website bouwen voor beginner
donderdag 16 juni 2011 om 11:40
donderdag 16 juni 2011 om 20:42
donderdag 16 juni 2011 om 21:26
quote:bertje_ schreef op 16 juni 2011 @ 20:42:
Robelia, je bent niet echt anoniem zo. Mocht je dat willen.
Ik vind dat je erg forse bedragen vraagt voor de sites die je maakt. Ik ben niet onder de indruk van je ontwerpen. En dan heb je niet eens gedacht aan zoekmachineoptimalisatie of bezoekersstatistieken.Jij zegt het.. ik dacht het. Het zijn gewoon hele standaard frame indeling websites die elke huis tuin en keuken knutselaar kan maken.
Robelia, je bent niet echt anoniem zo. Mocht je dat willen.
Ik vind dat je erg forse bedragen vraagt voor de sites die je maakt. Ik ben niet onder de indruk van je ontwerpen. En dan heb je niet eens gedacht aan zoekmachineoptimalisatie of bezoekersstatistieken.Jij zegt het.. ik dacht het. Het zijn gewoon hele standaard frame indeling websites die elke huis tuin en keuken knutselaar kan maken.
donderdag 16 juni 2011 om 21:37
Websites maken en ontwerpen is een vak. Helaas denken er te veel mensen dat ze dit vak ook beheersen als ze een keer iets geknutseld hebben. En er dan nog grof geld voor durven te vragen.
Tegen een standaard layout heb ik niet in alle gevallen wat. Ook daarmee zijn mooie ontwerpen te maken. Alleen wat gevoel voor vormgeving en kleur is dan wel op zijn plaats.