Entertainment alle pijlers

America's next topmodel cycle 24

08-07-2019 21:39 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist helenaal niet dat het weer zou komen.

Ze hebben weer bijzondere types uitgekozen.
Jammer dat veel van die meiden zo vol tattoo's zitten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
En hoe graag Tyra het ook zou willen van de hoeveel mensen die er in al die seizoenen meegedaan hebben is er iemand hier die iemand kan opnoemen die het tot supermodel heeft geschopt?
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
23-07-2019 14:49
En wat vinden jullie van Erin, die dame van 42? ik zou het haar niet geven hoor, en ze houd zich goed staande tussen dat jonge grut, zij was ook de enige die Rio een soort van halt toeriep.

Coura was gestopt met haar studie om mee te doen aan het programma, ik vraag me serieus af waarom iemand wed op een paard, meiden die vele malen mooier zijn dan Coura halen de finale niet eens, dus ze had kunnen weten dat ze de top 3 niet zou halen.
Meisjes willen ook graag topmodel zijn, terwijl ik denk dat er niks mis mee is om als b-model in de Amerikaanse variant van de Wehkamp catalogus te poseren.
Erin ziet er zeker niet uit als 42-jarige moeder en oma!

Coura was dacht ik bezig met een opleiding tot verpleegkundige, dat kun je wel weer oppakken als het niks wordt in de modellenwereld.
Alle reacties Link kopieren
komt het nou alleen op maandagavond?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-07-2019 14:52
En hoe graag Tyra het ook zou willen van de hoeveel mensen die er in al die seizoenen meegedaan hebben is er iemand hier die iemand kan opnoemen die het tot supermodel heeft geschopt?
Volgens mij krijg je als winares gelijk een contract bij grote namen in de modewereld, een model is natuurlijk iets anders dan een artiest, maar de winaressen van ANTM wacht altijd een grote toekomst.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
vlokkenopjebrood schreef:
23-07-2019 20:56
komt het nou alleen op maandagavond?
De herhalingen zijn op zondagavond om 18.30 op RTL 5.
dolfje schreef:
23-07-2019 14:52
En hoe graag Tyra het ook zou willen van de hoeveel mensen die er in al die seizoenen meegedaan hebben is er iemand hier die iemand kan opnoemen die het tot supermodel heeft geschopt?
Volgens mijn niet eentje Het is ook gelijk zo een overdreven naam. Als ik aan topmodellen denk is dat het level van Claudia Schiffer, Heidi Klum etc. Maar volgens mij geldt dat voor al die programma's met dat soort superlatieven in de naam. Hoeveel winnaars van al; die talentenjachten zijn nou echt doorgebroken en aan de top gekomen / gebleven? Volgens mij zijn ze op 1 hand te tellen.
Miskotto schreef:
23-07-2019 22:29
Volgens mij krijg je als winares gelijk een contract bij grote namen in de modewereld, een model is natuurlijk iets anders dan een artiest, maar de winaressen van ANTM wacht altijd een grote toekomst.
Dan krijg je wellicht een jaarcontract (misschien niet eens?) maar als je geen spraakmakende opdrachten krijgt dan ben je daarna weer weg.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
24-07-2019 08:34
Dan krijg je wellicht een jaarcontract (misschien niet eens?) maar als je geen spraakmakende opdrachten krijgt dan ben je daarna weer weg.
Dat bedoel ik inderdaad.
Ik weet wel dat Yaya da Costa uit een van de eerdere seizoenen best ok meedoet in tv-series.
Alle reacties Link kopieren
Wat een jaloezie tijdens dit seizoen als er iemand iets wint.
Die met die groene haren vind ik echt niks. En nog meer meiden waarvan ik denk waarom hebben ze die door laten gaan...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat geneuzel van Tyra altijd zo overdreven over welke blik wel goed is en welke niet.
Soms denk ik echt : op hoeveel manieren kun je een blik "maken" met je ogen?
Je kijkt een beetje zwoel, maar zo heel veel kan je er niet aan veranderen.

En zij heeft het dan alsmaar over hoe je er "editorial" uit moet zien en wat "Commercial" is. Volgens mij is commercial gewoon als je leuk lacht, en ben je editorial als je chagrijnig of ondefinieerbaar in de camera kijkt.

Ik zie het verschil op zich wel....
Maar zij kan dan bij die evaluatie van de foto's echt bij sommige foto's zo doen alsof de blik compleet mislukt is terwijl ik oprecht dan t verschil niet zie met foto's die ze dan wel enorm goed vindt. Nogal overdreven van dat hele modellenvak iets heel ingewikkelds maken terwijl het in feite niet zo heel ingewikkeld is als je van jezelf een beetje mooi bent volgens mij.

Of zoals deze week..toen dat beroemde plus size model meedeed. Haar foto dan helemaal ophemelen: "Kijk zo moet het!" Terwijl een aantal van die andere meiden naar mijn mening gewoon ook op die manier op de foto stonden
Alle reacties Link kopieren
Soms kraakt de jury ook een foto helemaal af en dan denk ik, zeg dat tegen de fotograaf!
nienkejj, wil je aub niet zoveel zeggen. Je heb 1 ding al verraden.
redbulletje schreef:
16-07-2019 13:08
Krystiana is mijn favoriet. Wat 'n expressief gezicht! Zie haar wel als actrice. En tenminste niet zo'n jankwijf!
Zij samen met Liz zouden gweldige shoots hebben kunnen doen.
Ondanks Liz zo raar was, ze was een heel bijzonder mooi model. Dat roze stond haar echt goed. Was ook wel benieuwd naar haar laatste foto.
Of was het filmpje waarna ze wegging.
Ik vond liz ook de beste! Nu ben ik voor die Russische, al vind ik die op foto's veel beter dan in het echt.
Ja precies! Zodra de camera haar op plaat heeft gezet zie je een of ander elfje.
Alle reacties Link kopieren
Shanti_Vivanti schreef:
24-07-2019 16:25

Of zoals deze week..toen dat beroemde plus size model meedeed. Haar foto dan helemaal ophemelen: "Kijk zo moet het!" Terwijl een aantal van die andere meiden naar mijn mening gewoon ook op die manier op de foto stonden
Ja dat bedoel ik. En toen dat plus size model ging praten met de kandidaat-modellen had ze me toch een decolleté !!
Driekwart van haar zware borsten puilden eruit. Dat hoeft toch niet.
Niq schreef:
28-07-2019 16:29
nienkejj, wil je aub niet zoveel zeggen. Je heb 1 ding al verraden.
Calvijn: misschien een idee om in topictitel en OP “geen spoilers” te (laten) zetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in aflevering 9 , heb ik jullie inmiddels ingehaald?
Het is net begonnen en zoals gewoonlijk zit Brendi weer te janken.
Alle reacties Link kopieren
Dit seizoen kan ik de namen echt niet onthouden, alleen Rio want die vind ik echt heel stom.
dolfje schreef:
29-07-2019 20:15
Ik zit nu in aflevering 9 , heb ik jullie inmiddels ingehaald?
Ik zou even kijken naar RTL5 nu. Weet het zo uit mijn hoofd niet meer
dolfje schreef:
29-07-2019 20:43
Dit seizoen kan ik de namen echt niet onthouden, alleen Rio want die vind ik echt heel stom.
Heb ik ook meer last van dan andere seizoenen. Denk dat de veranderingen daar ook toe bijdragen.
Zelfs bij de jury kost het me moeite.
Ik snap echt niet waarom ze dat knappe meisje hebben kaalgeschoren, en wat die brendi in een modellenwedstrijd doet.
Wordt steeds raarder, dit programma.
SallySpectra* schreef:
29-07-2019 21:27
Ik snap echt niet waarom ze dat knappe meisje hebben kaalgeschoren, en wat die brendi in een modellenwedstrijd doet.
Wordt steeds raarder, dit programma.

Dat meisje droeg een pruik in verband met een ziekte. Ik vind haar gezicht veel beter uitkomen bij dat kale hoofd dan met die pruik.
https://www.youtube.com/watch?v=IpRSyVcHu-k
Tijdschriftenverslindster schreef:
29-07-2019 21:51
Dat meisje droeg een pruik in verband met een ziekte. Ik vind haar gezicht veel beter uitkomen bij dat kale hoofd dan met die pruik.
https://www.youtube.com/watch?v=IpRSyVcHu-k
Ik heb het even opgezocht. Die pruik was niet mooi nee, maar kaal vind ik ook niet echt mooi, zeker omdat ze zo tenger is.

Ik vind er niet echt een topper bij zitten eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven