Welke browser gebruiken jullie?

12-06-2011 14:14 32 berichten
De laatste jaren heb ik firefox gehad, maar deze begon een paar weken geleden steeds vast te lopen, dus heb ik deze ingeruild voor internet explorer. I E bevalt me eigenlijk niet zo en ben op zoek naar de beste.

Welke is dat volgens jullie?
Safari doet het bij mij prima (ik heb geen Mac).
quote:plops schreef op 12 juni 2011 @ 14:15:

Safari doet het bij mij prima (ik heb geen Mac).Daar zit alleen geen anti phishing op, en dat wil ik wel graag.
Alle reacties Link kopieren
Chrome, werkt hier als een tierelier.
Heb je wel firefox 4? Anders ff updaten!

Bij mij doet ie het prima!

Maar gebruik ook IE en voor buitenlandse pagina's vaak Chrome omdat die automatisch vertaald.
quote:jo12345 schreef op 12 juni 2011 @ 14:22:

Heb je wel firefox 4? Anders ff updaten!

Bij mij doet ie het prima!

Maar gebruik ook IE en voor buitenlandse pagina's vaak Chrome omdat die automatisch vertaald.Ik heb firefox 4 geprobeerd, maar hij deed het niet, anders had ik dat graag gewild. Vond firefox prettig.
Chrome.
quote:Cateautje schreef op 12 juni 2011 @ 14:19:

[...]

Daar zit alleen geen anti phishing op, en dat wil ik wel graag.Ah, dat wist ik helemaal niet. Wat doet dat eigenlijk?
Chrome is echt super!
quote:plops schreef op 12 juni 2011 @ 14:28:

[...]

Ah, dat wist ik helemaal niet. Wat doet dat eigenlijk?Daarmee voorkomen ze dat inbrekers aan je persoonlijke gegevens komen, zoals wachtwoorden en dergelijke.
Chrome is op zich wel okay, maar mijn siteadvisor van macafee is niet compatable, dus die kan ik dan niet gebruiken. Ook niet met firefox 4 trouwens.
Ik heb Chrome voor bijna alles. Behalve dus voor de dingen van mijn studie, want de elektronische leeromgeving werkt niet met Chrome... Daar gebruik dan IE9 voor, maar dat vind ik minder fijn. Voor RTLgemist gebruik ik firefox 4.0 of IE9, omdat dat bij mij niet werkt met Chrome als de filmpjes langer dan 10 minuten duren. Vaag is dat, maar ja... Tegenwoordig lijken Firefox en IE qua uiterlijk heel erg op chrome, maar ze zijn minder snel en minder prettig om mee te werken vind ik.
Chrome heb ik voor de normale dingen, alleen uitzendinggemist van rtl wil hij niet pakken, daar heb ik dus speciaal Firefox voor moeten installeren om dat te zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Firefox werkt bij mij nog gewoon prima!
Ik doe alles met firefox, ook na de nieuwe versie. Werkt prima en vele malen sneller dan welke browser dan ook. Ook op m'n werklaptop maak ik gebruiker van firefox.

Ligt het misschien aan je laptop/PC?? Sorry misschien stomme vraag, maar ik als leek denk nu: is je laptop/pc niet te traag voor een 'snelle' versie, waardoor die dus langzamer werkt of inderdaad zelfs vastloopt...?
Ik doe alles met Opera, de snelste browser die ik tot nu toe heb kunnen vinden. Alles doet het erop!
.
FireFox, wel updates installeren, mss helpt dat tegen het vastlopen...
Firefox en deze werkt praktisch altijd.
Alweer een topic over browsers? Nou dan stort ik mijn 50 ct ook maar weer. Opera is de snelste, zeker voor viva forum. Die heb ik nu als standaard. Ik vond IE8 ook snel maar IE9 niet en ben toen op zoek gegaan naar wat anders. Ik gebruik liever Opera dan Chrome. Is snelller en ik weet ook niet wat google met al je gegevens doet.
.
Ik heb ondertussen opera geïnstaleerd en hij is inderdaad supersnel. Ik moet er alleen even aan wennen dat de topicvensters boven zitten ipv beneden, dat vond ik wel handig.

Wat mij vooral opvalt is dat de radio een veel mooier geluid geeft, ik dacht eerst al dat ik in een concertzaal zat, maar nu is het helemaal te gek. Ik wist niet dat het daar iets mee te maken had. Weer wat geleerd.
Hier Firefox. Maar, ik had de laatste tijd ook vastlopers in FF, door een update heb ik die gelukkig niet meer. Maar ik heb echt alle browsers geprobeerd, maar FF blijft toch mijn favoriet. Ik installeer alleen Ad Block Plus, en alle andere gadgets en add ons laat ik voor wat ze zijn. Die maken FF namelijk traag en soms zelfs onveiliger.
..
quote:Woolloongabba schreef op 12 juni 2011 @ 14:53:

Firefox werkt bij mij nog gewoon prima!Bij mij ook. Ik gebruik Firefox 4.0.1 thuis, 4.0 op het werk, en IE9 bij mijn ouders.
World of Warcraft: Legion
nerd heb je bij Opera eigenlijk niet van die extra veiligheidskleppen nodig? Ik heb natuurlijk wel een goede virusscan (nod32).
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven