en wat blijkt, ik hang ondersteboven!!!
Mijn webcam staat op zijn kop
Ik heb al geprobeerd bij Apparaten beheer om iets te veranderen maar daar kom ik niet verder dan het nieuwste besturingsprogramma te installeren (en dat staat er al op)
Iemand enig idee hoe ik het kan oplossen (zonder de pc-nerd te bellen)?
Nou heeft een bevriende pc-nerd hem helemaal gereset en, niet onbelangrijk, mijn foto's weten te behouden.
Ik mis nog wel sommige dingen maar dat is niet het lastigste.
Ik zat op msn en wat blijkt, ik hang ondersteboven!!!
Mijn webcam staat op zijn kop
Ik heb al geprobeerd bij Apparaten beheer om iets te veranderen maar daar kom ik niet verder dan het nieuwste besturingsprogramma te installeren (en dat staat er al op)
Iemand enig idee hoe ik het kan oplossen (zonder de pc-nerd te bellen)?
dinsdag 21 december 2010 om 19:18
dinsdag 21 december 2010 om 19:24
dinsdag 21 december 2010 om 19:38
Je gaf aan dat je pcnerd het e.e.a. had aangepast, heb je windows 7 of vista?
Als er eerst vista op zat en daarna w7 dan kan de driver problemen geven en gaat je webcam raar doen.
Meest belangrijke is eigenlijk dat je pc-nerd de juiste driver erbij moet zoeken. Kun je hem niet bellen?
Via msn moet je namelijk die opties wel krijgen..en jij ziet ze niet..dus ik denk bijna dat het een driverprobleem is..vanaf hier kan ik het niet zien helaas.
Als er eerst vista op zat en daarna w7 dan kan de driver problemen geven en gaat je webcam raar doen.
Meest belangrijke is eigenlijk dat je pc-nerd de juiste driver erbij moet zoeken. Kun je hem niet bellen?
Via msn moet je namelijk die opties wel krijgen..en jij ziet ze niet..dus ik denk bijna dat het een driverprobleem is..vanaf hier kan ik het niet zien helaas.