windows live mail, aanmelden live ID

12-08-2011 21:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb windows live mail op mijn pc staan.

Elke keer als ik op de snelkoppeling klik wordt eerst gevraagd om in te loggen in windows live ID. Ik kan dit gewoon wegklikken, maar ik wil eigenlijk gewoon de vraag niet meer krijgen om in te loggen.

Hoe zet ik dit uit?
Snap niet helemaal wat je bedoelt, maar ik als snelkoppeling opgeslagen de pagina waar ik alleen nog mn ww in moet vullen. Sla je dat hele scherm over.
Ik snap je eerste zin niet emaille. Wanneer ik mijn e-mail wil lezen kan ik daarvoor op de snelkoppeling van windows live mail klikken. Dan opent het programma niet direct. Ik krijg eerst de vraag of ik wil inloggen in windows live ID. En dat wil ik dus niet.
Op een gegeven moment kom je in het scherm waar je je adres en ww moet invullen. Je kan dan aanvinken of je wil dat ie je naam onthoudt of niet. Dát scherm staat in mijn favorieten, om dat eerste scherm te vermijden.

Maar ik weet dus niet of je dat bedoelt??
hé... daar heb ik ook last van. Ook ik krijg die scherm met geen mogelijkheid weg.

Eerst had ik er geen last van en van de ene dag op de andere werd ik ook geconfronteerd met dit scherm. 't Is natuurlijk een kwestie van even wegklikken maar ik vind het wel irritant. Ik ben dus wel heel geïnteresseerd in een oplossing
zie boven

sla het andere scherm op en je hoeft nooit meer naar die nieuwe.
Ik kan dat aanmeldscherm niet in mijn favorieten zetten.
Ik heb er nu geen last meer van, gelukkig.

Afgelopen weekend zat er iemand achter mijn laptop die nogal handig is met dit soort ongein. Ik gaf aan wat het probleem was. Dus zij opnieuw computer opstarten, windows Live Mail opstarten en floep... daar was wat ik bedoelde.

Zij heeft mijn live-adres ingevuld en mijn wachtwoord en toen 'aanmelden' aangeklikt. Het scherm verdween en er gebeurde niets geks.

Opnieuw opgestart, weer windows live mail opgestart en wat denk je... géén aanmeldschermpje meer!!!

Ik (als digibeet) vind de toegepaste procedure volkomen onlogisch en snap niet waarom je je gaat aanmelden voor iets dat je niet wilt, maar ben superblij dat ik van dit gedonder af ben.
En die iemand weet nu ook jouw wachtwoord?;)
Ten eerste is deze whizkid mijn zus en haar zou ik zelfs mijn pincode en mijn DigiD geven.

Maar om je gerust te stellen... zij zei: "Typ jij even je wachtwoord in?" en dat heb ik gedaan terwijl zij het nodig vond 5 meter verderop te gaan staan.
Je zus is niet zomaar iemand natuurlijk dus sorry, dan heb ik niks gezegd! Maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig;)
Ik loop niet met mijn wachtwoorden te strooien, zo verstandig ben ik dan nog net.

Ik hoop dat Daydream, die dit topic opende op 12/8, dit ook leest en dat zij hetzelfde kan doen en dat het probleem bij haar ook opgelost is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven