Entertainment alle pijlers

Accidentally on Purpose

22-06-2010 22:50 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

verbaasd dat er nog geen topic over is, maar wie is ook helemaal verslaafd aan deze nieuwe serie van net5?

net weer gekeken en ik vind het helemaal fantastisch... maarrrrrr waarom heeft die vriendin zo'n raar accent?? wat is daar de toegevoegde waarde van??
Die vriendin is Schots ;)

Toffe serie inderdaad! Ik vind Jenna Elfman grappig...én mooi
Zit die vriendin ook niet in Ugly Betty?
Wat???? Ik ben helemaal verliefd op het Schotse accent. Alleen daarom wil ik al kijken...
maar waarom heeft zij dat??? wat voegt het toe en sorry maar waarom is het zo'n slecht accent dan?? echt tenenkrommend..
Het is echt een bijzonder slecht Schots accent, het klinkt nergens naar. Cast dan een Schotse als je per se het accent er in wilt hebben. Of iemand die het wèl goed kan.

De serie vind ik op zich wel leuk. Maar wel een hoog onderbroekenlolgehalte.
Hij is wel grappig, maar niet verslavend.
Ik heb gister voor het eerst gekeken. Heb best wat gelachen, viel me niks tegen
Ik vind het ook wel ok maar zeker niet verslavend.
Ik heb alle afleveringen gezien en hij staat bij mij in de top. Erg grappig. Vond Janna Elfman ook al leuk met Dharma & Greg.

Enne, de Schotse... Die vind ik eigenlijk ook wel leuk. Vond haar ook goed bij Ugly Betty, maar nu is haar humoristische kant aan de beurt. Ik stoor me totaal niet aan haar accent.
Kijk wel maar tot nu toe vind ik het nog niet super. Ging alleen maar kijken omdat de vpro gids er vrij positief over was maar vind het eigenlijk maar een gewone sitcom...

Overigens dácht ik dat die actrice uit Ugly Betty gewoon een Amerikaanse was die een Schots accent deed maar nu begin ik te denken dat ze gewoon Schotse is!
Hebben jullie het over Olivia in de serie?

Want die wordt gespeeld door Ashley Jensen, en... die IS Schots

Geboren en getogen.
Ik wou net zeggen. Heb haar in meerdere series oid voorbij zien komen en altijd met haar accent...
Ashley Jensen (Annan, Dumfries and Galloway, Schotland, 11 augustus 1969) is een Schotse actrice, vooral bekend geworden door haar rollen in de televisieseries Extras en Ugly Betty.

Ashley is het kind van Margaret en Ivar Jensen. Ze werd enkel door haar moeder opgevoed, haar vader heeft ze nooit gekend. Ze is getrouwd met Terence Beesley, een Brits acteur en schrijver. Sinds 20 oktober 2009 hebben zij een zoon; Francis Jonathan.

Ashley kreeg haar opleiding op de Universiteit van Queen Margaret in Edinburgh. Haar eerste rol als actrice kreeg ze in de sitcom May to December op de BBC. Daarna speelde ze enkele rolletjes in minder bekende Britse reeksen. Haar grote doorbraak kwam er nadat ze de rol kreeg van Maggie Jacobs naast Ricky Gervais in Extras. De rol leverde haar enkele awards op: in 2005 was ze de beste nieuwkomer en beste televisieactrice op de British Comedy Awards en in 2007 kreeg ze voor diezelfde rol een Emmy-nominatie.

In september 2006 kreeg ze een rol in Ugly Betty, een rol die ze 3 seizoenen lang vertolkte. Ze speelde hierin Christina McKinney, de kleedster en naaister van Mode Magazine en een goede vriendin van Betty.
Precies Jala, een echt Schotse dus, mét een echt accent.
Mwah, ik ben behoorlijk bekend met Schotse accenten, maar ik vind het toch echt raar klinken.
Hahaha Luna, ze is echt écht haske Schots hoor
Ja, dat las ik net. Maar het klinkt toch raar, haar accent.
Valt wel mee toch? Niet zo zwaar als het Glasgow accent (gelukkig) maar verder vrij standaard hoor
Ik las dat ze uit Edinburgh kwam. Ik ken een aantal Schotten uit Edinburgh, maar dat klinkt anders. Hooglands accent klinkt ook weer anders dan Laaglands... Glasgow is idd eh...zwaar.
Zeg maar lelijk
Ja. Als ik het hoor verschijnen er automatisch dronken hooligans op mijn netvlies
Vind zelf dat het zo opvalt door dat de rest zo lekker knauwerig Amerikaans Engels praat.

Die voice over van The Deadliest Catch klinkt ook zo lekker zangerig in vergelijking met de vissers.
mmhh.. okey dan is het allicht dusdanig verklaarbaar... doe mij dan toch maar ewan mcgregor ofzo

ik vind het wel een heel leuke serie. ben benieuwd of het leuk blijft als de baby er is.
Ik vind het de leukste serie sinds Friends. Inmiddels heb ik alle afleveringen van seizoen 1 gezien, en het ik heb me kostelijk vermaakt. Die zus is ook echt grappig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven