Welke earpods zijn aan te raden?

21-02-2021 19:19 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim zes jaar gaat mijn iphone het begeven. Ik ga dus een nieuwe kopen, en dat beketent helaas geen oortjes met draad meer! Dus waarschijnlijk maar aan de earpods, waar ik niet zo blij mee ben, te vaak zie ik een eenzame earpod op straat liggen.

Welke zijn aan te raden? Die van apple vind ik qua vorm echt irritant in m'n oor.
Such fun!1
Beth1985 schreef:
21-02-2021 20:25
Bij de 11 nog wel, bij de 12 niet meer.
Ik zie het inderdaad op de site nu. Wat belachelijk!
PhiIae schreef:
21-02-2021 20:16
De opladers wel hoor. Ik heb begin dit jaar een nieuwe iPhone (2020SE) gekocht en daar kreeg ik een oplader en oortjes bij.

Deze telefoon wil ik ook kopen. Goed om te weten, dacht ook dat ze zonder oortjes kwamen.
Such fun!1
MarindaH schreef:
21-02-2021 20:33
Deze telefoon wil ik ook kopen. Goed om te weten, dacht ook dat ze zonder oortjes kwamen.
Deze heb ik privé paar maanden terug gekocht, met oortjes idd. En veel fijner dan die rottige 12 van werk.
Palmbomen-zijn-cool schreef:
21-02-2021 20:31
Ik zie het inderdaad op de site nu. Wat belachelijk!
Heel veel mensen gebruiken hun iPad lader ook voor de iPhone en daarom heeft Apple besloten ze er niet meer standaard bij te doen. Zoiets. Je moet de prijs van een lader dus even incalculeren bij je nieuwe iPhone als je niet al een andere lader hebt.
Eigenlijk wel goed dat ze dat er niet meer bij doen. Veel mensen hebben dat al in veelvoud liggen.
Of een Qi-charger aanschaffen. Ideaal.
novaviva schreef:
21-02-2021 20:39
Eigenlijk wel goed dat ze dat er niet meer bij doen. Veel mensen hebben dat al in veelvoud liggen.
De draadjes van de iphoneopladers zijn bij mij wel echt twee keer stuk hoor tegen de tijd dat ik aan een nieuwe telefoon toe ben.

Je zou ook nog voor een koptelefoon kunnen gaan. Die verlies je iets minder snel misschien.
Dit staat trouwens op de site van Apple: In het kader van onze inspanningen om onze milieudoelstellingen te behalen, worden bij iPhone SE geen lichtnetadapter of EarPods meer meegeleverd.

Ooo, voor het milieu :nut:
Such fun!1
MarindaH schreef:
21-02-2021 21:02
Dit staat trouwens op de site van Apple: In het kader van onze inspanningen om onze milieudoelstellingen te behalen, worden bij iPhone SE geen lichtnetadapter of EarPods meer meegeleverd.

Waarom zou dat niet de reden zijn?
BrightonRock schreef:
21-02-2021 20:43
De draadjes van de iphoneopladers zijn bij mij wel echt twee keer stuk hoor tegen de tijd dat ik aan een nieuwe telefoon toe ben.

Je zou ook nog voor een koptelefoon kunnen gaan. Die verlies je iets minder snel misschien.
Je krijgt wel het snoer, alleen niet de stekker.
LīlyRose schreef:
21-02-2021 21:03
Waarom zou dat niet de reden zijn?

Omdat het allereerst een bedrijf is dat winst wil maken. Ze zijn juist als enige opties bij nieuwe telefoons draadloze airpods gaan maken/verkopen omdat de verkoop van niet-draadloze oortjes stagneerde. Niet echt milieuvriendelijk toch?
Such fun!1
MarindaH schreef:

Dat is vreemd. Bij mij zaten ze er gewoon bij.
MarindaH schreef:
21-02-2021 21:10
Omdat het allereerst een bedrijf is dat winst wil maken. Ze zijn juist als enige opties bij nieuwe telefoons draadloze airpods gaan maken/verkopen omdat de verkoop van niet-draadloze oortjes stagneerde. Niet echt milieuvriendelijk toch?
Jij denkt niet dat ze dan gewoon 5 euro op die 1200 gooien?
MarindaH schreef:

Dat is dan recent veranderd! Heb mijn SE in oktober gekocht, met alles erbij. Heb alles nog in het doosje zitten, ik heb alleen de telefoon in gebruik.
Ja, zou best kunnen. Bij andere aanbieders zie ik ze nog wel meegeleverd worden.
Such fun!1
LīlyRose schreef:
21-02-2021 21:11
Jij denkt niet dat ze dan gewoon 5 euro op die 1200 gooien?
Gratis bestaat niet inderdaad.
MarindaH schreef:
21-02-2021 22:23
Ja, zou best kunnen. Bij andere aanbieders zie ik ze nog wel meegeleverd worden.

Herstel, volgens mij bij andere ook niet meer :( Ook geen oplader erbij.
Such fun!1
ik heb jabra elite 75t. Ik ben al jaren fan van jabra. Al sinds 2007 ofzo had ik bluetoothoortje en nu deze.
Er zitten 3 maten dopjes bij dus ze zijn goed aan te passen aan je oor.
Sluiten ook goed af.

Voor gesprekken in de auto gebruik ik er vaak maar 1 anders hoor ik mn omgeving niet goed.
Been there, done that, got the T-shirt.
MarindaH schreef:
21-02-2021 20:33
Apart, want ik heb de Iphone SE 2020 in december gekocht (bij een abonnement, dus niet los) en er zaten geen oortjes bij. Ook geen lichtnetadapter.

Edit: was al gezegd. Mijn reactie is mosterd.
novaviva schreef:
21-02-2021 21:04
Je krijgt wel het snoer, alleen niet de stekker.
Aha, ik dacht dat er helemaal niks meer bij zat. Maar dat is dan in ieder geval fijn.
Benieuwd of ie in de oude oplader past dan.
Such fun!1
.
Goed nieuws (voor mij): bij de Mediamarkt besteld en daar zaten oortjes en stekker bij! Dat staat ook op de website vermeld, maar iemand in de reviews zei dat die onderdelen er toch niet bij zaten. Dus ik ging ervan uit dat die info verouderd was ofzo. Blijkbaar hebben ze daar nog doosjes met de volledige inhoud.
Such fun!1
MarindaH schreef:
24-02-2021 08:37
Goed nieuws (voor mij): bij de Mediamarkt besteld en daar zaten oortjes en stekker bij! Dat staat ook op de website vermeld, maar iemand in de reviews zei dat die onderdelen er toch niet bij zaten. Dus ik ging ervan uit dat die info verouderd was ofzo. Blijkbaar hebben ze daar nog doosjes met de volledige inhoud.
Ah mooi! Bij KPN zit alles er tot 2 weken terug ook nog bij. Heb zelf in oktober de SE gekocht, maar een vriendin heeft ‘m 2 weken geleden gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven