Welke spelcomputer?
zaterdag 18 december 2010 om 07:19
Hallo allemaal,
Voor de Kerst wil ik mijn vriend een spelcomputer kado doen. Alleen welke...? Ik heb er geen verstand van.
Welke spelcomputer vinden jullie het leukst en waarom? Bij de WII lijkt dat bowlen en boksen me leuk. Moet je daar losse controlers voor aanschaffen trouwens om dat te spelen?
Laatst heb ik het spel "Buzz" gespeeld op de Playstation, dat spel vond ik ook super leuk, een soort quizachtig iets. Heeft de WII ook dat soort spellen? Of is de WII vooral bedoel om actieve (beweeg)spellen te spelen?
Op de Xbox hebben wij Halo grijs gespeeld. Voetbalspellen houdt vriend weer niet van.
Wie o wie heeft tips / advies? Welke spelcomputer zou jij aanraden en waarom?
Bedankt alvast!
Voor de Kerst wil ik mijn vriend een spelcomputer kado doen. Alleen welke...? Ik heb er geen verstand van.
Welke spelcomputer vinden jullie het leukst en waarom? Bij de WII lijkt dat bowlen en boksen me leuk. Moet je daar losse controlers voor aanschaffen trouwens om dat te spelen?
Laatst heb ik het spel "Buzz" gespeeld op de Playstation, dat spel vond ik ook super leuk, een soort quizachtig iets. Heeft de WII ook dat soort spellen? Of is de WII vooral bedoel om actieve (beweeg)spellen te spelen?
Op de Xbox hebben wij Halo grijs gespeeld. Voetbalspellen houdt vriend weer niet van.
Wie o wie heeft tips / advies? Welke spelcomputer zou jij aanraden en waarom?
Bedankt alvast!
zaterdag 18 december 2010 om 08:13
zaterdag 18 december 2010 om 08:41
PS3!! We hebben hier ook een Wii maar de Playstation is favoriet. De graphics zijn inderdaad prachtig. Maar een groot pluspunt is dat je er ook Blu-ray mee kunt afspelen. En ook allerhande DIVX en AVI files. Hier hangt de Playstation in het netwerk dus we gebruiken hem ook als mediacenter.
De bediening is trouwens ook heel prettig en hij is snel.
De bediening is trouwens ook heel prettig en hij is snel.
zaterdag 18 december 2010 om 10:49
De spellen voor de Wii zijn inderdaad anders als voor de PS3, maar volgens mij proberen ze een inhaalslag te maken (volgens mijn broertje, een absolute game-freak, niet erg succesvol). Wii, heeft volgens mij meer "beweeg" games, kinderspelletjes, family-games etc. PS3 daarentegen heeft veeeeeel meer games voor "volwassenen", shooters, race-spellen, van die avonturen spellen, noem het maar op. Hetzelfde geld voor de XBox, maar hoor dat die veel gevoeliger is en vaker en sneller stuk gaat als de PS3.
zaterdag 18 december 2010 om 11:00
Wij hebben de PS3 hier staan. Volgens mij zit er standaard 1 gewone controller bij, extra controllers of die voor Buzz en de playstation move zou je los moeten kopen. Ik heb de Wii 1x ergens uit mogen proberen maar vond de besturing maar lastig
Ik vloog zo snel uit beeld met m'n cursor.
Verder weet ik niet of je de playstation move goed kan vergelijken met de Wii? Maar op de PS3 komen nu dus ook (meer) van dat soort spellen.
En het is voor iedereen anders maar ik persoonlijk vind dat er nog wat tge weinig spellen voor vrouwen zijn op de PS3
ik hoop dat men daar nog aan gaat werken.
Zoals eerder gezegd kan je de PS3 ook als dvd speler gebruiken (doen wij hier ook) en is het meteen een blu ray speler.
Ohja en als je online wilt gamen met/tegen andere mensen dan moet je bij de Xbox rond de 50 euro per jaar betalen ofzo? Bij Playstation niks. Al is volgens vriendlief de internet verbinding bij Xbox wel iets stabieler. Maargoed het is prima online gamen met de PS3.
Verder weet ik niet of je de playstation move goed kan vergelijken met de Wii? Maar op de PS3 komen nu dus ook (meer) van dat soort spellen.
En het is voor iedereen anders maar ik persoonlijk vind dat er nog wat tge weinig spellen voor vrouwen zijn op de PS3
Zoals eerder gezegd kan je de PS3 ook als dvd speler gebruiken (doen wij hier ook) en is het meteen een blu ray speler.
Ohja en als je online wilt gamen met/tegen andere mensen dan moet je bij de Xbox rond de 50 euro per jaar betalen ofzo? Bij Playstation niks. Al is volgens vriendlief de internet verbinding bij Xbox wel iets stabieler. Maargoed het is prima online gamen met de PS3.
zaterdag 18 december 2010 om 11:00
zaterdag 18 december 2010 om 14:26
Ik zeg PS3 mooie spellen en het ziet er grafisch ook mooi uit.
Zelf heb ik er ook in en vermaak me met dit weer prima
Ik heb diverse spellen zoals: little big planet, buzz, tomb raider, tekken 6 en narnia.
PS3 is een voordeel omdat je blue ray kan afspelen.
Het is een beetje dure aanwinst maar ben er heel erg tevreden over.
Zelf heb ik er ook in en vermaak me met dit weer prima
Ik heb diverse spellen zoals: little big planet, buzz, tomb raider, tekken 6 en narnia.
PS3 is een voordeel omdat je blue ray kan afspelen.
Het is een beetje dure aanwinst maar ben er heel erg tevreden over.
Het gras aan de overkant is niet groen.