All wizards unite!

donderdag 31 oktober 2019 om 14:24
Nou, dat was inderdaad een eitje. De eerste ronde de basilisk, de tweede drie heksen en de derde twee officials, done. Heb voor de lol nog een paar extra extra basilisken meegepikt, soms had ik die met één spreuk te pakken. Ben alleen vergeten mijn twee paddestoelen te oogsten vandaag, da's wel een beetje jammer. Zo nog maar even wat zaaien denk ik.
donderdag 31 oktober 2019 om 16:39
Ik denk het wel, bij mij (magizoologist) duren de vampiers bijvoorbeeld meestal een stuk langer. Maar het scheelt ook als je een heel snelle spreuk doet. Ik probeer dit event nog 5 van die slangen te vangen, dan heb ik 10 elite foes en is er weer een achievement klaar (zoals Mrs. Maisel zei). Dat zijn toch mooi drie boekjes.

donderdag 31 oktober 2019 om 23:22
Ik dacht dat de basilisk als beloning kwam, maar het is dus een vijand? Ik heb gister een keer of 5 de speciale kamer gedaan, de rest van de opdrachten is een eitje, maar geen slang gezien helaas. Morgen nog maar even proberen. Mijn hoogste groene rune is maar 3.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
vrijdag 1 november 2019 om 00:35
Daar ben ik gisteren mee begonnen, en die leverde meteen een basilisk op. Dus ik hoop dat het jou ook lukt.

vrijdag 1 november 2019 om 08:09
streepjessokken schreef: ↑31-10-2019 23:22Ik dacht dat de basilisk als beloning kwam, maar het is dus een vijand? Ik heb gister een keer of 5 de speciale kamer gedaan, de rest van de opdrachten is een eitje, maar geen slang gezien helaas. Morgen nog maar even proberen. Mijn hoogste groene rune is maar 3.
Dan zou je echt niet lang hoeven wachten om een basilisk te zien. Met een level 5 heb je de meeste kans, maar level 3 komt ie ook vaak tevoorschijn.
Je krijgt de basilisk idd niet als beloning, maar je krijgt wel een stoere titel en een badge.
vrijdag 1 november 2019 om 08:54
MarvelousMrsMaisel schreef: ↑01-11-2019 08:09
Je krijgt de basilisk idd niet als beloning, maar je krijgt wel een stoere titel en een badge.

Ik kan overigens geen nieuwe badges aanklikken terwijl ik er ruim voldoende heb. In mijn balk onderaan mijn paspoort staan er 4, ik kan gek genoeg niet wisselen of nr 5 aanklikken. Lang ingedrukt houden is ook niet de oplossing.
Eerder kon ik wel wisselen. Doe ik iets fout of is dit een bug?
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

vrijdag 1 november 2019 om 19:10
Nou, mij is het dus niet gelukt. Een van de opdrachten was dat je 3 dark wizards moest verslaan in de Halloween chamber en ik kreeg er uiteindelijk maar 2. Op eentje na dus niet gehaald. Wel die rottige Basilisk een keer of 4 Gisteren lekker in de zon rond de 20 runestenen stukgeslagen waarvan 9 Dark Arts. Ik had 2 van 5, 1 van 4, 1 van 3, 2 van 2 en 3 van 1. Dat zou toch ruim genoeg moeten zijn om het event te voltooien maar niet dus. Vanmorgen energie weer bijgetankt en weer terug en nog een 5 en een 2 runesteen bij elkaar gevochten en toen weer alleen die Basilisk.
Dus dan houdt het op. Volgende keer beter...
Dus dan houdt het op. Volgende keer beter...

vrijdag 1 november 2019 om 19:33
Hoe doe je dat dan?? ( zonder energie)MarvelousMrsMaisel schreef: ↑31-10-2019 22:12Ik doe nu gewoon nonstop battles vanaf de bank zonder energie uit te geven. Chill.
Ik heb al veel rode boekjes verdiend.
Ik ben blij dat we even eventloos zijn. Het lijdt best af van gewone dingen, nog even willen spelen
vrijdag 1 november 2019 om 21:59
Proficiat, Streepjessokken. En jammer, RamsayStreet. Blijkbaar was de basilisk dus oververtegenwoordigd. Ik kreeg wel twee keer drie dark witches achter elkaar met een runesteen 2; dat is dan niet echt eerlijk verdeeld. Rosings: haha, ik voel ook wel een beetje druk om zo'n event dan daadwerkelijk af te ronden. Eigenlijk absurd.
vrijdag 1 november 2019 om 22:25
zaterdag 2 november 2019 om 01:10
Niemand met dit enorm grote probleem?streepjessokken schreef: ↑01-11-2019 08:54
Ik kan overigens geen nieuwe badges aanklikken terwijl ik er ruim voldoende heb. In mijn balk onderaan mijn paspoort staan er 4, ik kan gek genoeg niet wisselen of nr 5 aanklikken. Lang ingedrukt houden is ook niet de oplossing.
Eerder kon ik wel wisselen. Doe ik iets fout of is dit een bug?

En jammer Ramsay. Bij mij wilde de slang dus niet verschijnen, de heksen en ministerie-medewerkers had ik na 2 rondes voor elkaar.
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 2 november 2019 om 08:37
Ik heb het even voor je getest maar bij mij werkt het nog wel. Ik doe eigenlijk nooit iets met die badges.

zaterdag 2 november 2019 om 13:42
Sorry streepjessokken ik heb over je berichtje heen gelezen. Ik heb het even geprobeerd maar ik heb er geen last van. Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart?

zaterdag 2 november 2019 om 17:52
Ik ben een professor en begin elke battle met een focus van 4. In de Halloweenkamer kon ik een deterioration charm aanzetten op de eerste tegenstander (of alleen de basilisk) en dan gaat er 40 van de levensbalk van mijn opponent af, elke keer dat die mij aanvalt. De opponenten geven mij weer voldoende focus om dit bij de rest ook te doen. Zo hoef ik alleen maar een paar keer protego te doen (of dat ook niet eens) en dan hadden de ministery officials en de dark witches het in 3 aanvallen wel afgelegd. De basilisk duurde me te lang dus daar gooide ik dan 1 of 2 energie tegenaan.

maandag 4 november 2019 om 10:55
Was je in de buurt van een bieb, MoWa24?
Ik heb op het instagram account van Orange Wizard gezien dat een aantal gevondelingen extra veel te vinden is in de buurt van bibliotheken de komende week, waaronder Hermelien.
Ze is sowieso erg zeldzaam. Had je een dawdle draught erop gegooid? Dat doe ik altijd, voor de zekerheid.
Ik heb op het instagram account van Orange Wizard gezien dat een aantal gevondelingen extra veel te vinden is in de buurt van bibliotheken de komende week, waaronder Hermelien.
Ze is sowieso erg zeldzaam. Had je een dawdle draught erop gegooid? Dat doe ik altijd, voor de zekerheid.