welke telefoon

29-07-2010 22:19 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is erg tevreden met HAAR telefoon? Ik hoef niet teveel verschillende dingen te kunnen (behalve bellen/sms'en ;)) Toch zou ik wel graag mooie foto's willen kunnen maken. Verder niet zoveel eisen, ja, een niet té mannelijke.

Oke, toch meer eisen dan ik voor deed komen....

Wie o wie heeft een tip?
Meest als ik iets leuks heb zegt mijn dochter"Mam als jij het niet meer wilt mag ik het hebben he?"

Ze heeft een Samsung Star ,en nu zeg ik dus ....
ik heb net zitten kijken naar de nokia 7230. Niet te groot toestel, slide en verder niet teveel toeters en bellen. Kost 113,50 op internet. Heb verder bij Ben een leuke aanbieding gezien voor Sim Only. Denk dus dat ik daarvoor ga. Als ik via mijn huidige aanbieder een abonnement + telefoon kies, heb ik de kosten er binnen een jaar uit.
Ik heb deze en kan niet meer zonder:

quote:krokusje schreef op 29 juli 2010 @ 22:37:

ik heb net zitten kijken naar de nokia 7230. Niet te groot toestel, slide en verder niet teveel toeters en bellen. Kost 113,50 op internet. Heb verder bij Ben een leuke aanbieding gezien voor Sim Only. Denk dus dat ik daarvoor ga. Als ik via mijn huidige aanbieder een abonnement + telefoon kies, heb ik de kosten er binnen een jaar uit.Slim dat je dat uitgerekend hebt.,
Heb een aaiphone. En ben er verliefd op!
Perfectionisme is niet perfect...
Ik heb een sony ericsson aino... simpel, maar met een 8.1 mp camera, goede mp3 speler (en een gratis bluetooth earphoneset erbij)..
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
de iphone!!

echt een vette foon ik krijg in augustus de allerniewste

echt een vette tip de iphone!

Blackberry zou ik niet doen mn ex heeft die ook en hij vind em zwaar tegenvallen en dat heb ik van meer gehoord
quote:sugababe19 schreef op 29 juli 2010 @ 22:56:

Ik heb deze en kan niet meer zonder:

[afbeelding]ik ook, black berry bold 900 dan weliswaar, maar god... liefde op eerste gezicht!!
once upon a time called.....right now
Ik ben als snel tevreden met een telefoon, die van mij moet kunnen bellen en smssen en als het dan echt nog moet is een camera erop ook weleens handig.

(Ik leef nog met een 2 jaar oude Sony Ericsson 770i)
quote:mamanna schreef op 29 juli 2010 @ 22:19:

Wie is erg tevreden met HAAR telefoon?mijn vrouw.

Nog vragen?
Heb sinds kort de nokia n97. Ik wilde naast bellen ook kunnen internetten met mijn foon, omdat ik steeds die van vriendlief greep om even wat op te zoeken.

Leuk ding, helemaal blij mee. De Iphone en de Google nexus One waren ook een optie maar ik wilde na even proberen toch graag ook een toetsenbord. Deze telefoon is de ideale combi tussen touch-screen en toetsenbord en het is echt een verlengstuk van mijn laptop.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Heb sinds bijna een jaar een sony ericsson satio. Maakt voor een telefoon schitterende foto's.

Iphone is leuk maar zie ik meer als een speeltje. Je kan hem ook niet aand e computer hangen om hem als modum te gebruiken.

Mijn satio is stevig zit amper beschadiging op, terwijl ik hem zonder hoesje in mn tas pleur. Nee ben er nog steeds zeer content mee.

Heb foto's te over nu nog eens wat af laten drukken.

Htc Desire!

Das de mijne

Maakt aardige foto's voor een telefoon!
Hier ook de sony eriksson satio.

Bevalt goed, maakt inderdaad hele mooie foto's hij heeft volgens mij iets van 12 megapixels.

Ook is ie erg stevig, hij heeft bij mij zo'n 10 minuten in de wasmachine gedraaid en na 2 dagen drogen deed alles het weer inclusief de camera!

Het enige nadeel is dat ik hem soms want langzaam vind reageren (bijvoorbeeld als je op contacten drukt duurt het een paar seconden voor hij contacten opent)

Succes met je keuze!
Ik heb een iPhone, maar had een SE C902 die was qua camera veel beter. Als je toch niet gaat internetten etc en alleen maar belt en smst is dat een prima toestel.

Die camera is het enige dat ik mis in de iPhone.
Ik heb sinds een paar dagen de samsung galaxy i9000.

Super telefoon. Je kunt er ook mee swypen
quote:niekes schreef op 29 juli 2010 @ 23:32:

Ik heb een sony ericsson aino... simpel, maar met een 8.1 mp camera, goede mp3 speler (en een gratis bluetooth earphoneset erbij)..deze heb ik ook, ben er blij mee. Met een abb. van t-mobile (en die vind ik iets minder, niet overal goed bereik)
Ik ben al anderhalve maand helemaal weg van mijn nieuwe HTC Desire. Met Android besturingssysteem vormt het een super alternatief voor een iphone.

Ik heb in het weekend zitten klooien met de Nokia N97 mini van een familielid dat hulp nodig had maar ik vond die telefoon echt niet intuïtief werken. Gaat misschien beter als je hem wat langer hebt en gebruikt, maar ik moest overal erg lang naar zoeken.
quote:supershiva schreef op 29 juli 2010 @ 23:44:

de iphone!!

echt een vette foon ik krijg in augustus de allerniewste

echt een vette tip de iphone!

Weet je het zeker? De Iphone4?

quote:Kabouter23 schreef op 30 juli 2010 @ 07:40:

Htc Desire!

Das de mijne

Maakt aardige foto's voor een telefoon!ik krijg met de dag meer bewondering voor je..
Vind mijn HTC Hero helemaal leuk, maar zou nu ook gaan voor de HTC Desire..

Android werkt echt heel lekker op die telefoons..
quote:boogje schreef op 01 augustus 2010 @ 18:49:

[...]

ik krijg met de dag meer bewondering voor je.. m.a.w. verkapt hengelen
Kabouter laat zich niet hengelen.. dan krijg je een bord spaghetti naar je hoofd..

Nog even voor de besluitelozen: http://www.nu.nl/gadgets/ ... erslaan-iphone-in-vs.html
quote:boogje schreef op 02 augustus 2010 @ 12:54:

Nog even voor de besluitelozen: http://www.nu.nl/gadgets/ ... erslaan-iphone-in-vs.htmlHad ik ook gezien :-). Kom maar op met die nieuwe apps! Eerst voor iPhone ontwikkelen hoeft niet meer .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven