Entertainment alle pijlers

Andre Hazes

16-06-2013 20:58 30 berichten
Kijkt er iemand naar het concert op Ziggo? Ik vind het enorm tegenvallen en ik weet niet waarom.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ziggo, kan je het nog elders zien?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Volgens mij is het alleen via het Ziggo kanaal te zien.
Er ging iemand van viva heen met haar vriend, hoop dat ze het gezellig heeft.
Wij kijken hier.. vind t niet echt tegenvallen maar t is ook niet zo dat ik denk van WAUWWW ofzo..

Vind t wel erg mooi om te zien en te horen dat de kids van Andre zingen.. Vooral Dreetje heeft net zo'n aparte stem als zijn vader , alleen iets minder *zwaar* nog jammer genoeg.
Volgens mij is Dré al een tijdje dood. En daarom kan er ook geen concert meer zijn.
Kun je het nog elders kijken behalve via het Ziggo kanaal?
Ik ben geweest, gisteren. Vond het erg leuk, goede sfeer. Je moet natuurlijk wel van de muziek houden.

Misschien is de belevenis op tv anders dan als je er bent. Wij hebben iig genoten
Ik zit ook op het ziggo kanaal te kijken ! En vind het wel erg leuk maar toch had ik er meer van verwacht!

Misschien komt het omdat ik het ga vergelijken met de toppers! Daar ging echt iedereen uit z'n dak.

Maar verder ben ik zo'n Hazes fan dat ik toch wel zit te genieten!
Wat is ben saunders goed trouwens zeg!

Echt een goede artiest terwijl dit niet eens zijn genre is!
Het staat hier op de achtergrond aan, vind het wel gezellig.Af en toe galm ik wat mee.

Wist trouwens niet eens dat ik Ziggo kanaal had, dacht dat ik heel fout SBS6 zat te kijken ofzo.
Wij kijken ook! Vind het geluid alleen slecht. Is dat bij jullie ook? Heel ver weg ofzo.
Ik was er vanmiddag en het was echt super!!

Geluid was goed, sfeer was goed, echt heel mooi.
Ik ga over een paar maanden naar de musical. Iemand daar al geweest?
Ik kijk ook... Ik ben een groot fan. Ik denk met veel plezier terug aan mijn periode in de stamkroeg: de Plashoeve in Vinkeveen! Top kroeg....
Leuk en aardig allemaal...maar mijn buren (3 verschillende) mogen het wel ff wat zachter zetten....
quote:Orzoo schreef op 16 juni 2013 @ 22:15:

Leuk en aardig allemaal...maar mijn buren (3 verschillende) mogen het wel ff wat zachter zetten.... zet hem wel zachter......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De sfeer was ook echt goed.

Gezellig, geen hoog tokkie gehalte (ook wel fijn), mooie liedjes, mooi geluid.

En Ziggodome is ook een mooie locatie.

Ik was totaal niet van de 'Hollandse hits', maar Hazes vonden mijn man en ik allebei mooi. Dit was echt een leuke ervaring.
Wat is jullie favoriete nummer? Die van mij is Als je gaat van de cd Mijn gevoel.....
En mijn buurman kan niet zingen
quote:mientjelater schreef op 16 juni 2013 @ 22:23:

Wat is jullie favoriete nummer? Die van mij is Als je gaat van de cd Mijn gevoel.....Geef mij je angst...................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 16 juni 2013 @ 22:25:

[...]

Geef mij je angst...................Met stip op 1!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Laat mij je zeggen schat
Ja als je gaat , neem mij dan mee

Ik wil je slaaf zijn zeg nu geen nee

Mijn liefde gaat heel ver

Daar zijn geen woorden voor

Dit gevoel heb ik nog nooit gekend

Ja als je gaat neem mij dan mee

Ik zal je slaaf zijn , laat me nooit alleen

Voor altijd hier bij mij

Mijn leven dat ben jij

Ik smeek je ga niet weg of neem me mee
Zonde heb ik gemist, volkszanger nr 1 voor altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven