Entertainment alle pijlers

Animal crossing new horizons deel 2

30-04-2020 22:17 927 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je meepraten over de visjes en insecten die je gevangen hebt, over welke fruitbomen op jouw eiland staan, welke bloemen er bloeien.
Misschien kunnen we elkaar ook helpen door bij elkaar op visite te gaan.
Praat mee en hou het gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Het spel is verder hetzelfde dus je kan het gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
dana299 schreef:
16-08-2021 12:43
Het spel is verder hetzelfde dus je kan het gewoon doen.
Top. Dan ga ik het doen.
Was wat bang dat er dingen niet zouden kunnen
Alle reacties Link kopieren
Jaaa leuk zo'n topic!

Ben in december begonnen. Vorige maand mn eiland gerestart en helemaal opnieuw begonnen. Was een beetje uitgespeeld.
Inmiddels mn eiland weer bijna helemaal opgebouwd. Nu alleen mn huis nog en mn favo bewoners bij elkaar krijgen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook weer zin om te spelen nu de nieuwe update komt en happy home paradise uitkomt?

Zelf had ik een dip.
Nu dit uitkomt heb weer zin om te spelen. Heb een nieuwe eiland gemaakt.
Wil nu een boerderij achtig tema.
Maar hebben jullie ook tips om aan veel klingels te komen? Op mijn vorige eiland had ik nooit veel. Dus kon niet veel qau huizen verplaatsen.
Zou nu wel eens miljoenair willen zijn
Alle reacties Link kopieren
Elke dag alles oogsten, vangen en dan verkopen. Of speculeren met de knollen. Sowieso natuurlijk de geldboom elke dag planten.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
En je “oogst” niet zomaar verkopen, als je er iets van maakt, brengt het 2 x zoveel op.

En kijk vooral ook op het bordje voor Nooks waar je die dag dubbele klingels voor krijgt.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Insecten en vissen bewaren voor flick en cj. Maar de meeste mensen worden bellionair door te handelen met andere spelers of door naar treasure islands te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ok ik voel me even heel dom maar dat kan aan mij liggen:
Sinds een tijdje speel ik ook Animal Crossing maar ik zie even niet wat het nieuwe “doel” is of wat ik nu kan/moet doen. Ik heb net het concert gehad van K.S., en Tom Nook geeft geen nieuwe opdracht. Ik heb paden aangelegd met de bouwapp, en kan dan kiezen uit gras en aarde. Hoe kom ik aan meer materialen? En aan constructies?
Oh en met de nook miles bonnen kom ik elke keer op eilanden met het fruit wat ik al heb (perziken, kersen en sinaasappels). Tips hoe ik aan andere fruitsoorten kan komen?
Alle reacties Link kopieren
menmo schreef:
27-10-2021 16:49
Ok ik voel me even heel dom maar dat kan aan mij liggen:
Sinds een tijdje speel ik ook Animal Crossing maar ik zie even niet wat het nieuwe “doel” is of wat ik nu kan/moet doen. Ik heb net het concert gehad van K.S., en Tom Nook geeft geen nieuwe opdracht. Ik heb paden aangelegd met de bouwapp, en kan dan kiezen uit gras en aarde. Hoe kom ik aan meer materialen? En aan constructies?
Oh en met de nook miles bonnen kom ik elke keer op eilanden met het fruit wat ik al heb (perziken, kersen en sinaasappels). Tips hoe ik aan andere fruitsoorten kan komen?
Je moet nu via Isabelle proberen naar een 5 sterren eiland te gaan.
Meer paden, kliffen en water kan je met je nook miles uit het apparaat halen. Kost wel wat maar dan heb je ook wat.
Andere fruitsoorten via andere mensen vragen. Je hebt 1 soort van je eigen, die kom je het meest tegen op nmt eilandjes, soms een ander soort en er staan altijd kokosnoten op het strand.
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht dat het na de update mogelijk zal zijn om alle soorten fruit op de nieuwe Kapp'n eilandjes te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb happy home net gekocht.
Maar hoe kom ik op het nieuwe eiland?
Of moet ik eerst zelf verder zijn op mijn eigen eiland? Vandaag is pas het gemeentehuis geopend
Alle reacties Link kopieren
Cindy00 schreef:
05-11-2021 20:40
Ik heb happy home net gekocht.
Maar hoe kom ik op het nieuwe eiland?
Of moet ik eerst zelf verder zijn op mijn eigen eiland? Vandaag is pas het gemeentehuis geopend
Door naar het vliegveld te gaan en te zeggen dat je wilt gaan werken. Dan kom je op een soort van touristeneiland met allerlei opdrachten.
Maar geloof dat ik daar eerst iemand voor ontmoet heb die me uitnodigde voor een baan daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer begonnen met spelen na de updates :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zijn er nog wat mensen actief hier? Ik heb een probleem met Nintendo en wie weet is er hier iemand die zou kunnen helpen?

Ik heb een Nintendo account en kan niet meer inloggen op de website van Nintendo. Dit komt omdat het account geregistreerd stond op een e-mail adres wat helaas inactief geworden was het afgelopen jaar. Ik heb het adres inmiddels weer geactiveerd, maar inloggen lukt nog steeds niet bij Nintendo.

Wanneer ik inlog met e-mail en wachtwoord, wordt er daarna om een verificatiecode gevraagd. Deze code wordt naar je e-mailadres gestuurd. Die mails ontvang ik dus niet meer van Nintendo, ook niet na het opnieuw activeren van mijn e-mail.

Ik ben dus nu al een week mails met Nintendo heen en weer aan het sturen, maar ze lijken het probleem niet te begrijpen en komen met oplossingen aan als 'probeer eens in te loggen via een pc of laptop'. Allerlei dingen die ik allang heb gedaan.

Het is belangrijk dat ik kan inloggen op mijn Nintendo account omdat ik op mijn switch Nintendo Online afgesloten heb + uitbreiding + familiepakket. Om alle gezinsleden gebruik te laten maken van dit abonnement, moet ik deze familieleden aanmelden op, je raadt het al, mijn Nintendo Account via de website (kan helaas niet in mijn Switch zelf).

Ik heb nu dus heel leuk betaald voor dit abonnement, maar mijn gezin kan er geen gebruik van maken en Nintendo lijkt het niet op te kunnen lossen voor me. Hoe moeilijk kan het zijn om ervoor te zorgen dat ik weer in mijn account kan of in ieder geval weer mails kan ontvangen van Nintendo? Ik heb ook de mail accounts van Nintendo toegevoegd als contacten, in de Spam folder gekeken enz enz enz, maar het lijkt erop alsof er iets mis gaat bij Nintendo met het versturen van mails naar mijn e-mail.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou proberen even naar de klantenservice te bellen. Misschien als er iemand live meekijkt dat het dan wel kan
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
11-11-2021 12:32
Ik zou proberen even naar de klantenservice te bellen. Misschien als er iemand live meekijkt dat het dan wel kan
Ja, zeker bellen! Mijn account was gehackt, ze hadden een e-mailadres toegevoegd en deze als primair aangeduid. Dit kan je schijnbaar maar één keer per jaar veranderen, maar ik kon hierdoor niet m’n Just Dance Unlimited gebruiken. Zo kwam ik erachter. :rofl:

Mailen had geen zin. Het duurde eeuwen voordat ze reageerden en ik kreeg standaardantwoorden terug. Uiteindelijk heb ik gebeld, ze vroegen naar wat basisinformatie (welk e-mailadres ik zelf had gebruikt, serial number van de Switch zelf) en het was echt binnen 10 minuten opgelost.

Ik heb overigens gebeld naar 030-6097166, dat is het nummer van Nintendo Benelux.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
11-11-2021 12:32
Ik zou proberen even naar de klantenservice te bellen. Misschien als er iemand live meekijkt dat het dan wel kan
Heb ik zojuist gedaan, bedankt voor de tip want ik wist niet dat je ook kon bellen naar een klantenservice!! :cheer:
Had me zoveel frustratie gescheeld, wat een gedoe dat mailen met een klantenservice, duurt eeuwen :-[

Ik heb nu iemand aan de lijn gehad die in ieder geval zijn best gaat doen om mijn account weer te herstellen en morgen hoor ik meer ;-)
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
11-11-2021 13:20
Ja, zeker bellen! Mijn account was gehackt, ze hadden een e-mailadres toegevoegd en deze als primair aangeduid. Dit kan je schijnbaar maar één keer per jaar veranderen, maar ik kon hierdoor niet m’n Just Dance Unlimited gebruiken. Zo kwam ik erachter. :rofl:

Mailen had geen zin. Het duurde eeuwen voordat ze reageerden en ik kreeg standaardantwoorden terug. Uiteindelijk heb ik gebeld, ze vroegen naar wat basisinformatie (welk e-mailadres ik zelf had gebruikt, serial number van de Switch zelf) en het was echt binnen 10 minuten opgelost.

Ik heb overigens gebeld naar 030-6097166, dat is het nummer van Nintendo Benelux.
Bedankt voor het telefoonnummer, ik heb dat dus nergens op de site gezien of gekregen in het (mega-frustrerende) mailcontact en heb net meteen kunnen bellen. Gelukkig gaat er nu iemand zijn best doen om te kijken of het opgelost kan worden en hoor ik morgen meer.

En wat bizar dat jouw account was gehackt trouwens... had jij ook extra verificatie aanstaan? Ik twijfel nu juist om dat allemaal uit te gaan zetten zodra ik weer kan inloggen, omdat die extra verificatiecode die naar je e-mail wordt gestuurd, nu juist de reden is dat ik niet meer kan inloggen :facepalm:

Maar ja, ik wil ook niet gehackt worden natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds de update ook weer druk bezig! Zag ook allemaal leuke dingen in de nookmiles catalogus. Heb nu een kermis gebouwd :mrgreen:
Vind de toevoeging op Harvey eiland heel erg leuk! Heb dat altijd stom gevonden met die foto’s maken, dus kwam er nooit. Verder vind ik dat bootje naar andere eilanden ook erg leuk! En de koffietent in het museum is geweldig :heart:
Heb de betaalde update nog niet. Die moet ik nog aanschaffen.

Om veel geld te verdienen doe ik weinig geks. Vooral geldbomen planten, fossielen opvragen elke dag en verkopen, zeedieren vangen en verkopen, vissen en insecten vangen en verkopen. Ik maak geen meubels die ik in de winkel verkoop ofzo. Heb ook geen andere spelers waarmee ik dingen uitwissel, ik speel vooral op mezelf en verdien mijn eigen geld met bovenstaande. Zit wel over het miljoen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo blij met deze update dat ik nog geen tijd heb gehad om de uitbreiding intensief te spelen. Wel een paar huisjes gedaan maar dat is nog niet echt wat geworden. Ik moet me er wat meer mee bezig houden maar vind het bouwen op m’n eiland voor nu gewoon nog te leuk :-$
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er weer in :cheer:

Nu kunnen we met het hele gezin gebruik maken van het online abonnement met uitbreiding van Happy Home Designer :cheer2:

Happy Home Designer is echt helemaal geweldig! Superleuk om al die vakantiewoningen te maken en via die weg allemaal leuke nieuwe items te kunnen kopen. Als je in de vakantieshop chocolaatjes koopt, kun je naar je eigen eiland gaan en de chocolaatjes aan een bewoner van je eiland geven. Die bewoner gaat dan met je mee naar het vakantie-eiland en vraagt je dan om een woning te maken voor hem/haar.

Als je ver genoeg bent, mag je ook de woningen van al je bewoners op je eigen eiland gaan aanpassen en inrichten :yes:

Verder heb ik meteen de extra opslag gekocht zodat ik 5000 items kan opslaan. Is hard nodig met al die leuke nieuwe spulletjes en nieuwe winkeltjes op Harvey Island :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Wel even rustig aan doen voor je bij die 30 huisjes bent om huisjes op je eigen eiland te veranderen. Er zit nl een bug in, als je met Tom praat en je gate staat open zijn al je save files weg. Aan het eind van de maand komt er een fix voor. Dus niet te snel gaan voor je al je werk kwijt bent
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
11-11-2021 22:42
Wel even rustig aan doen voor je bij die 30 huisjes bent om huisjes op je eigen eiland te veranderen. Er zit nl een bug in, als je met Tom praat en je gate staat open zijn al je save files weg. Aan het eind van de maand komt er een fix voor. Dus niet te snel gaan voor je al je werk kwijt bent
Oh echt? Waar heb je dat gevonden?
Goed om rekening mee te houden inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Dollycat schreef:
12-11-2021 10:09
Oh echt? Waar heb je dat gevonden?
Goed om rekening mee te houden inderdaad.
Toevallig is die bug vandaag gefixt met een kleine update. Dus als je je spel opent dan download ie de bug fix. Niets meer aan de hand dus :)
Alle reacties Link kopieren
Even een kickje.

Hebben we nog een Discord? Want ik zat er een jaar geleden in, maar heb heel lang niet meer gespeeld…

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven