welke 2e hands flaptop (merk)?
dinsdag 13 maart 2012 om 21:39
Hallo, mijn ouwetje van Apple is kapot gegaan en nu wil ik een nieuwe laptop. Ik heb zelf helemaal niks met apple en als ik op MP ga kijken, is een Apple al meteen 2x zo duur als een windows bak. Dus doe mij dan maar lekker een 2e handsje microsoft van rond de 200 euro.
Maar ja, wat dan? Een Dell? Een HP, Acer, Asus of een IBM of welke andere merken er nog meer zijn (??).
Iemand enig idee wat ik beter niet of wel kan kopen?
*laat ik even opmerken dat ik een rasechte digibeet ben, dus het ding moet het gewoon doen zeg maar (en neeeee, geen apple, ik heb al zo'n apple man naast me op de bank zitten die erbij zweert. Nu even andere meningen )
Maar ja, wat dan? Een Dell? Een HP, Acer, Asus of een IBM of welke andere merken er nog meer zijn (??).
Iemand enig idee wat ik beter niet of wel kan kopen?
*laat ik even opmerken dat ik een rasechte digibeet ben, dus het ding moet het gewoon doen zeg maar (en neeeee, geen apple, ik heb al zo'n apple man naast me op de bank zitten die erbij zweert. Nu even andere meningen )
donderdag 15 maart 2012 om 19:33
Op zich is het natuurlijk een goed idee hoor Borderwalk. Maar die lui moeten ook hun geld verdienen. Dus denk dat ze een laptop overkopen van iemand en daaroverheen dus nog een bedrag gooien om er zelf wat aan te verdienen. Als ik dat tussenstation oversla, ben ik waarschijnlijk goedkoper uit. Met inderdaad wel de pech dat de laptop kuren heeft. Gelukkig is mijn man erg goed in computers, dus zal de meest voorkomende problemen wel kunnen tackelen.