website bouwen voor beginner

02-06-2011 11:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met een PC. Welk programma adviseren jullie?
quote:nerd_ schreef op 16 juni 2011 @ 10:00:

@rob-elia

Ze vraagt een site, geen blog!

Kan je niet naar jezelf tweeteren, of zo?

Krijg je ook aandachtJe weet toch wel dat je met wordpress ook een site kan maken nerd....

Is dit een website of een blog Nerd_ ?
Dat is een hele slechte site... wat amateuristisch zeg.
quote:spectral schreef op 16 juni 2011 @ 11:41:

Dat is een hele slechte site... wat amateuristisch zeg.Helemaal met je eens Spectral, tis een oudje..
Robelia, je bent niet echt anoniem zo. Mocht je dat willen.

Ik vind dat je erg forse bedragen vraagt voor de sites die je maakt. Ik ben niet onder de indruk van je ontwerpen. En dan heb je niet eens gedacht aan zoekmachineoptimalisatie of bezoekersstatistieken.
quote:bertje_ schreef op 16 juni 2011 @ 20:42:

Robelia, je bent niet echt anoniem zo. Mocht je dat willen.

Ik vind dat je erg forse bedragen vraagt voor de sites die je maakt. Ik ben niet onder de indruk van je ontwerpen. En dan heb je niet eens gedacht aan zoekmachineoptimalisatie of bezoekersstatistieken.Jij zegt het.. ik dacht het. Het zijn gewoon hele standaard frame indeling websites die elke huis tuin en keuken knutselaar kan maken.

Websites maken en ontwerpen is een vak. Helaas denken er te veel mensen dat ze dit vak ook beheersen als ze een keer iets geknutseld hebben. En er dan nog grof geld voor durven te vragen.

Tegen een standaard layout heb ik niet in alle gevallen wat. Ook daarmee zijn mooie ontwerpen te maken. Alleen wat gevoel voor vormgeving en kleur is dan wel op zijn plaats.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven