Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
fiona2018 schreef:
30-10-2019 20:16
Inderdaad super simpel zeg, dat evenement!
Heel makkelijk! De kou was de grootste uitdaging :-D
Ik ga kijken of ik het event kan voltooien. Jullie reacties stemmen me hoopvol!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat was inderdaad een eitje. De eerste ronde de basilisk, de tweede drie heksen en de derde twee officials, done. Heb voor de lol nog een paar extra extra basilisken meegepikt, soms had ik die met één spreuk te pakken. Ben alleen vergeten mijn twee paddestoelen te oogsten vandaag, da's wel een beetje jammer. Zo nog maar even wat zaaien denk ik.
Wauw, met één spreuk MoWa? Ik had er meestal wel drie voor nodig, tenzij ik een drankje nam. Maar ik ben een schouwer dus misschien maakt dat nog iets uit?
fiona2018 schreef:
31-10-2019 14:53
Ik had er meestal wel drie voor nodig, tenzij ik een drankje nam. Maar ik ben een schouwer dus misschien maakt dat nog iets uit?
Ik denk het wel, bij mij (magizoologist) duren de vampiers bijvoorbeeld meestal een stuk langer. Maar het scheelt ook als je een heel snelle spreuk doet. Ik probeer dit event nog 5 van die slangen te vangen, dan heb ik 10 elite foes en is er weer een achievement klaar (zoals Mrs. Maisel zei). Dat zijn toch mooi drie boekjes.
Ik doe nu gewoon nonstop battles vanaf de bank zonder energie uit te geven. Chill.

Ik heb al veel rode boekjes verdiend.
Ik dacht dat de basilisk als beloning kwam, maar het is dus een vijand? Ik heb gister een keer of 5 de speciale kamer gedaan, de rest van de opdrachten is een eitje, maar geen slang gezien helaas. Morgen nog maar even proberen. Mijn hoogste groene rune is maar 3.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
31-10-2019 23:22
Mijn hoogste groene rune is maar 3.
Daar ben ik gisteren mee begonnen, en die leverde meteen een basilisk op. Dus ik hoop dat het jou ook lukt.
streepjessokken schreef:
31-10-2019 23:22
Ik dacht dat de basilisk als beloning kwam, maar het is dus een vijand? Ik heb gister een keer of 5 de speciale kamer gedaan, de rest van de opdrachten is een eitje, maar geen slang gezien helaas. Morgen nog maar even proberen. Mijn hoogste groene rune is maar 3.

Dan zou je echt niet lang hoeven wachten om een basilisk te zien. Met een level 5 heb je de meeste kans, maar level 3 komt ie ook vaak tevoorschijn.

Je krijgt de basilisk idd niet als beloning, maar je krijgt wel een stoere titel en een badge.
MarvelousMrsMaisel schreef:
01-11-2019 08:09

Je krijgt de basilisk idd niet als beloning, maar je krijgt wel een stoere titel en een badge.
:yes:

Ik kan overigens geen nieuwe badges aanklikken terwijl ik er ruim voldoende heb. In mijn balk onderaan mijn paspoort staan er 4, ik kan gek genoeg niet wisselen of nr 5 aanklikken. Lang ingedrukt houden is ook niet de oplossing.
Eerder kon ik wel wisselen. Doe ik iets fout of is dit een bug?
In memoriam AnnA_C
Lekker, net een rang omhoog in zwarte kunsten, en een runesteen 5 gekregen. Zo eens even gebruiken!
In memoriam AnnA_C
Vanmiddag zes keer een runesteen 3 gebruikt en vijf keer een basilisk tegengekomen. sympathiek event, dit. En m'n eerste pagina goud gekregen: Borgin & Burkes.
Alleen met mijn ene rune 5 kreeg ik de basilisk, maar dat is genoeg :cheer2:
In memoriam AnnA_C
Nou, mij is het dus niet gelukt. Een van de opdrachten was dat je 3 dark wizards moest verslaan in de Halloween chamber en ik kreeg er uiteindelijk maar 2. Op eentje na dus niet gehaald. Wel die rottige Basilisk een keer of 4 Gisteren lekker in de zon rond de 20 runestenen stukgeslagen waarvan 9 Dark Arts. Ik had 2 van 5, 1 van 4, 1 van 3, 2 van 2 en 3 van 1. Dat zou toch ruim genoeg moeten zijn om het event te voltooien maar niet dus. Vanmorgen energie weer bijgetankt en weer terug en nog een 5 en een 2 runesteen bij elkaar gevochten en toen weer alleen die Basilisk.

Dus dan houdt het op. Volgende keer beter...
MarvelousMrsMaisel schreef:
31-10-2019 22:12
Ik doe nu gewoon nonstop battles vanaf de bank zonder energie uit te geven. Chill.

Ik heb al veel rode boekjes verdiend.
Hoe doe je dat dan?? ( zonder energie)

Ik ben blij dat we even eventloos zijn. Het lijdt best af van gewone dingen, nog even willen spelen
Proficiat, Streepjessokken. En jammer, RamsayStreet. Blijkbaar was de basilisk dus oververtegenwoordigd. Ik kreeg wel twee keer drie dark witches achter elkaar met een runesteen 2; dat is dan niet echt eerlijk verdeeld. Rosings: haha, ik voel ook wel een beetje druk om zo'n event dan daadwerkelijk af te ronden. Eigenlijk absurd.
Bleek met mijn nieuwe telefoon op mijn werk bij vesting te kunnen. Dus in pauze maar even aan de slag gegaan en badge is binnen. Moest alleen heks van ministerie vinden. Rest ging heel erg makkelijk.
Maar toch is dit minder leuk dan een nieuwe pokemon vinden.....
streepjessokken schreef:
01-11-2019 08:54
:yes:

Ik kan overigens geen nieuwe badges aanklikken terwijl ik er ruim voldoende heb. In mijn balk onderaan mijn paspoort staan er 4, ik kan gek genoeg niet wisselen of nr 5 aanklikken. Lang ingedrukt houden is ook niet de oplossing.
Eerder kon ik wel wisselen. Doe ik iets fout of is dit een bug?
Niemand met dit enorm grote probleem?
(O) (O)

En jammer Ramsay. Bij mij wilde de slang dus niet verschijnen, de heksen en ministerie-medewerkers had ik na 2 rondes voor elkaar.
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
02-11-2019 01:10
(O) (O)
Ik heb het even voor je getest maar bij mij werkt het nog wel. Ik doe eigenlijk nooit iets met die badges.
streepjessokken schreef:
02-11-2019 01:10
(O) (O)
Sorry streepjessokken ik heb over je berichtje heen gelezen. Ik heb het even geprobeerd maar ik heb er geen last van. Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart?
rosings schreef:
01-11-2019 19:33
Hoe doe je dat dan?? ( zonder energie)

Ik ben blij dat we even eventloos zijn. Het lijdt best af van gewone dingen, nog even willen spelen
Ik ben een professor en begin elke battle met een focus van 4. In de Halloweenkamer kon ik een deterioration charm aanzetten op de eerste tegenstander (of alleen de basilisk) en dan gaat er 40 van de levensbalk van mijn opponent af, elke keer dat die mij aanvalt. De opponenten geven mij weer voldoende focus om dit bij de rest ook te doen. Zo hoef ik alleen maar een paar keer protego te doen (of dat ook niet eens) en dan hadden de ministery officials en de dark witches het in 3 aanvallen wel afgelegd. De basilisk duurde me te lang dus daar gooide ik dan 1 of 2 energie tegenaan.
Nou zeg. Zie ik eindelijk een keer Hermelien, sterkste potion ingezet, masterful spell gegooid... en weg is ze weer.
MoWa24 schreef:
03-11-2019 16:57
Nou zeg. Zie ik eindelijk een keer Hermelien, sterkste potion ingezet, masterful spell gegooid... en weg is ze weer.
Oeh, dat is balen idd!
Was je in de buurt van een bieb, MoWa24?

Ik heb op het instagram account van Orange Wizard gezien dat een aantal gevondelingen extra veel te vinden is in de buurt van bibliotheken de komende week, waaronder Hermelien.

Ze is sowieso erg zeldzaam. Had je een dawdle draught erop gegooid? Dat doe ik altijd, voor de zekerheid.
Ik ook Dawdle Draught. Ik had het ook gelezen en sta bij de bieb maar helaas nog geen Hermoine.
Ik word deze ochtend doodgegooid met Doxy's! Ik moet er 25 voor ik ze compleet heb en over een stuk van 2km had ik er 11!
Dat schiet dan weer lekker op zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven