Wederom een vraag over facebook.
dinsdag 26 maart 2013 om 16:38
Facebook heeft laatst weer de privacy settings aangepast waardoor bepaalde vrienden bij mijn status kunnen zien met wie ik die bepaalde status heb gedeeld, dus niet d.m.v. taggen of iets dergelijks. Als ik dat bij vrienden probeer om te kijken of het standaard is kan ik dat zelf niet zien. Het moet dus een of andere privacy setting zijn die ineens is aangepast, maar welke?! Ik heb al het een en ander getest maar niks schijnt te werken. Met google kom ik ook niet veel verder want dan kom ik alleen gezeur over lijsten maken en status verbergen voor maar dat is het niet. Ik werk namelijk al met lijsten maar bepaalde mensen kunnen dus zien wie in die lijsten staan.
Het is nog niet een probleem want alleen een select groepje vrienden kunnen dat zien bij mij en het is geen geheim maar ik wil het toch uit zetten op de een of andere manier.
Het is nog niet een probleem want alleen een select groepje vrienden kunnen dat zien bij mij en het is geen geheim maar ik wil het toch uit zetten op de een of andere manier.
dinsdag 26 maart 2013 om 21:37
Ik flikker niet mijn hele hebben en houden op FB. Maar ik scherm mijn vrienden af voor iedereen omdat ik geen zin heb dat iedereen zomaar kan zien met wie ik vrienden ben. Geen zin in gezeur omdat een paar mensen elkaar niet zo moeten. Echter nu is dat dus wel gedeeltelijk zichtbaar als men op een van mijn statussen klikt want dan krijg je een lijst van mijn vrienden die die status ook kunnen zien met een knopje ernaast waardoor je ze ook kan toevoegen.
Ik heb geen ervaring met IE10 helaas.
Ik heb geen ervaring met IE10 helaas.
vrijdag 29 maart 2013 om 08:22
quote:Maggy1 schreef op 26 maart 2013 @ 21:20:
Ik heb ook een vraag over Facebook: het valt mij op de laatste tijd dat bij het inloggen op Facebook mijn IE10 spontaan sluit, om een hele poos later weer op te starten in het inlogscherm van Facebook. Heel raar....
Waarschijnlijk heb je weinig aan dat advies, maar dan zou ik gaan voor Firefox of Google Chrome i.p.v. MS Internet Explorer.
Ik werk al jaren niet meer met MS IE.
Ik heb ook een vraag over Facebook: het valt mij op de laatste tijd dat bij het inloggen op Facebook mijn IE10 spontaan sluit, om een hele poos later weer op te starten in het inlogscherm van Facebook. Heel raar....
Waarschijnlijk heb je weinig aan dat advies, maar dan zou ik gaan voor Firefox of Google Chrome i.p.v. MS Internet Explorer.
Ik werk al jaren niet meer met MS IE.
World of Warcraft: Legion