Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Bonus is klaar. Nu even afkicken. :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de bonus af. De laatste 2 potions heb ik er een beetje doorheen gejaagd, spreuken expres slecht uitvoeren bijvoorbeeld.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
18-02-2020 21:50
Hier ook de bonus af. De laatste 2 potions heb ik er een beetje doorheen gejaagd, spreuken expres slecht uitvoeren bijvoorbeeld.
Had van die goedkope potions aangemaakt. Lekker snel. En bijna weg te gooien....
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
18-02-2020 21:53
Had van die goedkope potions aangemaakt. Lekker snel. En bijna weg te gooien....
Ja, precies.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik de bonus af heb ben ik ook even op een lager pitje gaan spelen (inclusief cadeautjes, komt wel weer goed). Denk dat ik aanstaande zondag ook geen Community Day meemaak, maar we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met nog een uur over de bonus toch nog afgekregen. :cheer2:


Wel jammer van komende zondag: ik kan bijna altijd wel (itt tot de zaterdagen), alleen deze ben ik waarschijnlijk net onderweg rond die tijd, dus dat zal 'm wel niet worden. Dan eerst maar eens wat potions weer aanvullen, dat is wel een slagveld geworden om nog die laatste high foundables vast te houden en te verslaan.
Ben niet zo enthousiast over zondag, maar ga wel kijken of ik nog ga spelen.

Wat mij dus opvalt: ik zie ineens veel andere oddities! Gisteravond een aantal ontsnapte gevangenen en een Fluffy. Vanochtend ineens een draak!

Jullie ook meer van die gespot?
Alle reacties Link kopieren
Hier zat een draak! Rest niet gezien.
Ik heb nog niet gekeken naar CD.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
21-02-2020 09:51
Ben niet zo enthousiast over zondag, maar ga wel kijken of ik nog ga spelen.

Wat mij dus opvalt: ik zie ineens veel andere oddities! Gisteravond een aantal ontsnapte gevangenen en een Fluffy. Vanochtend ineens een draak!

Jullie ook meer van die gespot?
Ik heb na het halen van de bonus niet zo veel gespeeld, zelfs mn dagelijkse challenge niet. Maar zo'n gevangene had ik wel, dus je zal gelijk hebben en in dat geval is het de moeite waard weer even te spelen!
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
In een klein uurtje al de opdrachten gedaan en lekker uitgewaaid. :-]
Alle reacties Link kopieren
Ik zat tijdens CD 1,5 uur in de auto en daarna bij schoonouders, dus heb niet echt kunnen spelen. Vanuit de auto wel eea gevangen, maar op een of andere manier stonden de opdrachten nog niet actief dus die telden helaas niet mee :|

Bij schoonouders nog even naar buiten geweest (werd wel wat raar aangekeken maar goed), ze wonen vlakbij een vesting. Uiteindelijk alles gehaald behalve 8 kabouters, helaas.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Had veel tegenslag. Veel vastlopers, zaken die niet geteld werden (gevangen gehoornde slang en gebruik potion). Echt stom. Uiteindelijk met auto naar vesting gereden instromende regen en wind. Daar ook rest van de beesten gevangen. Maar had het bijna opgegeven. Ook nog 1 fluffie. Mijn tweede. Veel xp gescoord. Eigenlijk is het wel een extreem spel. Je moet zoveel vangen om iets af te hebben. Veel meer dan bij pokemon. Mijn quibbler is het verst. 17/50 van gouden pagina.
Dinsdag weer ene deel 2. Eigenlijk is het wat te veel. En je schiet ook nog niet op. En met dit weer.... ga je er niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ben inderdaad niet naar buiten geweest vandaag, hondenweer. Thuis wel het een en ander gevangen, maar niet genoeg, En de eerste vangsten telden hier ook niet mee, pas toen ik het spel had ververst. Ik moet nog 17 Magick Moste Evile voor mijn eerste complete gouden pagina.
Hier heb ik alles gehaald tijdens een OV-rit van 1,5 uur. Stuk in de bus en stoptrein ging goed, maar in de intercity werd er bij mij ook een hoop niet meegeteld (wel voor de CD opdrachten, maar niet voor de rest). Heel irritant.

Alles gehaald, dus dat was chill. Hoefde daarna niet meer speciaal naar buiten.

De pagina's had ik al op goud, dus tja. Hopelijk de volgende CD weer een pagina waar nog echt wat 'op het spel staat'.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ziek, heb in bed gelegen en heb het volledig gemist. Was er nog wat leuks te verdienen?
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
Ingrediënten. En boekjes! Die ik dus niet gehaald heb...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ja ik vind dat ze de beloningen wel een beetje mogen opschroeven. Vooral voor de achievements. Heb je 1000 greenhouses bezocht of zo, krijg je 20 muntjes (ik noem maar iets). Vind ik echt karig.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik zie dus weer nul ingrediënten...
Alle reacties Link kopieren
Hier idem. Het regent hier altijd fisteldistelpus, een ingrediënt voor dat genezingsdrankje, en die gebruik ik nooit. Nu nergens te bekennen. Ik baal ook dat we dat drankje moeten maken. Zonde van mn ketelgebruik.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
Heb al die Healing potion ingezet op een centaur. Ging lekker snel. Nog 1 breinelixer en dan ben ik klaar. De bonus laat ik zitten. En nog twee via via’s uit lopen voor het plaatje.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik had die grote paddenstoelen zo bij elkaar.
Ik ben bij stap 3. Zonde om zoveel genezingsdrank te maken idd (ik gooi die weleens weg als ik te weinig ruimte heb), maar heb op zich genoeg voorraad van de rest dus niet erg.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Goeie tip, van die heaiing potions op een centaur! Ik ben alleen zo ver nog niet, eerst nog een kilometerjte lopen. Moet lukken morgen, als de sneeuw geen roet in het eten gooit.
Vlinderplant schreef:
26-02-2020 19:25
Heb al die Healing potion ingezet op een centaur. Ging lekker snel. Nog 1 breinelixer en dan ben ik klaar. De bonus laat ik zitten. En nog twee via via’s uit lopen voor het plaatje.

Huh? Ik maai een centaur altijd met één slag om. Ik heb twee battles gedaan en elke keer als ik geraakt werd een healing potion genomen. Moet nu nog zes Snapes en dan op naar deel 4.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
27-02-2020 07:44
Huh? Ik maai een centaur altijd met één slag om. Ik heb twee battles gedaan en elke keer als ik geraakt werd een healing potion genomen. Moet nu nog zes Snapes en dan op naar deel 4.
Maar als je níet maait kan hij aanvallen, en kun je een potion gebruiken. En dat 6x.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het redelijk met de opdrachten, ik zie alleen Snape nergens. Ik heb een gebroken teen dus ik speel nu even niet zo actief en probeer het vooral vanuit huis te doen. Ik ben nu bij deel 3. Goede tip over die centaur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven