Entertainment alle pijlers

Advies nodig TVOH

15-01-2017 03:27 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 09:54:

[...]

Bijzonder he?

Ik ben dan ook al oud en heb een boel kinderen. Doe je niks aan :-)

Ik heb trouwens met genóeg geen ervaring, daar post ik dan ook niet over (mee) Dat aantal kinderen dat met de dag groeit en elke dag 5 jaar ouder wordt en weer andere talenten blijkt te hebben.
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 09:58:

[...]

Ik word er ongelooflijk blij van. Ik ben by far de blijste persoon die je ooit gezien hebt Nog iets waar ik dus niets van geloof, helaas voor jou want ik gun iedereen gelukkig te zijn..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:MwTheelepel schreef op 15 januari 2017 @ 10:00:

[...]

Ja echt wow. Maar whatever floats your boat he.. Het blijft een bijzonder iets, internet.
quote:Knuffelheks schreef op 15 januari 2017 @ 10:02:

[...]

Het blijft een bijzonder iets, internet. Voor sommigen is het als acteren zonder podium, maar mét publiek...
quote:Knuffelheks schreef op 15 januari 2017 @ 10:02:

[...]

Het blijft een bijzonder iets, internet. Ja man! Zelfs jullie krijgen een platform. Wat een feest toch
quote:sinnombre schreef op 15 januari 2017 @ 10:11:

[...]

Voor sommigen is het als acteren zonder podium, maar mét publiek...Ik denk dan altijd maar zo als mensen de ander in twijfel trekken: ze zal het wel nodig hebben
Maar dat is het mooie hier, zelfs voor jullie is een markt
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 10:12:

[...]

Ja man! Zelfs jullie krijgen een platform. Wat een feest toch Hoe hysterischer je doet, hoe ongeloofwaardiger je wordt.
Als jij mee wilt doen, dan doe je dat toch lekker gewoon. Als je nu al bang bent dat je afgaat, dan moet je het niet doen.

Het is echt niet zo dat je gelijk op tv komt. Daar zitten nog zeker 2 of 3 rondes voor.
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 10:14:

Maar dat is het mooie hier, zelfs voor jullie is een markt Voor jou volgens mij minder, maar dat ontgaat je compleet.
quote:sinnombre schreef op 15 januari 2017 @ 10:16:

[...]

Voor jou volgens mij minder, maar dat ontgaat je compleet.Machtig zijn de onwetenden.
Lekker off-topic allemaal, ik staf ff.

TO, besef wel inderdaad dat er maar 1 per jaar wint, alle anderen worden afgewezen, op tv ook nog eens. Hoe zal dat voelen voor jou?
quote:itismee schreef op 15 januari 2017 @ 10:16:

Als jij mee wilt doen, dan doe je dat toch lekker gewoon. Als je nu al bang bent dat je afgaat, dan moet je het niet doen.

Het is echt niet zo dat je gelijk op tv komt. Daar zitten nog zeker 2 of 3 rondes voor.Iets meer. Maar wat weet ik er van.
quote:itismee schreef op 15 januari 2017 @ 10:16:

Het is echt niet zo dat je gelijk op tv komt. Daar zitten nog zeker 2 of 3 rondes voor.

Die kans is natuurlijk zeer klein met zoveel aanmeldingen.

Maar je moet doen waar je je goed bij voelt.

Ik snap alleen de stap naar The Voice niet, als je niet zo'n podiumbeest bent.
Ik zou zeggen, zoek inderdaad eerst eens een zangleraar, en vindt een bandje waar je bij kunt zingen.

Eerst ervaring opdoen lijkt me handig.
Dat je het spannend vindt iets publiekelijk te doen wil niet zeggen dat je het ook niet moet doen. Als je denkt dat je kotsend op het podium staat zou ik het niet doen maar als je een beetje de bibbers hebt en het graag wil wel. Ik knijp hem nog steeds bij elk stuk dat ik schrijf en ergens gepubliceerd wordt en dan zie ik niet eens direct de reacties en als ik iets moet presenteren draai ik me het liefst om als mijn naam genoemd wordt om te beginnen aan mijn praatje. Maar als je staat achter wat je doet dan kun je diep ademhalen en het doen. En je bedenken dat je in elk geval zo "stoer" bent het te doen en niet thuis te blijven zitten denken "had ik maar".
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
the voice is voor een groot deel doorgestoken kaart

van de mensen die op tv auditie komt doen is ongeveer de helft gecast, die komen niet binnen via audities

neem dat maar gewoon van mij aan, een vriendin van mij is op die manier binnen gekomen

als je nu al erg onzeker bent zou ik nog even wachten met auditie doen

neem sowieso weer zangles, dan ben je er toch mee bezig, en ga zingen bij een bandje

hoe meer ervaring je hebt hoe groter je kansen zijn
goeie tip van zwangeres. zij is pro en is dus degene die er echt wat van weet
Ygg is heel herkenbaar en wat ze zegt is bij mijn weten gewoon waar, volgens Google en Youtube.

On topic: neem zang les, kijk wat je kunt verbeteren en vraag eerlijke feedback. Als je dan nog wil gewoon doen. Mij lijkt het dood eng, maar als dit je wens is en je kunt het aan: doen.
quote:Pinda-Kaas schreef op 15 januari 2017 @ 10:55:

the voice is voor een groot deel doorgestoken kaart

van de mensen die op tv auditie komt doen is ongeveer de helft gecast, die komen niet binnen via audities

neem dat maar gewoon van mij aan, een vriendin van mij is op die manier binnen gekomen

Dit inderdaad. Ik kijk het programma niet, maar via via ken ik iemand die vrij ver in die liveshows gekomen is (halve finale of zo). Ik heb begrepen dat het behoorlijk doorgestoken kaart is. Ze weten ook gewoon hoe je er uit ziet, hun reacties zijn gescript en ik denk dat het van te voren ook wel bekend is wie er door gaan. Als je mee gaat doen, laat dit je dan niet teleurstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven