Entertainment alle pijlers

Advies nodig TVOH

15-01-2017 03:27 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 09:54:

[...]

Bijzonder he?

Ik ben dan ook al oud en heb een boel kinderen. Doe je niks aan :-)

Ik heb trouwens met genóeg geen ervaring, daar post ik dan ook niet over (mee) Dat aantal kinderen dat met de dag groeit en elke dag 5 jaar ouder wordt en weer andere talenten blijkt te hebben.
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 09:58:

[...]

Ik word er ongelooflijk blij van. Ik ben by far de blijste persoon die je ooit gezien hebt Nog iets waar ik dus niets van geloof, helaas voor jou want ik gun iedereen gelukkig te zijn..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:MwTheelepel schreef op 15 januari 2017 @ 10:00:

[...]

Ja echt wow. Maar whatever floats your boat he.. Het blijft een bijzonder iets, internet.
quote:Knuffelheks schreef op 15 januari 2017 @ 10:02:

[...]

Het blijft een bijzonder iets, internet. Voor sommigen is het als acteren zonder podium, maar mét publiek...
quote:Knuffelheks schreef op 15 januari 2017 @ 10:02:

[...]

Het blijft een bijzonder iets, internet. Ja man! Zelfs jullie krijgen een platform. Wat een feest toch
quote:sinnombre schreef op 15 januari 2017 @ 10:11:

[...]

Voor sommigen is het als acteren zonder podium, maar mét publiek...Ik denk dan altijd maar zo als mensen de ander in twijfel trekken: ze zal het wel nodig hebben
Maar dat is het mooie hier, zelfs voor jullie is een markt
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 10:12:

[...]

Ja man! Zelfs jullie krijgen een platform. Wat een feest toch Hoe hysterischer je doet, hoe ongeloofwaardiger je wordt.
Als jij mee wilt doen, dan doe je dat toch lekker gewoon. Als je nu al bang bent dat je afgaat, dan moet je het niet doen.

Het is echt niet zo dat je gelijk op tv komt. Daar zitten nog zeker 2 of 3 rondes voor.
quote:Yggdrasil- schreef op 15 januari 2017 @ 10:14: