Entertainment alle pijlers

All Creatures Great & Small

27-11-2021 13:14 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op druilerige donkere avonden en in onzekere tijden vind ik deze serie een verademing om te kijken. En je slaapt er zo lekker op, want er gebeurt niks spannends ;-D
De lovely Dales, de heerlijke accenten, de ontluikende liefde tussen James & Helen, ik smul ervan. En heb serie 1 al een aantal keer gekeken :$

Wie zit zich ook te verwarmen aan deze serie? :flirting:
Ja lekker hé. Serie 2 is nu ook te zien op BBC1
Alle reacties Link kopieren
Ja super leuke serie. Seizoen 2 net begonnen op BBC first. De situaties met de dieren heerlijk. Pittoreske omgeving. Ik ben fan
Alle reacties Link kopieren
Yep, ik ga er echt voor zitten op dinsdagavond. Lekker ouderwets de tijd ervoor nemen en er naar uit kijken ;-D
Ja leuk!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke serie
Alle reacties Link kopieren
Och ja.....heerlijk even niets vervelends. Heel fijne serie. En dan ken ik de 'oude' serie ook nog hahah..

Maar mooie beelden, fraaie aankleding en fraai gedaan weer.
Everything you see I owe to spaghetti!
:heart:

Ik keek er als kind al naar en wilde dierenarts worden.
Ik heb de serie nu op DVD.
Alle reacties Link kopieren
Kijken jullie dan de oude versie of die nieuwe?
Alle reacties Link kopieren
nieuwe, op dinsdagavond bbcfirst
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook de nieuwe. BBC first is sowieso favoriet bij mij om leuke series te kijken. Daar was laatst ook een leuk topic over trouwens. Ik hoopt dat deze serie nog vele seizoenen gaat krijgen
Alle reacties Link kopieren
ik kan niet wennen aan de nieuwe serie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
27-11-2021 14:59
ik kan niet wennen aan de nieuwe serie
Huh, is er een nieuwe serie met "nieuwe" acteurs? Ik kon eerlijk gezegd al niet wennen aan de nieuwe Helen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben meer van de oude serie, maar de nieuwe is ook wel te doen. Alleen voor de geweldige omgeving al. Ik ben er overigens geweest, wat is het daar mooi. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een heerlijke serie dit. :heart: Vorige week een aflevering van seizoen 2 gezien op tv en toen besloten seizoen 1 op dvd aan te schaffen en die kijk ik nu eerst. :)
Alle reacties Link kopieren
De oude James had meer charisma, vind ik. Maar deze vind ik ook wel schattig. Siegfried vind ik wel echt een Siegfried en Tristan kan ik ook goed hebben. Alleen Helen inderdaad vind ik niet zo. Dat lelijke vlechtenkapsel leidt me erg af.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Heel fijne feel-good serie inderdaad! Ik ben ook een paar keer in Yorkshire geweest (en bij het huis van de ‘ echte’ James Herriot in Thirsk)— een van mijn favoriete streken. Het leuke is dat man en dochters van 10 en 8 nu ook meekijken naar de nieuwe serie en er enorm van genieten. Seizoen 3 wordt inmiddels opgenomen, heb ik begrepen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke serie! Even een rustmomentje.
Alle reacties Link kopieren
De oude serie vroeger heb ik toen van genoten.
De nieuwe durf ik niet aan. Bamg dat het tegen valt
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
12-12-2021 14:20
De oude serie vroeger heb ik toen van genoten.
De nieuwe durf ik niet aan. Bamg dat het tegen valt

Vaak bu'j te bang!
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een heerlijke aflevering weer vandaag! Natte ogen van ontroering en gelachen om cheeky Tristan. Fijn om de rest van de wereld heel even te vergeten ;-))
Alle reacties Link kopieren
Yesss, hier ook een fan. Heerlijke serie in een prachtige omgeving. Jammer dat we weer een week moeten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond de speciale kerstuitzending!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven