Entertainment alle pijlers

Analyse foto Prins A en V

22-01-2022 11:54 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las in de Volkskrant van 15-1 een column v Loes Reijmer dat ging over ‘die foto’.
Die foto ken ik, heb de docu Epstein vorig jaar gezien en deze is vaker getoond in de media. Toen ging ik googlen en kwam op YouTube een analyse van ruim 1 uur tegen over die ene foto. Het heet ‘analyzing Prins Andrews foto with Virginia ‘ en is 5 maanden terug geplaatst. verbazingwekkend welke vragen er gesteld worden en de analyse over de personen , ook over het huis. Iemand dit ook gezien?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet welke video je precies bedoelt, maar ik heb er inderdaad iets over gezien, een lange video van the behavior panel. Inmiddels is er ook een deel twee van. Sowieso een kanaal waar ik graag naar kijk.
Alle reacties Link kopieren
The body language guy heeft er ook een video over gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
22-01-2022 13:12
The body language guy heeft er ook een video over gemaakt.
Deze video bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Misskatie schreef:
22-01-2022 13:31
Deze video bedoel ik.
Ik heb deze video niet afgekeken. Ik vind deze man soms best leuk en interessant om naar te kijken, maar ik vond de video erg lang en rommelig. De meeste video's van the behavior panel zijn ook lang, maar veel meer gestructureerd.
Hier werd nogal van de hak op de tak gesprongen.

Wat wil je met het topic? Wat is je mening hierover?
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn wat linkjes naar de foto en de docu handig?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
22-01-2022 14:38
Misschien zijn wat linkjes naar de foto en de docu handig?
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... slave.html

https://www.youtube.com/watch?v=53iMrUfKF60
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
22-01-2022 13:55
Ik heb deze video niet afgekeken. Ik vind deze man soms best leuk en interessant om naar te kijken, maar ik vond de video erg lang en rommelig. De meeste video's van the behavior panel zijn ook lang, maar veel meer gestructureerd.
Hier werd nogal van de hak op de tak gesprongen.

Wat wil je met het topic? Wat is je mening hierover?
Nou, inderdaad. Anderhalf uur!! En het blijft allemaal pure speculatie natuurlijk. Ik ben ook afgehaakt.
.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat het 1,5 uur duurde over 1 foto was ook mijn verbazing maar vond het toch wel interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook interessant. Hij liegt natuurlijk dat hij barst. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven