Windows 11, wie is er blij mee?

22-10-2021 14:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren Windows 11 geïnstalleerd en nog steeds iedere dag op zoek naar hoe ik mijn laptop uit moet zetten. De taakbalk zit voor mijn gevoel op een onlogische plek en die uitknop te ver verstopt. Het zal wel weer wennen hoor, maar waarom moet dit allemaal weer anders? Anders is niet altijd beter.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
ik ga hem pas over minstens een jaar downloaden, als ik zeker weet dat de meeste app aangepast zijn voor windows 11.
Vanaf Windows 8 viel er al niet meer met Windows te werken als je het mij vraagt. ;)
Alle reacties Link kopieren
Toen ik Windows 10 kocht ging ik meteen op zoek naar manieren hoe ik hem aan kon passen zodat hij leek op een oudere versie.

Dat zal nu ook wel weer zo zijn.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet eens dat die er was. Maar ik houd zelf het liefst zo lang mogelijk vast aan Win10. Ben ook pas van Win XP naar Win10 overgestapt toen de support ophield.

TO, meestal kun je gewoon weer terug naar de vorige versie zolang die nog ondersteund wordt. Is dat geen optie in jouw geval?
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
22-10-2021 16:48
Toen ik Windows 10 kocht ging ik meteen op zoek naar manieren hoe ik hem aan kon passen zodat hij leek op een oudere versie.

Dat zal nu ook wel weer zo zijn.
Ik ook inderdaad. De standaardinstellingen van Windows zijn sowieso altijd vreselijk, dus om het bruikbaarder te maken moet je eerst behoorlijk aan het tweaken.
Alle reacties Link kopieren
Knuddestudder schreef:
22-10-2021 16:55
TO, meestal kun je gewoon weer terug naar de vorige versie zolang die nog ondersteund wordt. Is dat geen optie in jouw geval?
Ik heb vanmiddag al even zitten kijken, kan volgens mij wel maar het is me nog niet gelukt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Knuddestudder schreef:
22-10-2021 16:56
Ik ook inderdaad. De standaardinstellingen van Windows zijn sowieso altijd vreselijk, dus om het bruikbaarder te maken moet je eerst behoorlijk aan het tweaken.

Ja, want waarom zouden we een product maken dat wel werkt en gebruiksvriendelijk is. :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook sinds een uurtje, maar zie tot nu toe geen problemen.

Alles zit er nog en ik heb zelfs de uitknop al gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven