Entertainment alle pijlers

America's next topmodel cycle 24

08-07-2019 21:39 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist helenaal niet dat het weer zou komen.

Ze hebben weer bijzondere types uitgekozen.
Jammer dat veel van die meiden zo vol tattoo's zitten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
29-07-2019 21:59


Ik vind er niet echt een topper bij zitten eigenlijk.
Ik ook niet.
Ben het met jullie eens. Geen topper wat mij betreft. En waarom krijgen we geen castings te zien bij modellebureau's? Of zou dat nog komen?
Volgens mij zijn ze dit jaar niet geschikt voor high fashion want te kort of te vol. Bij fashion catwalk toestanden zoeken ze meer eenheidsworst qua lichamelijke bouw volgens mij.

Nu is het meer gefocust op reclame en daar heb je vooral een sprekend gezicht voor nodig.

Ik ben nog steeds fan van de Russische en ben blij dan die irritante geelhaar weg is, wat 'n bitch.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Sandra makkelijk door kan gaan als zusje van the Kardahians.

Ik verwacht dat Krysthiana gaat winnen, verder valt het mij ieder seizoen weer op dat die kandidaten ondanks hun jonge leven vaak hele heftige dingen hebben meegemaakt, gisteren Kristhiana ook weer, en die plusize model kon erover meepraten.

Hebben jullie dat trouwens gehoord dat Erin (42) 5 kinderen heeft en 3 kleinkinderen, ze ziet er goed uit, maar what on earth maakt dat zij topmodel wil worden??? En ze wil ook niet naakt, dan vraag ik me af waarom wil je model worden??
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik zit ook weer te kijken maar ik kan er nog niet echt inkomen merk ik. Wat een jankerds allemaal zeg. Ik mis de mannen er bij, vond het veel leuker met mannen en vrouwen.
Ik vond Rio een van de beste in het begin maar ze zakt nu wel wat weg. Brendi vind ik een zeur, Kyla idem dito. Wat een gevoelig typje, alsof zo'n kind het gaat redden in die keiharde vrouwen business, de overige modellen vreten haar met huid en haar op.
Shanice vind ik een beetje mwah, niet echt een topmodel, vooral niet als ze haar mond open doet.
Die Jeana vind ik nog een van de mooiste en ook niet zo hinderlijk. Khrystyana is ook leuk, lief meisje en een goed model.
Erin vind ik een leuke vrouw maar geen model.

Die met dat gele haar vond ik onbeschoft naar de jury, blij dat ze weg is. Sandra ook, little miss perfect.
Oh en dat hele social media gedoe hielp me weer herinneren waarom ik zo'n hekel heb aan social media. Moest wel lachen dat Erin zo stond te klunzen met haar selfie, zou mij ook gebeuren want die maak ik dus echt nooit. :proud:

Wat is die Ashely Graham trouwens een prachtige meid zeg. Wow. :heart:
Wie kijkt er ook?
Dat liften en maar één kans krijgen, kan nog wel eens grappige situaties opleveren :mrgreen:
oneerlijk dat zij (jeana) op blote voeten gaat en de rest op hakken, met als motivatie dat ze dan beter kan bewegen.
raakte die tent haar nu wel of niet? ik kon het niet goed zien.
Brendi is uit zichzelf vertrokken. Wijs besluit; zij kan de druk van modellenwereld echt niet aan en wordt er alleen maar ongelukkig van. Hopen alleen dat ze zich dan niet nogmaals aanmeldt.
Eindelijk eens een casting! :cheer2:
En dat een ontwerper volgens de ondertiteling dan zegt "dames, bedankt dat jullie als paspop wilden fungeren" :woa: :rofl:
Ja werd tijd he van die go-sees. Duurde wel lang dit seizoen.

Ben ook blij dat die jankerd Brendi er uit is.

Echt een spectaculair seizoen vind ik het dit jaar niet. Maar blijf toch kijken.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
06-08-2019 07:18

Echt een spectaculair seizoen vind ik het dit jaar niet. Maar blijf toch kijken.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben klaar met dit seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ook niet meer kijken, maar kan het toch niet laten. :lol:

Ben zo blij dat Brendi eruit is. Dat gejank was echt niet meer om aan te zien.
En zoals al eerder iemand opmerkte: Wat hebben ze in hun korte leven allemaal meegemaakt zeg. Is goed dat dat verteld wordt, maar sommige meiden vertellen het keer op keer. Daar word ik moe van.
En die afgunst!! De ene gunt de andere werkelijk niets.
Ik vind die blonde Kristiana het leukst. Ze heeft zo'n vriendelijk, blij gezicht. En ze klaagt bijna nooit. Maar of het een echt model is??

Ik wil uiteindelijk toch weten wie er wint. Dus ondanks mijn ergernis af en toe blijf ik toch maar kijken. :muziek:
Rio is best goed, mooie ogen ook. Ik vind haar statement wenkbrauw ook erg apart. En blijkbaar heeft ze ook nog de ideale maten voor de runway. Dat is bij die anderen natuurlijk een probleem (te klein, te vol) Denk dat er daarom dit jaar veel meer focus ligt op andere facetten van model zijn ipv haute couture showen op de catwalk.

'Miss Tennessee' heeft idd een heel raar loopje. Kan me niet voorstellen dat zij winnaar zou kunnen worden.

Krystiane is nog steeds mijn favoriet, maar die zal wel geen winnaar worden door haar vollere figuur. Maar ik zie haar zo als actrice in romantische comedies voor me. Wat 'n charismatische uitstraling en niet zo'n zeikbitch als die anderen.
BigLizzie schreef:
06-08-2019 07:18
Ja werd tijd he van die go-sees. Duurde wel lang dit seizoen.

Ben ook blij dat die jankerd Brendi er uit is.

Echt een spectaculair seizoen vind ik het dit jaar niet. Maar blijf toch kijken.
Precies; seizoen is al saai, maar gebrek aan go-sees versterken dat nog eens
Was wel te verwachten dat ontwerpers/modellen qua maat/pasvorm niet matchten
oorbel schreef:
06-08-2019 12:26
Ik wilde ook niet meer kijken, maar kan het toch niet laten. :lol:

Ben zo blij dat Brendi eruit is. Dat gejank was echt niet meer om aan te zien.
En zoals al eerder iemand opmerkte: Wat hebben ze in hun korte leven allemaal meegemaakt zeg. Is goed dat dat verteld wordt, maar sommige meiden vertellen het keer op keer. Daar word ik moe van.
En die afgunst!! De ene gunt de andere werkelijk niets.
Ik vind die blonde Kristiana het leukst. Ze heeft zo'n vriendelijk, blij gezicht. En ze klaagt bijna nooit. Maar of het een echt model is??

Ik wil uiteindelijk toch weten wie er wint. Dus ondanks mijn ergernis af en toe blijf ik toch maar kijken. :muziek:
Heb meer het gevoel dat de regie daar ook een handje van heeft en ze laten ook steeds oudere beelden zien (te zien aan veel dezelfde kleding uit eerdere afleveringen). Hoewel er ook een paar modellen zij die het drama in hun leven graag uitmelken.
Die jaloezie is echt zo kinderachtig. Een stel kleuters gedragen zich nog volwassener.
redbulletje schreef:
06-08-2019 12:43
Rio is best goed, mooie ogen ook. Ik vind haar statement wenkbrauw ook erg apart. En blijkbaar heeft ze ook nog de ideale maten voor de runway. Dat is bij die anderen natuurlijk een probleem (te klein, te vol) Denk dat er daarom dit jaar veel meer focus ligt op andere facetten van model zijn ipv haute couture showen op de catwalk.

'Miss Tennessee' heeft idd een heel raar loopje. Kan me niet voorstellen dat zij winnaar zou kunnen worden.

Krystiane is nog steeds mijn favoriet, maar die zal wel geen winnaar worden door haar vollere figuur. Maar ik zie haar zo als actrice in romantische comedies voor me. Wat 'n charismatische uitstraling en niet zo'n zeikbitch als die anderen.
Rio kan in ieder geval lopen; dat kan van de meeste andere modellen niet gezegd worden. Ze heeft wel een modellenkoppie, maar haar foto's vind ik eigenlijk achteruit in plaats van vooruit gaan. Maar voor jammer dat ze kapsones heeft
Die Kyla (of hoe je het schrijft), vind ik steeds beter worden. Heb het idee dat de rest haar nog best onderschat. Dus zou het wel geinig vinden als zij wint
Tijdschriftenverslindster schreef:
06-08-2019 21:47
Was wel te verwachten dat ontwerpers/modellen qua maat/pasvorm niet matchten
Nou inderdaad, daar heb je zeker gelijk in. Zeker nu met dat de nadruk meer ligt op 'iedereen kan een model zijn ongeacht lengte, leeftijd of maat'.

Zou heel erg goed zijn als de modellenwereld meer een weerspiegeling van de samenleving zou zijn, maar het feit is dat die wereld nog steeds voor de 1.80 lange en maatjes 34 dragende vrouwen gaat en daar passen ze inderdaad zowat geen van allen in. Misschien daarom ook wel zo weinig go sees.

Zou wel weer eens een normaal seizoen willen zien zoals helemaal in het begin.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
28-07-2019 16:29
nienkejj, wil je aub niet zoveel zeggen. Je heb 1 ding al verraden.
Ik ben me van geen kwaad bewust. Wat heb ik gespoilerd ???
Wie kijkt er ook? Wat heeft Jeana toch een nare persoonlijkheid.
En als 26-jarige wordt het toch eens tijd om zich wat volwassener te gaan gedragen.
Alsof Jeana zich nog niet genoeg misdragen had vandaag zeg. Je medekandidate uitlachen omdat ze haar hak breekt tijdens het filmen en vervolgens de set oprennen om zich ongevraagd tussen de modellen op de set te voegen en dan ook nog één van de dames aan de kant te duwen. Die gaat echt over lijken in een poging er niet uit te vliegen vandaag. Denk dat het eerder tegen haar gaat werken.

Correctie: ze bleek wel op de set gevraagd te zijn. Maar duwen van je medemodel is dan nog niet oké. Zeker niet om dat dan te doen onder het mom van behorend bij je gamekarakter. :facepalm:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 13-08-2019 07:23
37.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeana is echt een zeer onaangenaam persoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven