Welke solar powerbank?

22-05-2025 20:04 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek een solar powerbank om mee te nemen naar een festival. Eigenlijk voornamelijk om onze telefoons te kunnen laden als er geen stroom in de buurt is, we zijn er namelijk meerdere dagen.

Wie heeft ervaring en kan een goed exemplaar aanraden?
Ik heb ooit een Waka Waka Power+ ergens bij gekregen. Werkt top maar het vermogen is niet zo heel groot dus geen aaanrader als je een weekend weg gaat en meerdere telefoons wilt opladen. Maar een powerbank op zonneenergie kan dus prima.
Hier geen goede ervaringen met solar powerbanks, ze laden ontzettend traag op ook in de volle zon.

Een gewone 20.000 mAh powerbank van de Action kost 2 tientjes, is goed getest op Tweakers en je laad er je telefoon een keer of 5 mee op.
Inderdaad, gewoon een flinke powerbank kopen. Veel handiger. Dan kan je ook 's avonds je telefoon opladen (dan is het immers vaak het hardst nodig).
Ja, ik heb talloze reviews gelezen en nu inderdaad een goede powerbank gekocht, die meer zou moeten kunnen dan de powerbanks die we al hebben.

Misschien koop ik er nog wel een solar bij als ik een goede spot, maar dan hebben we in ieder geval dit.

Dank!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven