Welke simlock vrije telefoon?

10-09-2012 11:21 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn 2-jaars abonnement bij kpn is voorbij en eigenlijk wil ik een nieuwe telefoon. Mijn abonnement wil ik het liefst houden want ik betaal 22 euro voor 100 belminuten en onbeperkt internet. Ik heb nu ssen Samsung Wave en daar kan ik niet veel mee. Ik wil graag spelletjes erop kunnen doen zoals Ruzzle, songpop, en dat soort dingen, en natuurlijk bellen . Het zou ook handig zijn als ik mijn contactgegevens uit Google kan importeren. Heeft iemand een tip welke telefoon ik het best kan nemen? Ik weet het niet meer, ben al zo lang aan het kijken. Het liefst wil ik een iphone maar die is me te duur.
Alles komt goed..........
Ik zou je abbo ook nog eens overwegen, dat is echt niet goedkoop.

Het is verder misschien handig om te vermelden wat je kwijt wilt zijn aan een nieuwe telefoon.
Waarschijnlijk heb je een internetbundel zolang je contract loopt en vervalt deze bij verlenging, dan ben je dus duurder uit.

Ik had hetzelfde probleem en ben overgestapt op Hi, is veel goedkoper. Nadeel is wel dat je je toestel least dus als je hem na je contract wilt houden moet je bij betalen.

Ik heb een Samsung Galaxy Ace maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik een S2 nemen, die heeft net wat meer.
En als je echt dit abbo wilt houden en alleen een toestel wilt zou ik gaan voor een Alcatel OT-991D Bij bv Wehkamp zijn ze rond de 120 euro en simlockvrij.

Goed toestel en kan alles.

Nadeel: Je kan er bijna geen hoesjes voor krijgen.
Inderdaad de Samsung Galaxy S2, de HTC X one. Dat zijn prima toestellen waar je weer twee jaar mee vooruit kunt.

Een simonly zou je ong 7 euro per maand kosten voor 100 belminuten en 500 mb (waar je toch niet overheen gaat).
Mijn internet is levenslang tot ik mijn abonnement wijzig. Ik betaal er 2,50 voor. Als ik zoek ben ik overal veel duurder uit. Waar betaal je 7 euro voor 100 belminuten en 500 mb? Kun je dan je nummer houden?
quote:jubjub1234 schreef op 10 september 2012 @ 11:21:

Mijn abonnement wil ik het liefst houden want ik betaal 22 euro voor 100 belminuten en onbeperkt internet.Dat is veel geld hoor! Kan best goedkoper.
Ik zat al te kijken naar die Galaxy Ace, maar de S2 lijkt me net iets beter. Die Alcatel zal ik ook eens bekijken. Ik wil zo max 300 euro kwijt zijn.
quote:jubjub1234 schreef op 10 september 2012 @ 11:38:

Mijn internet is levenslang tot ik mijn abonnement wijzig. Ik betaal er 2,50 voor. Als ik zoek ben ik overal veel duurder uit. Waar betaal je 7 euro voor 100 belminuten en 500 mb? Kun je dan je nummer houden?

Dat zou ik nog maar eens heel goed nakijken, ik dacht dat eerst ook maar bleek toch niet zo te zijn helaas.

Nogmaals, bij Hi ben je goedkoper uit, kijk maar eens op de site.
quote:Twinkle1001 schreef op 10 september 2012 @ 11:39:

[...]

Dat is veel geld hoor! Kan best goedkoper.Ik dacht dat dat juist goedkoop was :-), als ik bij kpn ga kijken ben ik met sim only veel duurder uit. Waar is het dan zo goedkoop? Ik wil wel mijn nummer houden.
Ik check Hi!
quote:jubjub1234 schreef op 10 september 2012 @ 11:42:

[...]

Ik dacht dat dat juist goedkoop was :-), als ik bij kpn ga kijken ben ik met sim only veel duurder uit. Waar is het dan zo goedkoop? Ik wil wel mijn nummer houden.

Hier bv. van Telfort:

300 belminuten, 100 sms, 500MB internet voor ¤ 15,-

http://shop.telfort.nl/aa ... im_only_superkoopjes.html
Bij Hi kun je alleen maar 500 mb internet nemen met 350 minuten beltegoed. 75 is voor mij wel genoeg.
quote:jubjub1234 schreef op 10 september 2012 @ 11:42:

[...]

Ik dacht dat dat juist goedkoop was :-), als ik bij kpn ga kijken ben ik met sim only veel duurder uit. Waar is het dan zo goedkoop? Ik wil wel mijn nummer houden.Hollandse nieuwe, Youfone, Ben. Nummer houden kan tegenwoordig overal.
quote:jubjub1234 schreef op 10 september 2012 @ 11:51:

Bij Hi kun je alleen maar 500 mb internet nemen met 350 minuten beltegoed. 75 is voor mij wel genoeg.

Ik heb 75 belminuten, 1000 mb internet en gratis smsen.

Prijs is afhankelijk van je toestel, eerste half jaar of jaar betaal je de helft vd prijs.
Hmmmm dat van Telfort ziet er goed uit. Bij de meesten krijg je de eerste zoveel maanden korting maar bij Telfort zo te zien de hele periode!
Simyo: 100 belminuten, + 20 min. of sms, 500MB internet voor ¤ 12,98

Hier kun je zelf je bundel samenstellen: http://www.simyo.nl/sim-only
Ik heb zelf een iets ouder abonnement, maar betaal 12 euro voor 250 minuten en onbeperkt internet. Die prijs betaal je nu ongeveer voor 100/250 minuten en 500mb internet.
quote:jubjub1234 schreef op 10 september 2012 @ 11:51:

Dan kan het nog goedkoper bij Simyo:

50 belminuten, 500MB internet voor ¤ 10,98

http://www.simyo.nl/sim-only/bestellen
Ik heb de HTC Desire S, deze bevalt mij supergoed! Zo goed, dat mijn volgende telefoon denk ik weer een HTC wordt.

(Als jullie het abonnement van jubjub al duur vinden, dan zal ik maar niet zeggen wat ik betaal voor mijn abonnement )
Nou, ik ga hier maar eens mee aan de slag. Die van Telfort lijkt me wel wat. Mochten mensen nog tips hebben, kom maar op hoor :-). Bedankt alvast!
Of hieronder een link naar abonnement + telefoon: Apple iPhone 4S 16GB Zwart

Of met een Samsung Galaxy S3 i9300 16GB Blauw of nog 3 andere types Samdung Galaxy.

125 belminuten, 500 MB internet voor ¤ 25,04 (maar dan krijg je er wél zo'n superdeluxe iPhone of Samsung Galaxy bij, voor 3 Euro meer dan je oude abonnement )

http://www.kiesmobiel.nl/ ... /sizz-talent-2jaar/963891

.
Je ziet dat je voor de prijs van je oude abonnement, een nieuw abonnement mét iPhone of ander luxe toestel kunt nemen.

Misschien is dát het overwegen waard?
quote:Twinkle1001 schreef op 10 september 2012 @ 12:27:

Je ziet dat je voor de prijs van je oude abonnement, een nieuw abonnement mét iPhone of ander luxe toestel kunt nemen.

Misschien is dát het overwegen waard?Maar dan wel met 500 mb internet ipv onbeperkt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 10 september 2012 @ 12:32:

[...]

Maar dan wel met 500 mb internet ipv onbeperkt.Klopt (hoewel die abonnementen er wél zijn), maar ik hoor overal dat bijna niemand daar overheen komt. Zou dat kloppen (heb geen idee, heb zelf geen gsm met internet)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven