Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
24-10-2019 01:09
Lanterfant-drankjes, geweldige naam, die kende ik nog niet! Ik weet dat het om 9 tegenstanders gaat, maar dan probeer ik morgen m'n laatste formidable pixies meteen mee te pikken voor de sos-opdracht. En volgens mij werkt de gehuurde ketel het drankje sowieso af.
Klopt (weet ik nu)!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Zo, ik ben klaar. Toch nog snel gegaan. Heb ik dit weekend ook eens vrij ;).
Ik ben in deel 2 :blob:

Pas in dit deel moet ik sirius vinden zie ik nu! Ik ving elke keer paarse gevondelingen met zo’n paarse balk erboven, maar uiteindelijk kon ik de opdracht afronden door een andere paarse te pakken
Ja heel goed! Je mag Sirius natuurlijk ook al prima eerder vangen. Maar voor dit gedeelte van de opdracht moet je er dus (nog) drie vangen. Uiteindelijk moet je er een stuk of 12, dus succes!

Nu kun je dus ook je viavia's uitlopen. Dan tellen ze mee voor je opdracht.
MoWa24 schreef:
23-10-2019 16:57
Je moet niet de event-paarse (brilliant) hebben, maar de lichtere paarse (lila).
Ja, dat was het helemaal inderdaad! Pas na jouw post zag ik dat er 2 kleuren paars waren. Vandaag ga ik me richten op de 9 enemies!!!! :hamer:
MarvelousMrsMaisel schreef:
24-10-2019 09:10
Ja heel goed! Je mag Sirius natuurlijk ook al prima eerder vangen. Maar voor dit gedeelte van de opdracht moet je er dus (nog) drie vangen. Uiteindelijk moet je er een stuk of 12, dus succes!

Nu kun je dus ook je viavia's uitlopen. Dan tellen ze mee voor je opdracht.
Ja dat is me nu met 1 gelukt! Dank voor de uitleg aan deze newbie!!
Maelstrom schreef:
24-10-2019 10:09
Ja, dat was het helemaal inderdaad! Pas na jouw post zag ik dat er 2 kleuren paars waren. Vandaag ga ik me richten op de 9 enemies!!!! :hamer:
Dit dus inderdaad.. :hyper:
Jij was wel heel snel, MrsMaisel! Fijn dat jullie ook vooruit zijn gekomen, Diana en Maelstrom. Ik wilde vandaag vier formidable pixies vangen om die negen vijanden te combineren met mijn openstaande sos-opdracht. Dus even geswitcht van beroep, maar als professor zonder 'opleiding' werd ik in Torenkamer 1 door de eerste beste weerwolf in de pan gehakt. Dus toch maar gewoon negen willekeurige enemies verslagen. De great spells waren geen probleem, nu nog anderhalve portmonteau uitlopen en dan ben ik klaar voor de bonus.
Vreemd, heb del 2 klaar maar nu staat er toch nog wat. Voor Bonusbeloningen. Is dat nieuw?
Vlinderplant schreef:
26-10-2019 04:10
Vreemd, heb del 2 klaar maar nu staat er toch nog wat. Voor Bonusbeloningen. Is dat nieuw?
Ja, een extra voor degenen die snel klaar zijn. Pluswerk, zouden ze op school van kind zeggen ;-D
In memoriam AnnA_C
Ik heb beide evenementen ook klaar, maar hier staan er alleen nog twee evenementen met ‘binnenkort beschikbaar’
Die formidabele pixies kan ik ook niet vinden hoor. Ik vecht bijna alleen maar in toren 1 of kamer 5, maar ik kom ze daar echt niet tegen (ik ben schouwer).

Ik heb het evenement inmiddels ook af en ik ben nu bezig met de bonus. We hebben nog drie dagen, dus dat moet wel lukken denk ik.

Ik weet niet meer wie het instagramaccount van de Orange Wizard hier heeft gepost, maar bedankt! Wat superoverzichtelijk zijn die plaatjes, echt helemaal top :cheer:
Bonusopdrachten klaar. @Diana: bij mij verscheen de bonus toen ik terugkeerde naar het beginscherm na het afronden van deel 2, bij jou niet? Ik heb twee keer een trace-tonic aangezet en dat leverde drie fluffy's op, dus ik gooi er denk ik zo meteen nog een keertje een tegenaan in combinatie met een breinelixer. Ik plant tegenwoordig vrijwel dagelijks iets in een kas om de hoek, dat levert lekker veel paddenstoelen op om drankjes te brouwen. En ik ben aan het twijfelen of ik nog een keer die vault extensions moet aanschaffen (muntjes genoeg gespaard). Ik heb nu ruimte voor 95 potions, 95 energie en 55 ingrediënten. Daar red ik het op zich wel mee. Die zilveren sleutels zijn ook altijd zo aanlokkelijk...
We krijgen morgen weer 3 zilveren sleutels uit de dagelijkse bonus. Dus ik zou gaan voor de extensions!

Ik had vandaag met een roze drankje ook weer een Fluffy gescoord.

Ben erg benieuwd naar het evenement dat woensdagavond begint. Ik denk dat ik m'n muntjes bewaar om evt energie te kopen voor de battles.

@Fiona: you're welcome ;)
Wat is een fluffy?
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
27-10-2019 19:07
Wat is een fluffy?
Pluisje die kan je krijgen met zo'n roze lokdrankje.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hmmm, zegt me niks. Maar eens zo'n drankje aanzetten dan!
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
27-10-2019 19:17
Hmmm, zegt me niks. Maar eens zo'n drankje aanzetten dan!
Fluffy/Pluisje is de driekoppige hond; ik had hem nog niet eerder gezien.
Denk wel dat je het drankje dan het best voor dinsdagavond 20.00 uur kunt gebruiken.
MarvelousMrsMaisel schreef:
27-10-2019 18:37
We krijgen morgen weer 3 zilveren sleutels uit de dagelijkse bonus. Dus ik zou gaan voor de extensions!
Ik zag het net ja. Heb ook alleen maar 2 km-portmanteaus, dus waarschijnlijk ga ik voor de uitbreiding.
MoWa24 schreef:
27-10-2019 20:24
Fluffy/Pluisje is de driekoppige hond; ik had hem nog niet eerder gezien.
Denk wel dat je het drankje dan het best voor dinsdagavond 20.00 uur kunt gebruiken.
Oh tuurlijk. Ik heb iig 1 fragment. Dank voor je tip.
Correctie, 2 van de 15.
In memoriam AnnA_C
Zo, binnen een minuut had ik de hond. En weer een minuut later nog maar 4 energie, dus maar even wat bijgekocht :rolling:
In memoriam AnnA_C
Lekker bezig.

Ik ben me vast aan het voorbereiden op donderdag. Veel healing potions en invigoration draughts brouwen.
MoWa24 schreef:
27-10-2019 17:36
Bonusopdrachten klaar. @Diana: bij mij verscheen de bonus toen ik terugkeerde naar het beginscherm na het afronden van deel 2, bij jou niet? Ik heb twee keer een trace-tonic aangezet en dat leverde drie fluffy's op, dus ik gooi er denk ik zo meteen nog een keertje een tegenaan in combinatie met een breinelixer. Ik plant tegenwoordig vrijwel dagelijks iets in een kas om de hoek, dat levert lekker veel paddenstoelen op om drankjes te brouwen. En ik ben aan het twijfelen of ik nog een keer die vault extensions moet aanschaffen (muntjes genoeg gespaard). Ik heb nu ruimte voor 95 potions, 95 energie en 55 ingrediënten. Daar red ik het op zich wel mee. Die zilveren sleutels zijn ook altijd zo aanlokkelijk...
Nee niks.. misschien omdat ik net begonnen ben
Wat raar. Nou ja, het volgende event zit er al weer aan te komen! Invigoration Draught heb ik nog nooit gebruikt, ik ben niet zo'n vechter. Maar wat extra healing potions zijn misschien wel handig. Al betwijfel ik of de basilisk tegenkom in m'n eentje. Mijn hoogste runesteen is 4. Snelle vangst, streepjessokken!
Yes! Met nog 4 uur te gaan zojuist deel 4 afgerond. Ik had enorm veel moeite met die 15 'great' cast spells. Ik deed ze dus gewoon te langzaam :facepalm: Ik kijk nu al uit naar het Halloween event!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven