Entertainment alle pijlers

America's next topmodel cycle 24

08-07-2019 21:39 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist helenaal niet dat het weer zou komen.

Ze hebben weer bijzondere types uitgekozen.
Jammer dat veel van die meiden zo vol tattoo's zitten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Helaas was het te verwachten dat Krystiannah als eerste af zou vallen. Hoe jammer ik het ook vind. Ik ergerde me nl. enorm aan Jeana die alleen maar aan zichzelf denkt, al moet ze daarvoor een kind teleurstellen.
Ik vind het trouwens wel weer zeer opvallend dat er een promofilmpje wordt gemaakt met hoe mooi afwijkende maten e.d. zijn en er twee met de gewone maten naar de modellenfinale gaan. Een kaal hoofd is in de mode-industrie veel makkelijker om mee te werken dan een plus-size model. De topdesigners ontwerpen daar gewoon niet/nauwelijks voor. Een kaal hoofd zie je vaker en kan naar wens direct van pruik worden voorzien. Een jurk kunnen ze niet direct in een grotere maat leveren.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 26-08-2019 21:26
11.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goed zeg, dat ze haar even aanspraken over hoe ze ‘wegrende’ bij dat kind!

Maar duidelijk een team Jeanna en een team Kyla in de jury (de heren)
niekchic schreef:
26-08-2019 21:26
Goed zeg, dat ze haar even aanspraken over hoe ze ‘wegrende’ bij dat kind!

Maar duidelijk een team Jeanna en een team Kyla in de jury (de heren)
Vond ik ook! Het zag er als toeschouwer ook raar uit.
Hoera: Kayla heeft gewonnen!!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Jeeej :cheer: :cheer:
Wat liet Jeana zich weer kennen zeg. Wat een dramaqueen en naar karakter.
Alle reacties Link kopieren
Eens. De eeuwige tweede boehoe :cry: :cry:

Maar eind goed, al goed 😂
niekchic schreef:
26-08-2019 21:34
Eens. De eeuwige tweede boehoe :cry: :cry:

Maar eind goed, al goed 😂
Het is best wel bizar dat ze dan niet eens bedenkt dat haar houding daarin een rol kan spelen
Inderdaad; eind goed al goed!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa! Oh wat een arrogantie die Jeanna.... bah! Zo blij dat ze niet gewonnen heeft!
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Godzijdank dat die Kyla heeft gewonnen. Als die Jeana had gewonnen dan was het wel duidelijk dat dat blijkbaar 'moest' gezien dat ze steeds niet weg hoefde. Gelukkig was dat dus niet zo.

Wel, hoe goed ik de boodschap ook vind, word ik ondertussen wel echt doodmoe van dat gepreek over die unieke schoonheid hoe je er ook uitziet en dat gehamer erop. Dat weten we nou ondertussen wel Tyra. Ik ben het er mee eens, maar het voelt ondertussen meer als preken en een 'kijk Tyra eens betrokken zijn' dan dat het echt authentiek voelt. Vooral omdat uiteindelijk alle kleinere / vollere / oudere modellen toch weer afvallen.

Blijf het ook gek vinden dat Kyla dan topmodel wordt en er dan zo goed als alleen staat op dat moment. Geen publiek, geen echte finale-achtige dingen maar alleen zij en Tyra..... 'goh meid je bent Americas next top model'. Jammer dat je dat moment dan niet wat meer aankleedt.
Ik open alvast maar een topic voor Hollands Next Top Model, dan kunnen we lekker in dezelfde flow doorgaan volgende week!
BigLizzie schreef:
27-08-2019 07:19
Ik open alvast maar een topic voor Hollands Next Top Model, dan kunnen we lekker in dezelfde flow doorgaan volgende week!
Bedankt Lizzie!
BigLizzie schreef:
27-08-2019 07:08
Godzijdank dat die Kyla heeft gewonnen. Als die Jeana had gewonnen dan was het wel duidelijk dat dat blijkbaar 'moest' gezien dat ze steeds niet weg hoefde. Gelukkig was dat dus niet zo.

Wel, hoe goed ik de boodschap ook vind, word ik ondertussen wel echt doodmoe van dat gepreek over die unieke schoonheid hoe je er ook uitziet en dat gehamer erop. Dat weten we nou ondertussen wel Tyra. Ik ben het er mee eens, maar het voelt ondertussen meer als preken en een 'kijk Tyra eens betrokken zijn' dan dat het echt authentiek voelt. Vooral omdat uiteindelijk alle kleinere / vollere / oudere modellen toch weer afvallen.

Blijf het ook gek vinden dat Kyla dan topmodel wordt en er dan zo goed als alleen staat op dat moment. Geen publiek, geen echte finale-achtige dingen maar alleen zij en Tyra..... 'goh meid je bent Americas next top model'. Jammer dat je dat moment dan niet wat meer aankleedt.
:worship:
BigLizzie schreef:
27-08-2019 07:08
Godzijdank dat die Kyla heeft gewonnen. Als die Jeana had gewonnen dan was het wel duidelijk dat dat blijkbaar 'moest' gezien dat ze steeds niet weg hoefde. Gelukkig was dat dus niet zo.

Wel, hoe goed ik de boodschap ook vind, word ik ondertussen wel echt doodmoe van dat gepreek over die unieke schoonheid hoe je er ook uitziet en dat gehamer erop. Dat weten we nou ondertussen wel Tyra. Ik ben het er mee eens, maar het voelt ondertussen meer als preken en een 'kijk Tyra eens betrokken zijn' dan dat het echt authentiek voelt. Vooral omdat uiteindelijk alle kleinere / vollere / oudere modellen toch weer afvallen.

Blijf het ook gek vinden dat Kyla dan topmodel wordt en er dan zo goed als alleen staat op dat moment. Geen publiek, geen echte finale-achtige dingen maar alleen zij en Tyra..... 'goh meid je bent Americas next top model'. Jammer dat je dat moment dan niet wat meer aankleedt.
:worship:
Ben blij dat het Kyla werd en niet Jeanny. Jammer van Krystiana, maar ondanks dat ze anderssoortige modellen proberen te promoten stond die ontwerper een party te bodyshamen door haar vollere maat. Jee, ik zou blij zijn en de grond kussen als ik het figuur van Krystiana had!
De winnares voldoet gewoon aan de ideale maten qua lengte en slankheid en ze heeft in het verloop van de wedstrijd ook meer uitstraling gekregen. Bovendien is ze nog jong en kneedbaarder dan zo'n eigengereide Jeanny.
Alle reacties Link kopieren
Eens. Ze kunnen de vollere en oudere dames wel mee laten doen maar die ontwerpers willen over het algemeen een kleerhanger om hun kleding op te hangen dus die kiezen toch voor de magere modellen.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
27-08-2019 07:22
:worship:
Wel, hoe goed ik de boodschap ook vind, word ik ondertussen wel echt doodmoe van dat gepreek over die unieke schoonheid hoe je er ook uitziet en dat gehamer erop. Dat weten we nou ondertussen wel Tyra. Ik ben het er mee eens, maar het voelt ondertussen meer als preken en een 'kijk Tyra eens betrokken zijn' dan dat het echt authentiek voelt. Vooral omdat uiteindelijk alle kleinere / vollere / oudere modellen toch weer afvallen.


Ik had het niet beter kunnen omschrijven. :yes:
Eigenlijk niets aan toe te voegen, behalve dan dat ik heel blij ben dat Kyla de winnares is.
oorbel wijzigde dit bericht op 27-08-2019 12:58
Reden: Ik had het bericht gequotet , maar er stond niets.
47.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh ik baalde echt dat Krystiana niet won! Die vond ik zo leuk. Jeanny liet zich van haar slechtste kant zien dus heel fijn dat die in ieder geval niet gewonnen heeft, maar ik vond Kyla ook een muts met haar "activisme". Maar goed, ze was lang, dun en kneedbaar, dus ik snap het wel.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
27-08-2019 07:08
Godzijdank dat die Kyla heeft gewonnen. Als die Jeana had gewonnen dan was het wel duidelijk dat dat blijkbaar 'moest' gezien dat ze steeds niet weg hoefde. Gelukkig was dat dus niet zo.

Wel, hoe goed ik de boodschap ook vind, word ik ondertussen wel echt doodmoe van dat gepreek over die unieke schoonheid hoe je er ook uitziet en dat gehamer erop. Dat weten we nou ondertussen wel Tyra. Ik ben het er mee eens, maar het voelt ondertussen meer als preken en een 'kijk Tyra eens betrokken zijn' dan dat het echt authentiek voelt. Vooral omdat uiteindelijk alle kleinere / vollere / oudere modellen toch weer afvallen.

Blijf het ook gek vinden dat Kyla dan topmodel wordt en er dan zo goed als alleen staat op dat moment. Geen publiek, geen echte finale-achtige dingen maar alleen zij en Tyra..... 'goh meid je bent Americas next top model'. Jammer dat je dat moment dan niet wat meer aankleedt.
Eens. Met alles. Godzijdank is Tyra gestopt met dat ‘Pot Ledom’ gedoe. ‘Gelukkig’ heeft ze nu een app die ze kan product-placen :blabla: @(
niekchic schreef:
27-08-2019 17:34
Eens. Met alles. Godzijdank is Tyra gestopt met dat ‘Pot Ledom’ gedoe. ‘Gelukkig’ heeft ze nu een app die ze kan product-placen :blabla: @(
Nou inderdaad, dit jaar die stomme app (ook weer die vermelding erbij dat die avatar naast die van haar komt) , Vorig seizoen was het die Oppo-foon met die product placing. Al erg genoeg dat ik nog steeds die naam weet :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven