Welke spelcomputer?
zaterdag 18 december 2010 om 07:19
Hallo allemaal,
Voor de Kerst wil ik mijn vriend een spelcomputer kado doen. Alleen welke...? Ik heb er geen verstand van.
Welke spelcomputer vinden jullie het leukst en waarom? Bij de WII lijkt dat bowlen en boksen me leuk. Moet je daar losse controlers voor aanschaffen trouwens om dat te spelen?
Laatst heb ik het spel "Buzz" gespeeld op de Playstation, dat spel vond ik ook super leuk, een soort quizachtig iets. Heeft de WII ook dat soort spellen? Of is de WII vooral bedoel om actieve (beweeg)spellen te spelen?
Op de Xbox hebben wij Halo grijs gespeeld. Voetbalspellen houdt vriend weer niet van.
Wie o wie heeft tips / advies? Welke spelcomputer zou jij aanraden en waarom?
Bedankt alvast!
Voor de Kerst wil ik mijn vriend een spelcomputer kado doen. Alleen welke...? Ik heb er geen verstand van.
Welke spelcomputer vinden jullie het leukst en waarom? Bij de WII lijkt dat bowlen en boksen me leuk. Moet je daar losse controlers voor aanschaffen trouwens om dat te spelen?
Laatst heb ik het spel "Buzz" gespeeld op de Playstation, dat spel vond ik ook super leuk, een soort quizachtig iets. Heeft de WII ook dat soort spellen? Of is de WII vooral bedoel om actieve (beweeg)spellen te spelen?
Op de Xbox hebben wij Halo grijs gespeeld. Voetbalspellen houdt vriend weer niet van.
Wie o wie heeft tips / advies? Welke spelcomputer zou jij aanraden en waarom?
Bedankt alvast!
zaterdag 18 december 2010 om 08:13
zaterdag 18 december 2010 om 08:41
PS3!! We hebben hier ook een Wii maar de Playstation is favoriet. De graphics zijn inderdaad prachtig. Maar een groot pluspunt is dat je er ook Blu-ray mee kunt afspelen. En ook allerhande DIVX en AVI files. Hier hangt de Playstation in het netwerk dus we gebruiken hem ook als mediacenter.
De bediening is trouwens ook heel prettig en hij is snel.
De bediening is trouwens ook heel prettig en hij is snel.
zaterdag 18 december 2010 om 10:49