Advies nodig TVOH
zondag 15 januari 2017 om 10:01
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 09:54:
[...]
Bijzonder he?
Ik ben dan ook al oud en heb een boel kinderen. Doe je niks aan
Ik heb trouwens met genóeg geen ervaring, daar post ik dan ook niet over (mee) Dat aantal kinderen dat met de dag groeit en elke dag 5 jaar ouder wordt en weer andere talenten blijkt te hebben.
[...]
Bijzonder he?
Ik ben dan ook al oud en heb een boel kinderen. Doe je niks aan
Ik heb trouwens met genóeg geen ervaring, daar post ik dan ook niet over (mee) Dat aantal kinderen dat met de dag groeit en elke dag 5 jaar ouder wordt en weer andere talenten blijkt te hebben.
zondag 15 januari 2017 om 10:01
zondag 15 januari 2017 om 10:18
zondag 15 januari 2017 om 10:19
quote:itismee schreef op 15 januari 2017 @ 10:16:
Als jij mee wilt doen, dan doe je dat toch lekker gewoon. Als je nu al bang bent dat je afgaat, dan moet je het niet doen.
Het is echt niet zo dat je gelijk op tv komt. Daar zitten nog zeker 2 of 3 rondes voor.
Die kans is natuurlijk zeer klein met zoveel aanmeldingen.
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt.
Ik snap alleen de stap naar The Voice niet, als je niet zo'n podiumbeest bent.
Als jij mee wilt doen, dan doe je dat toch lekker gewoon. Als je nu al bang bent dat je afgaat, dan moet je het niet doen.
Het is echt niet zo dat je gelijk op tv komt. Daar zitten nog zeker 2 of 3 rondes voor.
Die kans is natuurlijk zeer klein met zoveel aanmeldingen.
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt.
Ik snap alleen de stap naar The Voice niet, als je niet zo'n podiumbeest bent.
zondag 15 januari 2017 om 10:30