zoeken in de Viva app

15-10-2011 15:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vandaag heb ik een Ipod. Nu probeer ik te forummen met dat ding maar waar kun je topics zoeken? Ik kom nu niet verder dan de laatste berichten per pijler, topics waar ik zelf in gereageerd heb kan ik niet vonden/zoeken. Ligt dat aan de APp of aan mij?
Nee ligt volgens mij aan de app.

Dat vind ik vooral t verelende aan de app. Of ik ben ook enorm blond...

Ik forum nu dus gewoon via de internetpagina op mijn iPhone. Vind ik een stuk overzichtelijker, ondanks dat je daar ook geen oudere topic kunt vinden. Wel de topics waar ik zelf heb gereageerd. Als ik echt een wat ouder topic zoek start ik m'n laptop op.
Dat ligt aan de App. Je kunt alleen de laatste 15 (?) topics zien waar op is gereageerd (nu op Viva) of de laatste 15 berichten waar op is gereageerd in de diverse pijlers.

Volgens mij kun je ook via de webbrowser naar het 'gewone' forum, en dan zou je wel moeten kunnen zoeken op je eigen berichten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat ik soms ook doe als ik geen laptop in de buurt heb is zoeken op Google. Met naam topic of wat steekwoorden + viva forum.

Maar dat is vrij omslachtig...
Vragen en problemen Viva Forum App

Staat op de pijler 'overige'. Voor het geval je hem niet kunt vinden via je apps denk ik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, vind het ook erg lastig, maar ligt idd aan de app, je kan niet zoeken.
Ik heb steeds problemen met inloggen op het forum op de ipad In het begin toen ik net een profiel had aangemaakt ging het prima maar nu lukt het niet meer.
Aha, nou dat wordt dus de mobile site er op zetten!

Dacht dat die app wel handig was, maar niet dus, weer een illusie armer.

En ja hiem ik kon hem niet terugzoeken hahaha.

Gebruik dus nu lekker mijn zwartebes weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven