50 shades of grey
maandag 28 mei 2012 om 17:51
stond in no time op nr. 1 in de bestseller lijsten in de VS... Wie oh wie heeft dit boek (vertaald als 50 tinten grijs) reeds gelezen? Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
maandag 6 augustus 2012 om 09:39
kijk, het is natuurlijk 1 lange perfecte kasteel roman doordrengt van de softe seks. Hasske spannend voor aan het zwembad, maar halverwege deel 3 was ik er ineens zo klaar mee. Ik zal hem vandaag of morgen wel uit gaan lezen, maar het is teveel van hetzelfde. Deel 1 vond ik achteraf gezien dan het vermakelijkste. Toch was het niet mega geil ofzo. Tijd terug een autobiografie over bdsm gelezen, over snoeihard gesproken. Dan is mister grey maar een watje! Ana en haar flikflakkende innerlijke godin met getuite lippen, getraumatiseerde christian en zijn heroine hoer-moeder. Misbruik door een switch-cougar, tis me allemaal wat hoor.
Toch kwam maagd anastasia meteen van vaginale penetratie klaar als een explosie en viel ze in duizenden stukjes om hem heen uit elkaar. Tja luckey ana!!
Desalniettemin leuk voor op vakantie. Heb bijna alle drie de delen op t strand en aan t zwembad uit gelezen. Mijn man klaagt niet
Toch kwam maagd anastasia meteen van vaginale penetratie klaar als een explosie en viel ze in duizenden stukjes om hem heen uit elkaar. Tja luckey ana!!
Desalniettemin leuk voor op vakantie. Heb bijna alle drie de delen op t strand en aan t zwembad uit gelezen. Mijn man klaagt niet
maandag 6 augustus 2012 om 09:40
[...]
Nee, dit is niet toegestaan op dit forum. Dit soort zaken zijn illegaal en worden direct bestraft d.m.v. een sanctie volgens ons bansysteem.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Nee, dit is niet toegestaan op dit forum. Dit soort zaken zijn illegaal en worden direct bestraft d.m.v. een sanctie volgens ons bansysteem.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 6 augustus 2012 om 13:12
Ik ben nu halverwege deel 2 en kan geen 'Whoa!', 'O, Ana' en 'Mijn Vijftig' meer lezen.. Dodelijk vermoeiend ook hoe die irritante Ana iedere bladzijde moet benoemen hoe fantastisch knap de beste man is en werkelijk.. alle sexscenes worden hoe frequenter hoe ongeloofwaardiger, voor zover ze dat nog niet waren. Ik begin me oprecht te irriteren aan dit slapgeschreven romannetje en dan vooral aan de hoofdrolspelers. Het is allemaal zó onlogisch dat het lachwekkend wordt.
.. maar toch zal ik 'm waarschijnlijk uitlezen. En deel 3 er achteraan. En dan wel heel blij zijn dat ik er vanaf ben! Dat dan weer wel.
.. maar toch zal ik 'm waarschijnlijk uitlezen. En deel 3 er achteraan. En dan wel heel blij zijn dat ik er vanaf ben! Dat dan weer wel.
maandag 6 augustus 2012 om 15:48
maandag 6 augustus 2012 om 19:38
Bezig in deel 2 maar het boek weggelegd, ik kan het niet meer aan! Ik krijg echt moordneigingen van Ana.
Dat gemier ook steeds over eten, ik kan me hem nog wel voorstellen ook. Dat wijf moet gewoon vreten in plaats van steeds te miepen dat ze geen trek heeft.
Op het moment dat haar onderbewustzijn en innerlijke godin burberry gingen dragen heb ik het boek letterlijk achter het bed gesmeten.
Dat gemier ook steeds over eten, ik kan me hem nog wel voorstellen ook. Dat wijf moet gewoon vreten in plaats van steeds te miepen dat ze geen trek heeft.
Op het moment dat haar onderbewustzijn en innerlijke godin burberry gingen dragen heb ik het boek letterlijk achter het bed gesmeten.

maandag 6 augustus 2012 om 22:19
Ik moet en zal die laatste paar blz van het laatste deel uitlezen, dan heb ik het maar gehad en zit het er eindelijk op. Leuk hoor zo'n uber knappe ultra rijke, slimme en goedgebouwde vent met een mega lul en magic fingers. Maar waarom doet die mafjoekel niet gewoon aan bdsm omdat hij daar geil van wordt, omdat hij het lekker vindt, ipv omdat hij een trauma heeft. Zo wordt de sm weer eens fijn in een verdom hoekje neergezet, zo van: die voorkeur komt enkel en alleen voort uit ellende nooit uit louter lust. Als je van sm houdt ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer, dan is er vast het één en ander gebeurd met je vroegah.
Verder word ik knettergek van al haar knallende orgasmes, al dat geneuk, gewoon tig keer per dag, dwars door de vorige kwak heen. Hij beft haar vlak nadat hij in haar is gekomen en kweelt dat ze zo lekker ruikt naar seks en naar hem: bedwelmend, De hele godganse tijd roept hij: je bent van mij, en dan zeurt ze: ja van jou. Of hij zegt te pas en te onpas: weet je wel hoe mooi je bent?
Alle cliche's komen voorbij: generositeit, enorme rijkdom, dure kleding, grote dikke immer stijve piemels, dure champagne, verre vakanties in privé jets, adellijke boten en witte stranden. Zweefvliegen, helikopter vluchten, audi r8 ( doe mij die maar
) en andere mega dure bakken ( oh ja en een saab) en een enorm penthouse en familie huis die hij eventjes voor haar koopt en een optrekje in New York en Aspen.
Het is als 1 grote jonge meisjes fantasie. Maar dan erger. Mijn innerlijke godin wordt er automutilant van
Verder word ik knettergek van al haar knallende orgasmes, al dat geneuk, gewoon tig keer per dag, dwars door de vorige kwak heen. Hij beft haar vlak nadat hij in haar is gekomen en kweelt dat ze zo lekker ruikt naar seks en naar hem: bedwelmend, De hele godganse tijd roept hij: je bent van mij, en dan zeurt ze: ja van jou. Of hij zegt te pas en te onpas: weet je wel hoe mooi je bent?
Alle cliche's komen voorbij: generositeit, enorme rijkdom, dure kleding, grote dikke immer stijve piemels, dure champagne, verre vakanties in privé jets, adellijke boten en witte stranden. Zweefvliegen, helikopter vluchten, audi r8 ( doe mij die maar

Het is als 1 grote jonge meisjes fantasie. Maar dan erger. Mijn innerlijke godin wordt er automutilant van

dinsdag 7 augustus 2012 om 17:02
Na in dit topic te hebben gelezen, was ik nieuwsgierig geworden en stond daarom zojuist bij de Ako op het station om het boek te kopen. Zie ik dat er een 'bandje' omheen zit met de tekst 'no. 1 erotische bestseller'. Daardoor durfde ik het boek niet meer af te rekenen... Tssss, wat een preutse schijterd ben ik toch... Dan toch maar 'veilig' via Bol bestellen...
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:47
ik krijg het ook spaansbenauwd van het knikken, aankijken, wenkbrauwen optrekken, hoofdschudden, wegkijken en; blozen!
Ik knijp continu met mijn sluitspieren omdat ik denk; mensch, spreek! Zeg iets! Praat!! Ana zegt gewoon bijna niks in dit boek, ze denk wel heel veel, vooral haar onderbewustzijn en innerlijke godin. Ana is gewoon infantiel en autistisch, of allebei.
Ik knijp continu met mijn sluitspieren omdat ik denk; mensch, spreek! Zeg iets! Praat!! Ana zegt gewoon bijna niks in dit boek, ze denk wel heel veel, vooral haar onderbewustzijn en innerlijke godin. Ana is gewoon infantiel en autistisch, of allebei.
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:40
quote:duup schreef op 07 augustus 2012 @ 17:02:
Na in dit topic te hebben gelezen, was ik nieuwsgierig geworden en stond daarom zojuist bij de Ako op het station om het boek te kopen. Zie ik dat er een 'bandje' omheen zit met de tekst 'no. 1 erotische bestseller'. Daardoor durfde ik het boek niet meer af te rekenen... Tssss, wat een preutse schijterd ben ik toch... Dan toch maar 'veilig' via Bol bestellen...Ik heb hem bij de bieb gereserveerd, maar ik denk nu al, hoe krijg ik het boek ongezien mee? (er moeten geen mensen achter me staan bij de zelfscan).
Na in dit topic te hebben gelezen, was ik nieuwsgierig geworden en stond daarom zojuist bij de Ako op het station om het boek te kopen. Zie ik dat er een 'bandje' omheen zit met de tekst 'no. 1 erotische bestseller'. Daardoor durfde ik het boek niet meer af te rekenen... Tssss, wat een preutse schijterd ben ik toch... Dan toch maar 'veilig' via Bol bestellen...Ik heb hem bij de bieb gereserveerd, maar ik denk nu al, hoe krijg ik het boek ongezien mee? (er moeten geen mensen achter me staan bij de zelfscan).

dinsdag 7 augustus 2012 om 21:40
Weet je, ik snap het negatieve commentaar wel hoor, want ik vond het nou ook niet bepaald goed geschreven, en die irritante innerlijke godin stukjes sloeg ik over. Maar wat hadden jullie dan verwacht? Hoogstaande literatuur? Vernieuwende kijk op bdsm relaties? Het is zo Amerikaans, zo over the top, zo ongeloofwaardig, maar daarom vond ik het heerlijk. Lekker lezen in bed, of in de tuin toen het zo warm was. Gewoon dom lezen en je vermaken.
En ook al praat de hele wereld er zo'n beetje over, je hoeft het natuurlijk niet te lezen. Ik snap niet dat hier mensen schrijven die zeggen dat ze het in begin van deel 1 al helemaal niks vonden, zich irriteerden, etc, maar wel nog honderden bladzijden lezen tot en met deel 3. Dan moet het toch ergens wel boeien?
En ook al praat de hele wereld er zo'n beetje over, je hoeft het natuurlijk niet te lezen. Ik snap niet dat hier mensen schrijven die zeggen dat ze het in begin van deel 1 al helemaal niks vonden, zich irriteerden, etc, maar wel nog honderden bladzijden lezen tot en met deel 3. Dan moet het toch ergens wel boeien?

woensdag 8 augustus 2012 om 09:31
Veel mensen lezen boeken uit als ze er aan beginnen, dat is al eerder uitgelegd.
En dan is er ook nog zoiets als nieuwsgierigheid en willen weten waar de hype over gaat om er daadwerkelijk over mee te kunnen praten en er een gefundeerde mening over te kunnen geven.
Jij snapt dat niet, ik snap dan weer niet hoe je deze boeken zo heerlijk kunt vinden.
Maar zo vinden we allemaal wat. Ook over deze boeken.
En dan is er ook nog zoiets als nieuwsgierigheid en willen weten waar de hype over gaat om er daadwerkelijk over mee te kunnen praten en er een gefundeerde mening over te kunnen geven.
Jij snapt dat niet, ik snap dan weer niet hoe je deze boeken zo heerlijk kunt vinden.
Maar zo vinden we allemaal wat. Ook over deze boeken.

woensdag 8 augustus 2012 om 10:29
Ik ben ook zo iemand die de gifbeker helemaal leegdrinkt uit leest
Ben nu halverwege deel 3, en nu zal ik het ook uitlezen ook.
Maar wat ben ik die neukerij zat zeg.
Je kunt geen 4 bladzijdes lezen of ze zijn alweer 2 keer (meteen achter elkaar! Hij ook!) zinderend klaar gekomen, hij heeft aan d'r tepels zitten draaein (whoa!), zijn vingers in haar gestoken, 10 x gezegd dat ze van hem is, haar lippen zijn weer tot moes gebeten, die innerlijke godin heeft weer tig flik flak's gedaan en Ana heeft d'r haar weer als een sluier over d'r borsten laten vallen waarna ze verstengeld en warm in elkaar wakker worden. Oh Vijftig, Vijfig, Vijfig!
*Gaap*
Je kunt geen 4 bladzijdes lezen of ze zijn alweer 2 keer (meteen achter elkaar! Hij ook!) zinderend klaar gekomen, hij heeft aan d'r tepels zitten draaein (whoa!), zijn vingers in haar gestoken, 10 x gezegd dat ze van hem is, haar lippen zijn weer tot moes gebeten, die innerlijke godin heeft weer tig flik flak's gedaan en Ana heeft d'r haar weer als een sluier over d'r borsten laten vallen waarna ze verstengeld en warm in elkaar wakker worden. Oh Vijftig, Vijfig, Vijfig!
*Gaap*
woensdag 8 augustus 2012 om 11:04
quote:camry schreef op 08 augustus 2012 @ 10:29:
*Gaap*
Ja, dat dus
*Gaap*
Ja, dat dus
woensdag 8 augustus 2012 om 11:06
wahahaa!
Hij haalt aan de lopende band zijn hand door zijn haar, zijn lippen vormen een 'perfecte o', hij is miljardair maar draagt enkel zijn wit linnen bloes en zijn broek op 'die manier'.
Whoa!
Hij zoent haar mondhoek (why? Is dat sexy ofzo?) draait aan tepels die langer worden (wtf) en laat haar multi vaginale orgasmes beleven zowel vaginaal als anaal ( toch knap als maagd, de meesten moeten dit toch echt effe leren)
ik ben ook halverwege deel 3 en heb een lees-block. Ben het geneuk en ge-oogrol helemaal schijtzat (dat ik dat nog eens zou zeggen, lol)
en waarom verder lezen? Daarover is onderhand alles wel gezegd toch?
Hij haalt aan de lopende band zijn hand door zijn haar, zijn lippen vormen een 'perfecte o', hij is miljardair maar draagt enkel zijn wit linnen bloes en zijn broek op 'die manier'.
Whoa!
Hij zoent haar mondhoek (why? Is dat sexy ofzo?) draait aan tepels die langer worden (wtf) en laat haar multi vaginale orgasmes beleven zowel vaginaal als anaal ( toch knap als maagd, de meesten moeten dit toch echt effe leren)
ik ben ook halverwege deel 3 en heb een lees-block. Ben het geneuk en ge-oogrol helemaal schijtzat (dat ik dat nog eens zou zeggen, lol)
en waarom verder lezen? Daarover is onderhand alles wel gezegd toch?

woensdag 8 augustus 2012 om 11:27
Ik vind deel 3 ook nogal afgeraffeld.
Waar deel 1 en 2 nog gewoon doorlopende verhalen waren worden de hoofdstukken in deel drie steeds onderbroken.
Staat er ineens een streep halverwege de pagina en daarna gaan ze verder met een volgende scène.
Het schema dat er lag voor deel 3 is amper uitgewerkt.
Ik heb zo'n vermoeden dat zelfs de schrijfster het helemaal zat was.
Niet gek, gezien haar woordenschat van 100 woorden en beperkte fantasie. De sex wordt nu ook een beetje veel van hetzelfde.
-
Hij kijkt naar mij en geeft mij zijn gepatenteerde en verblindende 100% Christian lach. Dan geeft hij me een knipoog en strijkt met zijn duim langs mijn lip. Hmm, dat voel ik, daar! Mijn innerlijke godin wordt loom wakker uit haar post kinky neukerij slaapje en rekt zich wellustig uit. De spieren in mijn onderbuik trekken samen en bij de gedachte volledig door hem te worden opgevuld worden mijn benen week.
-
Copy - paste - herhaal over 5 bladzijdes.
Waar deel 1 en 2 nog gewoon doorlopende verhalen waren worden de hoofdstukken in deel drie steeds onderbroken.
Staat er ineens een streep halverwege de pagina en daarna gaan ze verder met een volgende scène.
Het schema dat er lag voor deel 3 is amper uitgewerkt.
Ik heb zo'n vermoeden dat zelfs de schrijfster het helemaal zat was.
Niet gek, gezien haar woordenschat van 100 woorden en beperkte fantasie. De sex wordt nu ook een beetje veel van hetzelfde.
-
Hij kijkt naar mij en geeft mij zijn gepatenteerde en verblindende 100% Christian lach. Dan geeft hij me een knipoog en strijkt met zijn duim langs mijn lip. Hmm, dat voel ik, daar! Mijn innerlijke godin wordt loom wakker uit haar post kinky neukerij slaapje en rekt zich wellustig uit. De spieren in mijn onderbuik trekken samen en bij de gedachte volledig door hem te worden opgevuld worden mijn benen week.
-
Copy - paste - herhaal over 5 bladzijdes.