Advies nodig TVOH
zondag 15 januari 2017 om 10:01
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 09:54:
[...]
Bijzonder he?
Ik ben dan ook al oud en heb een boel kinderen. Doe je niks aan
Ik heb trouwens met genóeg geen ervaring, daar post ik dan ook niet over (mee) Dat aantal kinderen dat met de dag groeit en elke dag 5 jaar ouder wordt en weer andere talenten blijkt te hebben.
[...]
Bijzonder he?
Ik ben dan ook al oud en heb een boel kinderen. Doe je niks aan
Ik heb trouwens met genóeg geen ervaring, daar post ik dan ook niet over (mee) Dat aantal kinderen dat met de dag groeit en elke dag 5 jaar ouder wordt en weer andere talenten blijkt te hebben.
zondag 15 januari 2017 om 10:01
zondag 15 januari 2017 om 10:18
zondag 15 januari 2017 om 10:19
quote:itismee schreef op 15 januari 2017 @ 10:16:
Als jij mee wilt doen, dan doe je dat toch lekker gewoon. Als je nu al bang bent dat je afgaat, dan moet je het niet doen.
Het is echt niet zo dat je gelijk op tv komt. Daar zitten nog zeker 2 of 3 rondes voor.
Die kans is natuurlijk zeer klein met zoveel aanmeldingen.
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt.
Ik snap alleen de stap naar The Voice niet, als je niet zo'n podiumbeest bent.
Als jij mee wilt doen, dan doe je dat toch lekker gewoon. Als je nu al bang bent dat je afgaat, dan moet je het niet doen.
Het is echt niet zo dat je gelijk op tv komt. Daar zitten nog zeker 2 of 3 rondes voor.
Die kans is natuurlijk zeer klein met zoveel aanmeldingen.
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt.
Ik snap alleen de stap naar The Voice niet, als je niet zo'n podiumbeest bent.
zondag 15 januari 2017 om 10:30
Dat je het spannend vindt iets publiekelijk te doen wil niet zeggen dat je het ook niet moet doen. Als je denkt dat je kotsend op het podium staat zou ik het niet doen maar als je een beetje de bibbers hebt en het graag wil wel. Ik knijp hem nog steeds bij elk stuk dat ik schrijf en ergens gepubliceerd wordt en dan zie ik niet eens direct de reacties en als ik iets moet presenteren draai ik me het liefst om als mijn naam genoemd wordt om te beginnen aan mijn praatje. Maar als je staat achter wat je doet dan kun je diep ademhalen en het doen. En je bedenken dat je in elk geval zo "stoer" bent het te doen en niet thuis te blijven zitten denken "had ik maar".
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
zondag 15 januari 2017 om 10:55
the voice is voor een groot deel doorgestoken kaart
van de mensen die op tv auditie komt doen is ongeveer de helft gecast, die komen niet binnen via audities
neem dat maar gewoon van mij aan, een vriendin van mij is op die manier binnen gekomen
als je nu al erg onzeker bent zou ik nog even wachten met auditie doen
neem sowieso weer zangles, dan ben je er toch mee bezig, en ga zingen bij een bandje
hoe meer ervaring je hebt hoe groter je kansen zijn
van de mensen die op tv auditie komt doen is ongeveer de helft gecast, die komen niet binnen via audities
neem dat maar gewoon van mij aan, een vriendin van mij is op die manier binnen gekomen
als je nu al erg onzeker bent zou ik nog even wachten met auditie doen
neem sowieso weer zangles, dan ben je er toch mee bezig, en ga zingen bij een bandje
hoe meer ervaring je hebt hoe groter je kansen zijn
zondag 15 januari 2017 om 11:02
zondag 15 januari 2017 om 13:59
quote:Pinda-Kaas schreef op 15 januari 2017 @ 10:55:
Dit inderdaad. Ik kijk het programma niet, maar via via ken ik iemand die vrij ver in die liveshows gekomen is (halve finale of zo). Ik heb begrepen dat het behoorlijk doorgestoken kaart is. Ze weten ook gewoon hoe je er uit ziet, hun reacties zijn gescript en ik denk dat het van te voren ook wel bekend is wie er door gaan. Als je mee gaat doen, laat dit je dan niet teleurstellen.
Dit inderdaad. Ik kijk het programma niet, maar via via ken ik iemand die vrij ver in die liveshows gekomen is (halve finale of zo). Ik heb begrepen dat het behoorlijk doorgestoken kaart is. Ze weten ook gewoon hoe je er uit ziet, hun reacties zijn gescript en ik denk dat het van te voren ook wel bekend is wie er door gaan. Als je mee gaat doen, laat dit je dan niet teleurstellen.