Website activeren?

02-09-2010 15:24 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ehm, heb je alleen een domeinnaam of heb je ook webspace erbij?

Met alléén een domeinnaam kun je niet zo veel namelijk.

Wie is je provider? Of, wat is je domeinnaam?
Ik heb een domeinnaam aangevraagd, betaald en volgens de gegevens is alles rond.

Maar..hoe activeer ik de boel en kan ik aan de slag met de webdesign? Geen idee!

Iemand?

-had al een oproepje geplaatst of iemand het design voor me kan doen, Bertje; ik kan je op de een of andere manier niet bereiken per mail, misschien via hier?
Provider is maxnet. En nee, nog geen space, maar dus ook geen idee hoe ik dit allemaal start. Ben een echte nitwit wat dit betreft..
Zonder die space kun je dus ook geen website "activeren", want je hebt nog geen plaats op het internet om die website op te slaan, en dus kan ook niemand hem bekijken......
En hoe doe ik dat dan?

Ben jij er goed in? Tijd & zin het te doen voor me..?
Wat een ballen site is dat van hun. En nog duur ook.

Wat je nodig hebt is een webhosting pakket.
Maakt toch niet veel uit waar je je domein registreert?

Ik kan toch elders zo'n webhosing pakket regelen?
Jahoor, alleen moet de registrar dan wel de DNS veranderen zodat het domein en de eventuele email naar de webhostingprovider wordt gestuurd.
Nou ik snap er dus echt geen ene reet van.

Ik wilde het snel doen, omdat ik niet dhet risico wilde lopen dat mijn domeinnaam weg zou zijn.

Het is betaald. Ik heb nog geen pakket en zal het een ander moeten laten doen, want ik snap er geen snars van.

(en ik word hier dus ook acuut chagrijnig van )
Ik kan het voor je doen. Maar ik mag geen reclame maken voor mijn eigen webhosting bedrijf hier .
@ kym: jeetje normaal neem je een webhosting pakket met een domeinnaam en 'ruimte' op een server waar jij de files van de site kwijt kunt. dat gaat eigenlijk heel eenvoudig en een goede host zal ook voldoende uitleg geven. een pakket en domeinnaam kost tegenwoordig geen ruk meer. ik kan en wil je ook helpen maar er zijn er genoeg die dat willen doen denk ik. anders geef je maar een gil als je meer wilt weten.

wat ga je maken of laten maken?
nou ja wat een afzetters bij de maxnet. hoe kwam je dáár nou terecht? ze leveren dus geen bal alleen leggen ze de naam vast. wat een grap zeg. hum... (streng) had nou even van te voren gevraagd hoe je dat het beste kon aanpakken.....
Ik heb gewoon een te dure site genomen, al is dat niet het ergste, die 12.95 kan ik missen.

Maar dat pakket dan?

Ik heb echt hulp nodig, is er een mailadres waarop ik jullie kan bereiken misschien?
Ik heb je een vriendverzoek gestuurd. Daarna kan ik je een mailtje sturen als je wilt.
Kan ik er nog van af? Nee dus, heb al betaald.

Mijn eigen fout. Mijn impulsiviteit.

Moet ik hen nu altijd blijven betalen of kan ik volgend jaar overstappen naar een ander die goedkoper is.
komt goed
Xion, het gaat niet helemaal goed met vriendenverzoekjes zag ik. Je kunt me bereiken op kymviva gmail punt com.
Ik heb je een mail gestuurd .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven