Welke earpods zijn aan te raden?

21-02-2021 19:19 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim zes jaar gaat mijn iphone het begeven. Ik ga dus een nieuwe kopen, en dat beketent helaas geen oortjes met draad meer! Dus waarschijnlijk maar aan de earpods, waar ik niet zo blij mee ben, te vaak zie ik een eenzame earpod op straat liggen.

Welke zijn aan te raden? Die van apple vind ik qua vorm echt irritant in m'n oor.
Such fun!1
Maar, je kunt toch gewoon oortjes met draad gebruiken? Waarom zou dat niet kunnen?
Xiaomi airdots of earbuds
Je hoeft niet bluetooth te gaan he. Zelf heb ik Redmi Airdots (zijn okay) en Apple Airpods Pro (zijn fantastisch).
Hoezo kun je geen oortjes meer met draad gebruiken?
Als je de aansluiting bedoelt, daar is een verlengstukje voor verkrijgbaar: van jack naar lightning.
Luci_Mster2 schreef:
21-02-2021 19:27

Thx! Zien er goed uit.
Such fun!1
stempelinkt schreef:
21-02-2021 19:34
Hoezo kun je geen oortjes meer met draad gebruiken?
Als je de aansluiting bedoelt, daar is een verlengstukje voor verkrijgbaar: van jack naar lightning.

Joh, ik had geen idee! Wat een opluchting! Hier ga ik ook even naar kijken dan. Mss met goedkope earbuds omdat je met die lightning-methode niet tegelijk kan laden.
Such fun!1
https://www.bol.com/nl/p/qcy-t2c-volled ... ontent=pdl

Deze worden vaak genoemd op diverse sites waar ze oordoppen testen. En goede reviews bij bol
MarindaH schreef:
21-02-2021 19:40
Joh, ik had geen idee! Wat een opluchting! Hier ga ik ook even naar kijken dan. Mss met goedkope earbuds omdat je met die lightning-methode niet tegelijk kan laden.
Ook dat kan:

Afbeelding
Luci_Mster2 schreef:
21-02-2021 19:27
Ja! Erg goed voor de prijs. Ik heb de redmi airdots
Was het maar waar dat je automatisch wireless pods kreeg bij een nieuwe iPhone. Maar nee, je krijgt ze er gewoon met snoer bij. Wel met dat platte stekkertje.
MarindaH schreef:
21-02-2021 19:40
Je krijgt er gewoon oortjes bij hoor. Ik zou nog niks kopen.
Tiana_76 schreef:
21-02-2021 19:23
Maar, je kunt toch gewoon oortjes met draad gebruiken? Waarom zou dat niet kunnen?
Dit. Gaat gewoon in je oplaadpoortje.
Tiana_76 schreef:
21-02-2021 19:46
Ook dat kan:

Afbeelding
Handig.
novaviva schreef:
21-02-2021 20:05
Je krijgt er gewoon oortjes bij hoor. Ik zou nog niks kopen.
Nee hoor. Je krijgt geen accessoires meer bij een nieuwe iPhone. Ook geen oplader.

Geen tips verder. Ik vind de airpods fijn.
LīlyRose schreef:
21-02-2021 20:06
Handig.
Maar ook gevaarlijk. Ik heb verscheidende verhalen gelezen over mensen die zo geëlektrocuteerd werden.
ik heb apple airpods pro gekregen. Ben er echt heel blij mee... Goede noise cancelling en draagcomfort

Ik heb ook losse oortjes van apple met lightning stekkertje , maar die pods... zo fijn.

bij belsimpel zijn ze goedkoopst
poldervrouw wijzigde dit bericht op 21-02-2021 20:16
0.45% gewijzigd
Mooiedagvandaag schreef:
21-02-2021 20:10
Nee hoor. Je krijgt geen accessoires meer bij een nieuwe iPhone. Ook geen oplader.

De opladers wel hoor. Ik heb begin dit jaar een nieuwe iPhone (2020SE) gekocht en daar kreeg ik een oplader en oortjes bij.
PhiIae schreef:
21-02-2021 20:16
De opladers wel hoor. Ik heb begin dit jaar een nieuwe iPhone (2020SE) gekocht en daar kreeg ik een oplader en oortjes bij.
Oh! Sorry in dat geval. Ik had het net zelfs nog even nagekeken voor de zekerheid want ik dacht het te weten, maar wilde even checken voor ik iets roep. Ik las vanaf de iPhone XR niet meer, maar daar zullen dan wel uitzonderingen op zijn (of het klopt gewoon helemaal niet).
PhiIae schreef:
21-02-2021 20:15
Maar ook gevaarlijk. Ik heb verscheidende verhalen gelezen over mensen die zo geëlektrocuteerd werden.
Dat kan niet. Er staat geen 220 op.
Ik heb apple pro ea(i)rpods. Ze zijn prijzig, maar ik vind het mijn beste aankoop van 2020. Inmiddels kosten ze ook 70 euro minder dan toen ik ze een jaar terug kocht.
PhiIae schreef:
21-02-2021 20:16
Bij de iPhone 12 krijg je geen lader meer.
Die heeft tevens usb-c en geen lightning meer, dus dan zul je inderdaad nieuwe oortjes moeten kopen.

Ik heb de JBL Tune 220 TWS en die bevallen me prima en zijn niet al te duur.
Bij de iPhone 11 plus kreeg ik gewoon bedrade oortjes en een oplader hoor. Zou wat zijn voor dat geld.

Inmiddels airpods (gewone niet de pro) en ik wil nooit meer anders. Echt heel fijn.
Palmbomen-zijn-cool schreef:
21-02-2021 20:24
Bij de iPhone 11 plus kreeg ik gewoon bedrade oortjes en een oplader hoor. Zou wat zijn voor dat geld.

Inmiddels airpods (gewone niet de pro) en ik wil nooit meer anders. Echt heel fijn.
Bij de 11 nog wel, bij de 12 niet meer.
Mooiedagvandaag schreef:
21-02-2021 20:10

Oh, bij mijn 12 wel, maar die heb ik via werk bedenk ik mij nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven