All wizards unite!

donderdag 24 oktober 2019 om 07:42
Klopt (weet ik nu)!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

donderdag 24 oktober 2019 om 09:10

donderdag 24 oktober 2019 om 10:58
Ja dat is me nu met 1 gelukt! Dank voor de uitleg aan deze newbie!!MarvelousMrsMaisel schreef: ↑24-10-2019 09:10Ja heel goed! Je mag Sirius natuurlijk ook al prima eerder vangen. Maar voor dit gedeelte van de opdracht moet je er dus (nog) drie vangen. Uiteindelijk moet je er een stuk of 12, dus succes!
Nu kun je dus ook je viavia's uitlopen. Dan tellen ze mee voor je opdracht.

donderdag 24 oktober 2019 om 17:49
Jij was wel heel snel, MrsMaisel! Fijn dat jullie ook vooruit zijn gekomen, Diana en Maelstrom. Ik wilde vandaag vier formidable pixies vangen om die negen vijanden te combineren met mijn openstaande sos-opdracht. Dus even geswitcht van beroep, maar als professor zonder 'opleiding' werd ik in Torenkamer 1 door de eerste beste weerwolf in de pan gehakt. Dus toch maar gewoon negen willekeurige enemies verslagen. De great spells waren geen probleem, nu nog anderhalve portmonteau uitlopen en dan ben ik klaar voor de bonus.
zaterdag 26 oktober 2019 om 09:05
Ja, een extra voor degenen die snel klaar zijn. Pluswerk, zouden ze op school van kind zeggenVlinderplant schreef: ↑26-10-2019 04:10Vreemd, heb del 2 klaar maar nu staat er toch nog wat. Voor Bonusbeloningen. Is dat nieuw?

In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

zaterdag 26 oktober 2019 om 10:41
Die formidabele pixies kan ik ook niet vinden hoor. Ik vecht bijna alleen maar in toren 1 of kamer 5, maar ik kom ze daar echt niet tegen (ik ben schouwer).
Ik heb het evenement inmiddels ook af en ik ben nu bezig met de bonus. We hebben nog drie dagen, dus dat moet wel lukken denk ik.
Ik weet niet meer wie het instagramaccount van de Orange Wizard hier heeft gepost, maar bedankt! Wat superoverzichtelijk zijn die plaatjes, echt helemaal top
Ik heb het evenement inmiddels ook af en ik ben nu bezig met de bonus. We hebben nog drie dagen, dus dat moet wel lukken denk ik.
Ik weet niet meer wie het instagramaccount van de Orange Wizard hier heeft gepost, maar bedankt! Wat superoverzichtelijk zijn die plaatjes, echt helemaal top

zondag 27 oktober 2019 om 17:36
Bonusopdrachten klaar. @Diana: bij mij verscheen de bonus toen ik terugkeerde naar het beginscherm na het afronden van deel 2, bij jou niet? Ik heb twee keer een trace-tonic aangezet en dat leverde drie fluffy's op, dus ik gooi er denk ik zo meteen nog een keertje een tegenaan in combinatie met een breinelixer. Ik plant tegenwoordig vrijwel dagelijks iets in een kas om de hoek, dat levert lekker veel paddenstoelen op om drankjes te brouwen. En ik ben aan het twijfelen of ik nog een keer die vault extensions moet aanschaffen (muntjes genoeg gespaard). Ik heb nu ruimte voor 95 potions, 95 energie en 55 ingrediënten. Daar red ik het op zich wel mee. Die zilveren sleutels zijn ook altijd zo aanlokkelijk...

zondag 27 oktober 2019 om 18:37
We krijgen morgen weer 3 zilveren sleutels uit de dagelijkse bonus. Dus ik zou gaan voor de extensions!
Ik had vandaag met een roze drankje ook weer een Fluffy gescoord.
Ben erg benieuwd naar het evenement dat woensdagavond begint. Ik denk dat ik m'n muntjes bewaar om evt energie te kopen voor de battles.
@Fiona: you're welcome
Ik had vandaag met een roze drankje ook weer een Fluffy gescoord.
Ben erg benieuwd naar het evenement dat woensdagavond begint. Ik denk dat ik m'n muntjes bewaar om evt energie te kopen voor de battles.
@Fiona: you're welcome

zondag 27 oktober 2019 om 19:09
Pluisje die kan je krijgen met zo'n roze lokdrankje.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 27 oktober 2019 om 20:24
Fluffy/Pluisje is de driekoppige hond; ik had hem nog niet eerder gezien.streepjessokken schreef: ↑27-10-2019 19:17Hmmm, zegt me niks. Maar eens zo'n drankje aanzetten dan!
Denk wel dat je het drankje dan het best voor dinsdagavond 20.00 uur kunt gebruiken.
zondag 27 oktober 2019 om 20:26
Ik zag het net ja. Heb ook alleen maar 2 km-portmanteaus, dus waarschijnlijk ga ik voor de uitbreiding.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑27-10-2019 18:37We krijgen morgen weer 3 zilveren sleutels uit de dagelijkse bonus. Dus ik zou gaan voor de extensions!
zondag 27 oktober 2019 om 21:25
Oh tuurlijk. Ik heb iig 1 fragment. Dank voor je tip.
Correctie, 2 van de 15.
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

maandag 28 oktober 2019 om 12:29
Nee niks.. misschien omdat ik net begonnen benMoWa24 schreef: ↑27-10-2019 17:36Bonusopdrachten klaar. @Diana: bij mij verscheen de bonus toen ik terugkeerde naar het beginscherm na het afronden van deel 2, bij jou niet? Ik heb twee keer een trace-tonic aangezet en dat leverde drie fluffy's op, dus ik gooi er denk ik zo meteen nog een keertje een tegenaan in combinatie met een breinelixer. Ik plant tegenwoordig vrijwel dagelijks iets in een kas om de hoek, dat levert lekker veel paddenstoelen op om drankjes te brouwen. En ik ben aan het twijfelen of ik nog een keer die vault extensions moet aanschaffen (muntjes genoeg gespaard). Ik heb nu ruimte voor 95 potions, 95 energie en 55 ingrediënten. Daar red ik het op zich wel mee. Die zilveren sleutels zijn ook altijd zo aanlokkelijk...
maandag 28 oktober 2019 om 18:26
Wat raar. Nou ja, het volgende event zit er al weer aan te komen! Invigoration Draught heb ik nog nooit gebruikt, ik ben niet zo'n vechter. Maar wat extra healing potions zijn misschien wel handig. Al betwijfel ik of de basilisk tegenkom in m'n eentje. Mijn hoogste runesteen is 4. Snelle vangst, streepjessokken!