Welke browser gebruiken jullie?
zondag 12 juni 2011 om 14:25
quote:jo12345 schreef op 12 juni 2011 @ 14:22:
Heb je wel firefox 4? Anders ff updaten!
Bij mij doet ie het prima!
Maar gebruik ook IE en voor buitenlandse pagina's vaak Chrome omdat die automatisch vertaald.Ik heb firefox 4 geprobeerd, maar hij deed het niet, anders had ik dat graag gewild. Vond firefox prettig.
Heb je wel firefox 4? Anders ff updaten!
Bij mij doet ie het prima!
Maar gebruik ook IE en voor buitenlandse pagina's vaak Chrome omdat die automatisch vertaald.Ik heb firefox 4 geprobeerd, maar hij deed het niet, anders had ik dat graag gewild. Vond firefox prettig.
zondag 12 juni 2011 om 14:46
Ik heb Chrome voor bijna alles. Behalve dus voor de dingen van mijn studie, want de elektronische leeromgeving werkt niet met Chrome... Daar gebruik dan IE9 voor, maar dat vind ik minder fijn. Voor RTLgemist gebruik ik firefox 4.0 of IE9, omdat dat bij mij niet werkt met Chrome als de filmpjes langer dan 10 minuten duren. Vaag is dat, maar ja... Tegenwoordig lijken Firefox en IE qua uiterlijk heel erg op chrome, maar ze zijn minder snel en minder prettig om mee te werken vind ik.
zondag 12 juni 2011 om 14:51
zondag 12 juni 2011 om 15:00
Ik doe alles met firefox, ook na de nieuwe versie. Werkt prima en vele malen sneller dan welke browser dan ook. Ook op m'n werklaptop maak ik gebruiker van firefox.
Ligt het misschien aan je laptop/PC?? Sorry misschien stomme vraag, maar ik als leek denk nu: is je laptop/pc niet te traag voor een 'snelle' versie, waardoor die dus langzamer werkt of inderdaad zelfs vastloopt...?
Ligt het misschien aan je laptop/PC?? Sorry misschien stomme vraag, maar ik als leek denk nu: is je laptop/pc niet te traag voor een 'snelle' versie, waardoor die dus langzamer werkt of inderdaad zelfs vastloopt...?
zondag 12 juni 2011 om 16:11
Alweer een topic over browsers? Nou dan stort ik mijn 50 ct ook maar weer. Opera is de snelste, zeker voor viva forum. Die heb ik nu als standaard. Ik vond IE8 ook snel maar IE9 niet en ben toen op zoek gegaan naar wat anders. Ik gebruik liever Opera dan Chrome. Is snelller en ik weet ook niet wat google met al je gegevens doet.
.
zondag 12 juni 2011 om 16:38
Ik heb ondertussen opera geïnstaleerd en hij is inderdaad supersnel. Ik moet er alleen even aan wennen dat de topicvensters boven zitten ipv beneden, dat vond ik wel handig.
Wat mij vooral opvalt is dat de radio een veel mooier geluid geeft, ik dacht eerst al dat ik in een concertzaal zat, maar nu is het helemaal te gek. Ik wist niet dat het daar iets mee te maken had. Weer wat geleerd.
Wat mij vooral opvalt is dat de radio een veel mooier geluid geeft, ik dacht eerst al dat ik in een concertzaal zat, maar nu is het helemaal te gek. Ik wist niet dat het daar iets mee te maken had. Weer wat geleerd.
zondag 12 juni 2011 om 16:43
Hier Firefox. Maar, ik had de laatste tijd ook vastlopers in FF, door een update heb ik die gelukkig niet meer. Maar ik heb echt alle browsers geprobeerd, maar FF blijft toch mijn favoriet. Ik installeer alleen Ad Block Plus, en alle andere gadgets en add ons laat ik voor wat ze zijn. Die maken FF namelijk traag en soms zelfs onveiliger.