Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.



De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.



Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Ik had zo'n gevoel bij Marco dat hij homo was, heel vreemd.

Rare familie hoor, en hij vond het allemaal wel best ("het is nou eenmaal zo").

Dat vrouwtje gaat voor de centen, maar dat wil niet zeggen dat dit niet kan werken want ze winnen allebei bij deze relatie.
Is dit programma ook online terug te kijken? Heb wel wat websites gevonden maar de afleveringen kon ik niet vinden, alleen de beschrijvingen ervan.
Alle reacties Link kopieren
Niks op aan te merken deze week. Wat een heerlijk stel samen! En wat zijn ze realistisch bezig. Ook dat hij eerst drie maanden in NL is geweest om een idee te krijgen van haar leven etc.



Ik heb zomaar het idee dat ze uiteindelijk wel in NL zullen eindigen..maar je weet het nooit!
Alle reacties Link kopieren
sunfl0wers schreef op 21 april 2008 @ 16:14:

Is dit programma ook online terug te kijken? Heb wel wat websites gevonden maar de afleveringen kon ik niet vinden, alleen de beschrijvingen ervan.
Ik heb geen idee. Het wordt uitgezonden op net 5 en die heeft volgens mij geen 'uitzending gemist' of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
He, wat een heerlijke aflevering! Leuk stel.
.
Ik heb het vorige week gemist. Maar ik vond het nu erg leuk. Ze waren lief samen. Jammer dat het niet lukte met werk.
Kan trouwens nog niet het nieuwe verslag lezen.
Alle reacties Link kopieren
Kan er ook nog niet op. Beetje te druk op de site denk ik. Iedereen wil graag weten of dit stel nog steeds zo gelukkig is :-d
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een heerlijke aflevering. Zagen er heel gelukkig uit samen. Ook bijzonder dat hij naar Nederland kwam inderdaad.



Lief, Leo, wat je zei over Marco.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik vond t ook een superleuke aflevering. Echt super om hem als leraar voor de klas te zien, wat een schatje zeg.. Ik vond ze ook wel echt gelijkwaardig, in andere afleveringen was dat wel eens anders..

Voor mij was dit extra speciaal, het kwam me allemaal wel heel bekend voor, zeg maar ( m'n man komt uit dezelfde stad!]



T verslag staat er nu wel op trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb het verslag ook gelezen. Gelijkwaardig, dat is inderdaad het goede woord. Fijn dat hij nu werk heeft.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Heb het verslag van vorige week nu ook gelezen. Ja, echt een superleuk stel. Het eerste waarvan ik denk dat het echt goed zit en gelijkwaardig is.

Wat denken jullie van dit stel dan? Tot nu toe vind ik het een beetje vaag. Koel afscheid op Schiphol ook...
Alle reacties Link kopieren
Dat viel mij ook op, best wel koel afscheid van vriendinnen en familie.. Ze zoenden elkaar wel maar op een manier alsof ze even op vakantie ging of verhuizen naar een andere stad. 'We mailen nog wel'.

Maar goed, iedere familie is anders.
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer! Gemist.... :-|

Is het ergens via internet te zien misschien?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook niet gezien afgelopen maandag. De voorstukjes beloofden echter niet veel goeds..volgens mij verwachtte hij wel heel erg veel aanpassingen in zijn straatje van haar?



Zondag maar de herhaling weer kijken als ik thuis ben ;-)
Alle reacties Link kopieren
je kunt het nu ook via de website van net 5 zien, dan hoef je niet te wachten tot zondag :P
Alle reacties Link kopieren
Héhé, eindelijk heb ik het gezien (met onderbreking, computer liep vast en nog een keer, zucht). Mooie aflevering, vond ik. Ik vond ze wel gelijkwaardig overkomen. En dat knielen, die paar keer per jaar, als ze zijn ouders en familie zien, tja, dat hoort dan gewoon bij de cultuur. Ze werken hard aan hun toekomst. Ik hoop dat ze heel gelukkig blijven.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er niemand meer?

Gisteravond de aflevering met Ricardo en Esther gezien. Ik vond er niet veel passie vanaf stralen, moet ik zeggen. Behoorlijk oppervlakkige uitzending. Want hoe was het nu met die schoonvader en Ester afgelopen, wat het hotel betreft?

Ik vond het een beetje vaag allemaal. Ricardo is tandarts, maar surft. En gaat dan ook nog iets met het hotel doen?

Wat deed zij eigenlijk eerder voor werk in Nederland trouwens?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Jawel, ik kijk nog :) Blijf het leuk vinden om te zien.



Dat van die schoonvader vroeg ik me ook af. Volgens mij heeft ze die strijd gewoon verloren en houdt ze zich nu voornamelijk bezig met marketing en de boekingen. Maar dat is een aanname.



En ik vond hem juist zo leuk doordat hij wel heeft laten zien dat hij brains heeft, zijn studie voor tandarts heeft afgemaakt en verder vooral zijn droom volgt en zegt 'ik heb het salaris van een tandarts niet nodig om gelukkig te zijn'.



Hij is verder niet echt actief betrokken bij het hotel. Dat is echt haar ding. Hij houdt zich vooral bezig met de surftours (al kan hij die wel weer bij het hotel doen - prachtig hotel trouwens..kwam niet zo naar voren in de uitzending maar heb even de website bekeken).



En wat zij in NL deed is mij ook niet duidelijk maar ik heb het idee dat ze net klaar is met school/studie ofzo want ze woonde nog bij haar ouders thuis. Erg jong nog volgens mij.
Ze was juist weer bij haar ouders gaan wonen want er werd gezegd dat ze de huur van haar huis opgezegd had. En wat een eikel van een vriend zeg (ook al is het cultuur) om gewoon veel te laat te zijn als je vriendinnetje na een lange reis geland is. Ik vond het allemaal een beetje koeltjes, ook het afscheid van haar familie. Beetje matte aflevering, weinig passie. Het leek wel een verstandshuwelijk ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat dacht ik ook. Zit je 10 uur in het vliegtuig, is hij, die misschien een uur moet rijden, te laat. Ik zal link worden, maar ik kan me ook voorstellen dat wanneer je hem eindelijk weer ziet je alles al vergeten bent. Ik vond haar een beetje koel. Ook hoe ze tegen haar ouders deed op schiphol. Ik zal een flink potje janken. Ach elk persoon is weer anders..
Ik vond het ook koel overkomen. En toch, toen ik erover na zat te denken, als ik weg zou gaan zou mijn moeder wel huilen en ik zou mijn ouders een knuffel geven, maar verder zou dat ook heel rustig allemaal gaan denk ik. Terwijl ik toch echt wel van mijn ouders houd en vice versa.
Jee, ik lees net op de site van Net 5 dat haar vader overleden is tijdens de opnamen. Dat lijkt me wel extra moeilijk, als je dan zo ver van je familie zit.
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook verliefd op Mr. Jummy de pop van sultana? Ik vind het een schatje. Hij heeft ook een eigen hyves. sultanapop.hyves.nl :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Elske170 schreef op 18 mei 2008 @ 09:59:

Wie is er ook verliefd op Mr. Jummy de pop van sultana? Ik vind het een schatje. Hij heeft ook een eigen hyves. sultanapop.hyves.nl :smooch:
O_o
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven