Welke earpods zijn aan te raden?
zondag 21 februari 2021 om 19:19
Na ruim zes jaar gaat mijn iphone het begeven. Ik ga dus een nieuwe kopen, en dat beketent helaas geen oortjes met draad meer! Dus waarschijnlijk maar aan de earpods, waar ik niet zo blij mee ben, te vaak zie ik een eenzame earpod op straat liggen.
Welke zijn aan te raden? Die van apple vind ik qua vorm echt irritant in m'n oor.
Welke zijn aan te raden? Die van apple vind ik qua vorm echt irritant in m'n oor.
Such fun!1
zondag 21 februari 2021 om 20:33
zondag 21 februari 2021 om 20:37
Heel veel mensen gebruiken hun iPad lader ook voor de iPhone en daarom heeft Apple besloten ze er niet meer standaard bij te doen. Zoiets. Je moet de prijs van een lader dus even incalculeren bij je nieuwe iPhone als je niet al een andere lader hebt.
zondag 21 februari 2021 om 20:43
De draadjes van de iphoneopladers zijn bij mij wel echt twee keer stuk hoor tegen de tijd dat ik aan een nieuwe telefoon toe ben.
Je zou ook nog voor een koptelefoon kunnen gaan. Die verlies je iets minder snel misschien.
zondag 21 februari 2021 om 21:03
zondag 21 februari 2021 om 21:04
Je krijgt wel het snoer, alleen niet de stekker.BrightonRock schreef: ↑21-02-2021 20:43De draadjes van de iphoneopladers zijn bij mij wel echt twee keer stuk hoor tegen de tijd dat ik aan een nieuwe telefoon toe ben.
Je zou ook nog voor een koptelefoon kunnen gaan. Die verlies je iets minder snel misschien.
zondag 21 februari 2021 om 21:10
Omdat het allereerst een bedrijf is dat winst wil maken. Ze zijn juist als enige opties bij nieuwe telefoons draadloze airpods gaan maken/verkopen omdat de verkoop van niet-draadloze oortjes stagneerde. Niet echt milieuvriendelijk toch?
Such fun!1
zondag 21 februari 2021 om 21:11
zondag 21 februari 2021 om 21:11
Jij denkt niet dat ze dan gewoon 5 euro op die 1200 gooien?
zondag 21 februari 2021 om 21:13
Dat is dan recent veranderd! Heb mijn SE in oktober gekocht, met alles erbij. Heb alles nog in het doosje zitten, ik heb alleen de telefoon in gebruik.
zondag 21 februari 2021 om 23:17
ik heb jabra elite 75t. Ik ben al jaren fan van jabra. Al sinds 2007 ofzo had ik bluetoothoortje en nu deze.
Er zitten 3 maten dopjes bij dus ze zijn goed aan te passen aan je oor.
Sluiten ook goed af.
Voor gesprekken in de auto gebruik ik er vaak maar 1 anders hoor ik mn omgeving niet goed.
Er zitten 3 maten dopjes bij dus ze zijn goed aan te passen aan je oor.
Sluiten ook goed af.
Voor gesprekken in de auto gebruik ik er vaak maar 1 anders hoor ik mn omgeving niet goed.
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 21 februari 2021 om 23:20
Apart, want ik heb de Iphone SE 2020 in december gekocht (bij een abonnement, dus niet los) en er zaten geen oortjes bij. Ook geen lichtnetadapter.
Edit: was al gezegd. Mijn reactie is mosterd.
woensdag 24 februari 2021 om 08:37
Goed nieuws (voor mij): bij de Mediamarkt besteld en daar zaten oortjes en stekker bij! Dat staat ook op de website vermeld, maar iemand in de reviews zei dat die onderdelen er toch niet bij zaten. Dus ik ging ervan uit dat die info verouderd was ofzo. Blijkbaar hebben ze daar nog doosjes met de volledige inhoud.
Such fun!1
woensdag 24 februari 2021 om 09:27
Ah mooi! Bij KPN zit alles er tot 2 weken terug ook nog bij. Heb zelf in oktober de SE gekocht, maar een vriendin heeft ‘m 2 weken geleden gekocht.MarindaH schreef: ↑24-02-2021 08:37Goed nieuws (voor mij): bij de Mediamarkt besteld en daar zaten oortjes en stekker bij! Dat staat ook op de website vermeld, maar iemand in de reviews zei dat die onderdelen er toch niet bij zaten. Dus ik ging ervan uit dat die info verouderd was ofzo. Blijkbaar hebben ze daar nog doosjes met de volledige inhoud.