All wizards unite!

dinsdag 29 oktober 2019 om 17:32
Ben klaar met bonus. Ben fluffy nog nooit tegen gekomen. Jammer. Noodgedwongen (waren op reis) heb ik die roze drankjes aangezet zonder te kunnen spelen. Wellicht daardoor fluffy gemist. Wellicht straks na het eten nog even.
Donderdag heb ik een hele lange werkdag... dus vrees niets te kunnen doen. Weten we al wat er dan te doen en te verdienen is?
Donderdag heb ik een hele lange werkdag... dus vrees niets te kunnen doen. Weten we al wat er dan te doen en te verdienen is?
dinsdag 29 oktober 2019 om 19:15
Ik gebruik de Invigoration Draught eigenlijk ook nooit maar misschien is dat omdat ik een schouwer ben? Ik heb altijd al een concentratie van 4 en meer dan dat heb ik niet nodig voor de spells.
Ik heb vandaag op de valreep de bonus kunnen afronden, ik had echt geen tijd voor die torenuitdagingen de afgelopen dagen. Ik ben erg benieuwd naar het Halloween event!
Ik heb vandaag op de valreep de bonus kunnen afronden, ik had echt geen tijd voor die torenuitdagingen de afgelopen dagen. Ik ben erg benieuwd naar het Halloween event!

dinsdag 29 oktober 2019 om 21:24
Heb heel veel boeken etc opgespaard. Ben een schouwer en voor welk deel van mijn roeping kan ik ze nu het beste gebruiken?
- hoedjes: zoals verboden afdeling en gebundelde krachten, zelfvertrouwen
- paars rondjes
- groene vierkantjes bv geavanceerde -behendighidsspreuk
- grijze vierkantjes: geperfectioneerde - beschermingsspreuk
Denk zelf dat die vierkantjes het nuttigst zijn. Maar waarop ik dat baseer? En worden die grijze groen als je de eerste stap bereikt hebt.
tot nu toe deed ik echt maar wat....
- paars rondjes
Denk zelf dat die vierkantjes het nuttigst zijn. Maar waarop ik dat baseer? En worden die grijze groen als je de eerste stap bereikt hebt.

dinsdag 29 oktober 2019 om 21:39
DianaBerrigan schreef: ↑29-10-2019 21:13Hee wizards! Korte vraag; ik heb nu een doel waarbij ik sintels moet verkrijgen van vuurtroebelaars. Wat zijn dit en hoe doe ik dat?![]()
Hmm geen idee wat vuurtroebelaars zijn. Maar het klinkt als van die extra dingen die je ergens bij krijgt als je een 'vuurtroebelaar' vangt. Wat is dat in het Engels? Misschien gewoon iets wat door vuur aangetast wordt?
Ja ik heb het even opgezocht en dat is het dus. Dus bijvoorbeeld een young graphorn of de azkaban poster.

dinsdag 29 oktober 2019 om 21:39
Hier zijn genoeg youtube filmpjes over te vinden.Vlinderplant schreef: ↑29-10-2019 21:24Heb heel veel boeken etc opgespaard. Ben een schouwer en voor welk deel van mijn roeping kan ik ze nu het beste gebruiken?
- paars rondjes

dinsdag 29 oktober 2019 om 21:46
Ahh, dus niet van een speciale afdeling/categorie maar juist een specifiek soort troebelaar. dat moet lukken, thanks!MarvelousMrsMaisel schreef: ↑29-10-2019 21:39Hmm geen idee wat vuurtroebelaars zijn. Maar het klinkt als van die extra dingen die je ergens bij krijgt als je een 'vuurtroebelaar' vangt. Wat is dat in het Engels? Misschien gewoon iets wat door vuur aangetast wordt?
Ja ik heb het even opgezocht en dat is het dus. Dus bijvoorbeeld een young graphorn of de azkaban poster.
dinsdag 29 oktober 2019 om 22:57
Vuurtroebelaars zijn denk ik de brandende gevondelingen die je moet blussen met dat golfje. Als extra beloning krijg je dan zo'n sintel neem ik aan. Net als dat je bij trollen een trollensnotje kunt krijgen als de opdracht daarom vraagt. Jaja wat een diepgang hè

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
dinsdag 29 oktober 2019 om 22:58
Ik weet het ook niet hoor, doe ook maar wat (ik ben professor), informatie haal ik vooral hier. En bij evenementen op bv Wizardsunitehub.
Edit: en dat voor een professor

In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

woensdag 30 oktober 2019 om 15:20
Dit was het inderdaad, het is gelukt!streepjessokken schreef: ↑29-10-2019 22:57Vuurtroebelaars zijn denk ik de brandende gevondelingen die je moet blussen met dat golfje. Als extra beloning krijg je dan zo'n sintel neem ik aan. Net als dat je bij trollen een trollensnotje kunt krijgen als de opdracht daarom vraagt. Jaja wat een diepgang hè![]()
woensdag 30 oktober 2019 om 19:19
Hoe het zit met die boeken en opleiding, daar heb ik me ook niet in verdiept, dat vind ik te veel werk. Ik heb in één zo'n 'lijntje' het einde bereikt. Net de gratis gift opgehaald, maar ik kan pas morgen beginnen met het nieuwe event. Kijken hoever ik kom in m'n eentje. Had misschien mijn muntjes beter kunnen bewaren voor de SOS-bundel, maar ja.

woensdag 30 oktober 2019 om 20:17
Vind je de basilisk gewoon in de speciale Runenkamer?MarvelousMrsMaisel schreef: ↑30-10-2019 19:48Ik ben al begonnen en ga als een dolle.
De basilisk is een elite! Dat is chill voor die achievement. Ze zijn zo makkelijk dat ik eigenlijk niets hoef te doen. Ik ga nog wel even door. Kost me amper energie.

woensdag 30 oktober 2019 om 20:55
Ohh dan moet het lukken
woensdag 30 oktober 2019 om 21:06
Ah wat een luxe! Ik ben een uur buiten geweest en nu echt bevroren. Het evenement had ik binnen een kwartier voltooid. Ik ben nog even doorgegaan voor de normale fragmenten.
Ik heb ook een Marten Vilijn gevangen voor het eerst dus ik ben helemaal blij!

woensdag 30 oktober 2019 om 21:13
Hier moet ik een flink eind lopen voor een vesting maar er is er eentje bij de supermarkt met een paar bankjes dus ik ga morgen lekker spelen boodschappen doen.
Wat gaaf Fiona! Ik ben altijd helemaal blij als ik Snape krijg. Ik hou van Snape!
woensdag 30 oktober 2019 om 21:48
Dit...Vlinderplant schreef: ↑30-10-2019 20:04Pff ik zit lekker na drukke dag en die vestingen zijn niet eens heel ver weg en zo donker.... denk dat ik oversla...
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

woensdag 30 oktober 2019 om 21:57
streepjessokken schreef: ↑30-10-2019 21:47Lukt het echt alleen met de groene oddities /vreemdighedenrunes? Die heb ik echt weinig...
Je kunt elke runestone gebruiken. Ik weet niet of je de basilisk dan tegenkomt, maar je kunt dan wel gewoon in die kamer.