WII kopen
vrijdag 19 november 2010 om 22:15
Ik wil graag een WII kopen.
Wat moet ik er allemaal bij kopen?
Ik wil graag wat Mario spelletjes (olympische spelen/kart/gewone Mario). Het zal (in het begin)vooral gebruikt worden door/met de kinderen. Ik zie consoles/balanceboarden etc...
Wie geeft me wat advies, zie door de bomen het bos niet meer hihi.
Wat moet ik er allemaal bij kopen?
Ik wil graag wat Mario spelletjes (olympische spelen/kart/gewone Mario). Het zal (in het begin)vooral gebruikt worden door/met de kinderen. Ik zie consoles/balanceboarden etc...
Wie geeft me wat advies, zie door de bomen het bos niet meer hihi.
vrijdag 19 november 2010 om 22:39
vrijdag 19 november 2010 om 22:43
Hoi Jennie ,zeker met kinderen is een Wii super,wij hadden hem ook een beetje voor onszelf gekocht,maar binnen éen dag zijn je kinderen al zoveel beter met al die spelletjes en kan je ze al niet meer bijhouden.
Als je een hele nieuwe wii koopt,dan heb je voorlopig nog genoeg aan 1 of 2 spelletjes erbij,er zit meest al een sportspel bij,(wii sport)
Mariocart is ook superleuk.Bij de software zit al een origineel stuurtje .Als je met meer wil spelen kan je met de gewone controler ,maar oók een stuurtje is natuurlijk leuker(hebben ze ook van een goedkoper merk)
Van dat "sportspul zou ik zeker niet kopen maar dat is mijn mening ,als je van game wisselt (bv golf naar tennis,)dan moet je de controller weer eruit wriemelen .,en voegt eigenlijk niks toe .
In het begin heb je niet te veel spellen nodig ,eerst maar eens een spel helemaal uitspelen.
Probeer ook om niet allemaal de zelfde spelletjes als vriendjes te kopen ,als je wat anders dan een ander heb,t is dat ook wel eens leuk>>>
Als je een hele nieuwe wii koopt,dan heb je voorlopig nog genoeg aan 1 of 2 spelletjes erbij,er zit meest al een sportspel bij,(wii sport)
Mariocart is ook superleuk.Bij de software zit al een origineel stuurtje .Als je met meer wil spelen kan je met de gewone controler ,maar oók een stuurtje is natuurlijk leuker(hebben ze ook van een goedkoper merk)
Van dat "sportspul zou ik zeker niet kopen maar dat is mijn mening ,als je van game wisselt (bv golf naar tennis,)dan moet je de controller weer eruit wriemelen .,en voegt eigenlijk niks toe .
In het begin heb je niet te veel spellen nodig ,eerst maar eens een spel helemaal uitspelen.
Probeer ook om niet allemaal de zelfde spelletjes als vriendjes te kopen ,als je wat anders dan een ander heb,t is dat ook wel eens leuk>>>
vrijdag 19 november 2010 om 22:53
vrijdag 19 november 2010 om 22:56
Balance board wordt hier juist heel veel gebruikt.
Vooral met de wii fit en wii fit plus vinden ze helemaal geweldig.
Ook mario kart wordt hier grijs gespeeld.
We hebben 2 controllers maar drie kinderen.
Dus sint brengt hier nog een controller bij.
En het spel new super mario brothers.
Kunnen ze mooi met zijn 3-en spelletjes doen.
Vooral met de wii fit en wii fit plus vinden ze helemaal geweldig.
Ook mario kart wordt hier grijs gespeeld.
We hebben 2 controllers maar drie kinderen.
Dus sint brengt hier nog een controller bij.
En het spel new super mario brothers.
Kunnen ze mooi met zijn 3-en spelletjes doen.
zaterdag 20 november 2010 om 12:20
Dankdank...
Ik ben weer wat wijzer, ik heb drie kinderen, dus 3 consoles ziek ik.
Een rode moet het worden haha van Jala (ik zal eens denken welke kleur ik het leukste vind).
Mario is hier top (van de Nintendo) en Kinect zag ik volgens mij pas bij DWDD, erg gaaf leek me. Sporten voor mezelf hoeft niet, doe ik ruim voldoende .
Meer tips zijn welkom, maar ik ben al erg blij met jullie reacties!
Ik ben weer wat wijzer, ik heb drie kinderen, dus 3 consoles ziek ik.
Een rode moet het worden haha van Jala (ik zal eens denken welke kleur ik het leukste vind).
Mario is hier top (van de Nintendo) en Kinect zag ik volgens mij pas bij DWDD, erg gaaf leek me. Sporten voor mezelf hoeft niet, doe ik ruim voldoende .
Meer tips zijn welkom, maar ik ben al erg blij met jullie reacties!