Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn het dezelfde als de pixies in de Engelse versie, maar dat weet ik niet zeker.
Een rondje Google brengt me bij Pixies. Die staan ook gewoon in je register bij de oddities.

Ik heb de SOS assignments een beetje opgegeven want ik moet nu drie challenges met drie anderen doen en ik ken niet genoeg mensen die dit spelen.
Alle reacties Link kopieren
Die 10 pixies die je moet verslaan in wizarding challenges is dus inderdaad een SOS assignment bij mij; al een week of wat, maar ik kom ze maar niet tegen. Ik las dat je meer kans maakt als Professor en dan in kamer 2 of 3, maar het is me nog niet gelukt. En een challenge met drie anderen gaat mij ook zeker niet lukken, haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een tijdje gehangen op die versla 10 formidale aardmannetjes. Uiteindelijk voornamelijk gevonden in kamer 7.
Nu wacht ik op weerwolven gelukkig is het bijna volle maan dan zijn ze er weer voldoende.

Inmiddels vechten mijn man en ik samen in kamer 12 dat gaat nog zonder het gebruik van potions.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste 10 km-viavia: nul XP, 20 hermit krab shells en 20 abraxan hairs (en nog iets, maar dat ben ik uit frustratie vergeten). "Wat mot 'n mens ermee."
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die WU èn Pokemon spelen, hoe gaat het als je wil wisselen tussen die 2? Ik moet eigenlijk elke keer opnieuw opstarten, hoogst zelden blijven ze actief.
En als je geen probleem hebt, wat voor telefoon heb je?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
16-09-2019 23:15
Voor degenen die WU èn Pokemon spelen, hoe gaat het als je wil wisselen tussen die 2? Ik moet eigenlijk elke keer opnieuw opstarten, hoogst zelden blijven ze actief.
En als je geen probleem hebt, wat voor telefoon heb je?
Zelfde probleem hier heel irritant.
Iphone 8 heb ik en mijn man heeft iphone se, beide zelfde probleem.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Oh dat zijn toch ook geen flauwe toestellen. Dacht dat het aan mijn (goede) middenmoot lag... (Sony xperia x compact).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
16-09-2019 23:15
Voor degenen die WU èn Pokemon spelen, hoe gaat het als je wil wisselen tussen die 2? Ik moet eigenlijk elke keer opnieuw opstarten, hoogst zelden blijven ze actief.
Hier precies hetzelfde. Maar ik heb wel ouwe meuk. Ik heb het vaakst WU aanstaan, omdat de kilometers anders niet tellen, en bij PoGo wel.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat t beste denk ik als ik eerst pogo aanzet met gotcha. En dan WU. Maar dat scherm moet je wel steeds aanraken..
Maar nu gen 5 er is zal WU wel minder worden. Kom trouwens alleen maar 2 km via via’s tegen. Die zijn oranje toch. Vond de drakendag erg leuk, maar daarna heb ik dipje gekregen. Doe niet meer iedere dag een vesting. Geen tijd en zin om vesting op te zoeken.
Maakte gisteren 8 prisma’s open (veel 2 km denk ik). Maar ook alleen maar rommel. Had breinelixer aangezet, maar achteraf zonde. Amper XP ook.
Alle reacties Link kopieren
Bij WU kan je instellen dat je scherm niet meer op zwart gaat, dan hoef je hem niet te blijven aanraken.
Alle reacties Link kopieren
fiona2018 schreef:
17-09-2019 20:21
Bij WU kan je instellen dat je scherm niet meer op zwart gaat, dan hoef je hem niet te blijven aanraken.
Dank voor de tip. Heb t schuifje gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Vlinderplant!

Ik lees dat er zaterdag weer een community day is van 12.00-15.00 :)
Zonde als je weinig profijt hebt van je 10k-portkey. Ik had pas een serie met heel veel 2km en daar zat soms toch ook wel richting 7000 XP in (met brain elixer).

Binnenkort ga ik naar Londen en daar ook spelen. Benieuwd hoe dat is! De bus in Londen is in ieder geval wel geschikt, dat werkte met Pokemon ook heel goed. Maar dat speel ik al jaren niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Londen leuk! Maar dan moet je ook naar de HP studio. Vonden wij erg leuk. Wie weet kun je daar wel heel veel vinden.
Daar waren ook gyms en pokestops als ik t me goed herinner.
Alle reacties Link kopieren
Stil hier. Iedereen in WU dipje nu gen5 van pogo er is? Merk dat ik veel minder speel.
Wie vindt er wel eens 10 km portkeys? Ik zie meestal alleen 2 en soms 5 km exemplaren. De eerste zijn oranje, de tweede blauw. Kunt het echt zien.
Ik ben even minder gaan spelen idd, ik had deze week wel een 10 km portkey maar ik haal er ook weinig uit vind ik. In de weekenden speel ik meer merk ik . Community Dat houd ik in de gaten!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel geen Pokemon Go dus ben nog net zo actief. Ik merk wel dat ik het vooral leuk vind tijdens evenementen.

Zie jij dan ook echt verschil op de kaart Vlinderplant? Want ik dacht laatst een bruin/oranje portkey op de kaart te pakken en toen was het een 5km. Ik heb twee 10kms gehad in de afgelopen weken maar daar kwam niet zo bijzonder veel uit.
Vlinderplant schreef:
18-09-2019 18:58
Londen leuk! Maar dan moet je ook naar de HP studio. Vonden wij erg leuk. Wie weet kun je daar wel heel veel vinden.
Daar waren ook gyms en pokestops als ik t me goed herinner.
Ah ja daar ben ik al twee keer geweest 😉. Ik vond vanochtend m’n eerste veil! Dat was tof. Verder nog niet zo veel bijzonders gezien. Ik vind t zonder evenement ook wel een stuk minder leuk. Hopelijk snel weer een brilliant event om groene boeken te scoren.
Ik ben het weer minder gaan spelen sinds ik Hogwarts Mystery weer opnieuw gedownload heb en er heel veel nieuwe dingen bij gekomen zijn. Merk dat ik daar nu meer tijd aan spendeer dan WU. Ik heb nooit zo om Pokemon gegeven, dus dat speel ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat ken ik niet. Wat is dat voor spel?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Oh dat spel ging me echt te langzaam op een gegeven moment en heb ik van m’n telefoon gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Hogwarts Mysterie speel ik ook maar ik merk dat ik er steeds na een dag weer mee stop. Dat wachten op energie de hele tijd..
streepjessokken schreef:
21-09-2019 10:41
Oh dat ken ik niet. Wat is dat voor spel?
Het is een game voor mobiel waarbij je zelf naar Hogwarts gaat. Het is een verhaal waarbij je alle jaren van Hogwarts doorloopt. Het vindt plaats voordat Harry Potter naar Hogwarts gaat en nadat Voldemort 'verdwenen' is. Je ontmoet dus ook mensen uit de serie in de jaren. Ik vind het erg leuk.
fiona2018 schreef:
21-09-2019 11:35
Hogwarts Mysterie speel ik ook maar ik merk dat ik er steeds na een dag weer mee stop. Dat wachten op energie de hele tijd..
Ik zit er nu weer helemaal in. Ik heb het ook een tijd verwijderd, omdat het te langzaam ging en het laden bij mij heel lang duurde. Nu heb ik het de animagus quest gehad en ik zit er dus weer helemaal in :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven