Workshop schilderen, 1dagdeel. Regio dordrecht

30-09-2010 22:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn moeder graag willen trakteren op een workshop schilderen/schilderij maken. Weet iemand hiervoor een kanaal in regio Dordrecht en omgeving?
Misschien hoort het onderwerp hier wel helemaal niet thuis, maar vond het erg lastig waar te plaatsen.
quote:Theetruusje schreef op 30 september 2010 @ 22:05:

Misschien hoort het onderwerp hier wel helemaal niet thuis, maar vond het erg lastig waar te plaatsen.Tenzij je op de computer wil gaan schilderen, lijkt me dit idd niet de goede pijler. Je kunt aan een mod (topic bovenaan deze pijler) vragen om het te verplaatsen naar de juiste pijler. Had je niet al een topic lopen over een uitstapje met je moeder?
Oh ja, je moet de humor er van kunnen inzien, maar op vakantieveilingen zie ik regelmatig een Bob Ross workshop langskomen. Echt schilderen leer je toch niet in een workshop van een ochtend, maar bij Ross gaat het denk ik heel snel als je eenmaal 1 happy tree weet te schilderen, heb je zo een heel bos.
in zwijndrecht zijn er bij mijn weten bob ross cursussen, je weet wel, met die rustgevende stem en krullenbol http://diensten.marktplaa ... ob-ross-gary-jenkins.html
Ken je Stichting Tobe?

Ze geven op allelei cursussen (lang/kort) op creatief gebied.

Zit oa op de Voorstraat in Dordrecht

Misschien is deze wat:

In 1 dag een mensfiguur schilderen.

Dit is de algemene site:

Stichting Tobe
Had je al wel gegoogeld?

ik kom als eerste hit meteen een zaak tegen:

Creatieve workshops cursussen en feestjes

voor volwassenen en kinderen te Dordrecht.

Feesten Multipaintings meer info...

Familiefeesten, kinderverjaardagen, vrijgezellenfeestjes, vriend(inn)enfeestjes, bedrijfsuitjes en lustrumfeesten.

Teken-en schilder cursussen meer info...

Tekenen met diverse materialen en schilderen met acryl-of aquarelverf.

Je kunt bij ons in het atelier komen schilderen, maar wij geven ook schilderworkshops, cursussen en feestjes op locatie. Prijzen op aanvraag en op maat.

Kies voor een feestje of workshop gecombineerd met een lunch of high tea.

meer info..

http://www.doe-it-artworks.nl/
www.pand24.nl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven