Entertainment alle pijlers

90 Day Fiance spoiler topic

14-12-2018 18:18 766 berichten
Oops spoiler alert: dit is een spoiler topic voor 90 day fiance!

Als je geen spoilers wilt lezen klik dan hier.

Vind jij het soms ook zo moeilijk om je in te houden in het andere topic wat betreft spoilers over onze geliefde koppels in 90 day fiance en alle spin off series? Dan is dit het topic voor jou! :popcorn:

Let's spill some beans!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ashley wilt graag kinderen met Jay...maar dat gaat nogal lastig worden. want volgens ex bff Natalie heeft Ashley een hysterectomie gehad vanwege onrustige kankercellen. Ashley staat er eventueel voor open om een draagmoeder te nemen, maar moet eerst kijken of dat financieel haalbaar is
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Een kind? Ik hang nog in t feit dat ze m net betrapt had op tinder de dag na hun trouwen :zzz:
Elizabeth gaat achter Andrei's rug om:

https://youtu.be/CVcE3TYVhKo

Ze moeten eens beiden volwassen worden.
Alle reacties Link kopieren
we wisten het al maar Azan licht Nicole echt zwaar op, zijn hele familie weet er van, Azan heeft ook geen enkele ambitie om weg te gaan uit Marokko hij kan overal naar toe hij heeft veel familie in Europa zelfs in Amerika maar hij vind het prima in Marokko en Nicole betaalt.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dat wist ik niet (familie in het buitenland). Had wel gelezen dat stiefpa een mail had gekregen van iemand die Azan kent waarin de ware aard van Azan en zijn familie werd verteld.

Vond het zowiezo raar dt hij niet zomaar overal naartoe kan reizen. Ja er zijn landen die voor moslims moeilijker zijn maar het komt op mij over alsof hij niet wil of dat er meer aan de hand is dan dat hij verteld. En nu hij blijkbaar familie heeft in het buitenland is het helemaal vreemd.
En het verklaart veel want ik vond het al raar dat hij niet echt moeite doet om naar de VS te komen (zon bruiloft lijkt me een goede stap maar dan blaast ie dat weer af enzo) dus daarom is het hem blijkbaar niet te doen, maar het is ook overduidelijk dat hij Nicole helemaal niet leuk en aantrekkelijk vindt dus ik vroeg me al af waarom hij hiermee door ging :blond:
Alle reacties Link kopieren
Ashley gaat voor een paar maand een kliniek in om, ze heeft een depressie opgelopen mbt met Jay
Jay schijnt per 7 aug de USA te moeten verlaten, terug naar de DR
Alle reacties Link kopieren
Dogcrazy schreef:
19-06-2019 03:27
Ashley gaat voor een paar maand een kliniek in om, ze heeft een depressie opgelopen mbt met Jay
Jay schijnt per 7 aug de USA te moeten verlaten, terug naar de DR

Ook al met al leuk voor haar kinderen, zo’n moeder met zo’n liefje van ver weg en alle narigheid die er bij komt kijken.. :sarcastic:
himalaya wijzigde dit bericht op 22-06-2019 17:31
10.75% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dogcrazy schreef:
19-06-2019 03:27
Ashley gaat voor een paar maand een kliniek in om, ze heeft een depressie opgelopen mbt met Jay
Jay schijnt per 7 aug de USA te moeten verlaten, terug naar de DR
die jongen is veel beter af zonder haar.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Darcy, Darcy, Darcy.... Ik zag net een teaser van "before the 90 days" seizoen 3 en Darcy doet weer mee. Dit keer heeft ze een man ontmoet uit Londen (tenminste dat gok ik gezien de beelden) en ze hebben al problemen.

De andere kandidaten zijn ook weer leuk, lekker veel drama! :popcorn: :popcorn: :popcorn:

https://www.youtube.com/watch?v=NkAwmm0_FUE
Alle reacties Link kopieren
NEEEE het is niet waar :woa:

hhahahah omg die nieuwe vent lijkt wel weggelopen uit een Brits kostuumdrama
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
27-06-2019 17:54
NEEEE het is niet waar :woa:
Dat was ook een beetje mijn reactie. Goed van haar dat ze over Jessie heen is want ze verdiend beter maar WAAROM nog een keer mee doen aan dit programma met een andere vent en dan weer dezelfde fouten maken. :nope: Darcy moet echt eens aan zichzelf gaan werken :sigh:
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
27-06-2019 18:02
Dat was ook een beetje mijn reactie. Goed van haar dat ze over Jessie heen is want ze verdiend beter maar WAAROM nog een keer mee doen aan dit programma met een andere vent en dan weer dezelfde fouten maken. :nope: Darcy moet echt eens aan zichzelf gaan werken :sigh:
echt he, ze is te needy mannen houden daar niet van. en idd ze moest eerst aan zichzelf werken en dan eventueel aan de man gaan.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Okay dan, weer Darcy. Dat je het dan weer buiten de US zoekt.
En zo onstabiel en hunkerend.

Dus de serie met Pao/ Russ die nu te zien is, dan is er 90 day the other way en nu deze serie op komst. Ze melken het behoorlijk uit.

En Chantal en Pedro krijgen n eigen show, the family Chantel?
Met sommige stellen ben ik op een gegeven moment wel klaar eigenlijk o_o
Waar ze die lui vandaag halen en wat ze bezield? Maar ja, wel vermakelijke tv ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de trailer gezien van family the Chantel na 10 min had ik er al genoeg van. Het is gewoon een lange aflevering van 90 days
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ja ik zag die trailer ook en na 2 minuten dacht ik doei.
Ik lag net helemaal dubbel om dit stukje: https://www.youtube.com/watch?v=yxbmwjf31HY

De Koreaanse jongen is helemaal blij dat ze eindelijk eens samen kunnen slapen op een kamer zodat ze het wat gezelliger kunnen hebben in bed maar dan... :rofl:
Is een stukje van The Other Way wat hier nog niet is uitgezonden volgens mij vandaar dat ik het in de spoiler gooi.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
:rofl: omg wat een doos HAHAHAHAHAHAHAH
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik had medelijden met hem. En het is toch ook niet gezond voor kind wat nu al ontspoort is (was te zien in een ander stukje). En je laat je kind toch niet naast een vreemde man slapen? Ook al lig je er zelf ook naast?! Niet dat ie iets gaat doen maar toch.. Het is een kind uit een andere relatie.
Alle reacties Link kopieren
ik ook, al was hij wel te gretig.
vind die Devon? ook een aparte tante ze ziet eruit als ze heel ontvreden is.
en idd als er geen aparte kamers zijn laat je kind dan bij je ouders op de kamers. wilt toch ook wat privacy.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Er zitten weer stellen bij hoor :facepalm: ( the other way)
Ze worden op visumfora geronseld en uiteraard beoordeeld op trainwrecktv.

*De Koreaan die los wil en het in the other room moet doen. Daarbij een 3 jarig ongeleid projectiel dochter er bij krijgen.
*Corey die afreist naar een derde wereld land( was t nou Nicaragua?) en niet word opgehaald van t vliegveld want hij kan best met de bus. Tig koffers heeft hij mee en spreekt 2 woorden de taal. Zijn vriendin heeft een niet zo prettige attitude in mijn optiek. Slapen bij oma en er blijken geen ramen/ dak te zijn dus hij vreest een muggenaanval. Als hij denkt dat hij dat niet aankan dan is hij vrij terug een vliegtuig huiswaarts te nemen :O
*Paul en Karine... Paul krijgt bericht dat zn aanvraag is afgewezen en mag zich dus niet in Brazilië gaan vestigen....vervolgens rent hij zoals eerder in een andere serie het bos in :proud:
*Azan die continu tijd probeert te winnen en Nicole probeert af te remmen over te komen. Daar zit je dan met je paarse haar O_O
*Tiffany die met zoontje afreist naar zuid Afrika om haar soon to be husband op te pikken bij de rehab
En nog een paar stellen :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk het huidige seizoen waaarbij Andrei Libby laat kiezen, je moeder of ik bij de bevalling. Nou moeder kreeg dus afbericht, niet welkom.

En Paola en Russ. Russ die zn moeder moet vertellen dat t leuk is dat ze komt, in huis mag helpen met klusjes doen en misschien 1x de baby schielijk vast mag houden en misschien wel helemaal niet want het is Pao haar baby en zij heeft ‘m gedragen 9 maand.

Echt WoW!
Alle reacties Link kopieren
Dogcrazy schreef:
03-07-2019 23:48
En natuurlijk het huidige seizoen waaarbij Andrei Libby laat kiezen, je moeder of ik bij de bevalling. Nou moeder kreeg dus afbericht, niet welkom.

En Paola en Russ. Russ die zn moeder moet vertellen dat t leuk is dat ze komt, in huis mag helpen met klusjes doen en misschien 1x de baby schielijk vast mag houden en misschien wel helemaal niet want het is Pao haar baby en zij heeft ‘m gedragen 9 maand.

Echt WoW!
wait what?!!!
ik had hem eruit gegooid, ik heb persoonlijk liever mijn moeder dan mijn man...

ohnee. ik heb echt een hekel aan zulke wijven :pukey:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/14393327130226 ... =e&sfns=mo

Wat een ontzettend liefdeloos mens is het. Snapt hij nou nog niet dat hij alleen maar goed is voor het geld?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven