Zoek een mp3 speler
zondag 28 december 2014 om 20:43
Ik wil graag een simpele en liefst goedkope (< 50 euro in ieder geval) mp3 speler. Eentje waar je alleen mp3 mee kan spelen zonder allerlei andere dingen als mp4, foto's etc. Gewoon alleen muziek dus. Wel liefst met een display zodat ik kan zien wat er speelt. Had een leuke gevonden dacht ik, tot ie op een andere site volledig werd afgebrand. Toch maar niet dus
Hebben jullie tips?
Hebben jullie tips?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
zondag 28 december 2014 om 20:54
zondag 28 december 2014 om 21:20
zondag 28 december 2014 om 21:31
zondag 28 december 2014 om 21:35
Die eerste is wel wat misschien, WishfulThinking. Je tweede link is degene die ik eerder op het oog had. Helaas komt die niet zo best uit verschillende reviews. Anders had het die geworden.
Heb net een leuke gezien voor weinig bij een webshop die via marktplaats adverteert. Speler heeft alleen zelf geen geheugen. Gaat via MicroSD. Max wat dit apparaatje hebben kan is 8 GB. Lijkt me voor mp3 best ruim toch? Ben alleen niet zo bekend met mp3 spelers die werken met geheugenkaart
Heb net een leuke gezien voor weinig bij een webshop die via marktplaats adverteert. Speler heeft alleen zelf geen geheugen. Gaat via MicroSD. Max wat dit apparaatje hebben kan is 8 GB. Lijkt me voor mp3 best ruim toch? Ben alleen niet zo bekend met mp3 spelers die werken met geheugenkaart
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)