Entertainment alle pijlers

Anouk weer zwanger

26-03-2014 14:04 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees net dat Anouk zwanger is van de vijfde.

wow, die zag ik niet aankomen. Moet dat nou? En dan moet de vader ook nog geheim blijven. Zielig.
.
quote:BAMmetjebamie schreef op 07 januari 2016 @ 10:49:

[...]

Of niet. En dan is dat ook oké.

De kinderen hebben een geweldige, liefdevolle, zorgzame moeder en de coolste moeder van de school ook nog es.

Een vader is leuk meegenomen en die zien ze volgens mij ook geregeld dus ze hebben meer dan sommige zo niet veel andere kinderen.

Nogmaals, ik snap de ophef niet.

Ik lees mee voor de afleiding van het weer en de verveelde ijsvrije kinderen (ook vaderloos oei oei oei) en verbaas me over de reacties.Nu sla je een beetje door. Ik denk dat als ik tegen mijn vriend en vader van mijn kinderen zeg dat het "wel leuk meegenomen is"dat hij nog aanwezig is dat hij heel gekwetst zou zijn. Maar misschien is dat bij jou wel heel anders.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:glitter@spice66 schreef op 07 januari 2016 @ 10:49:

Ik vind een kind van een anonieme donor ook echt niet kunnen. Enig idee hoe je een kind kwetst? De jaren 50 heeft er niks mee te maken. Een kind is gebaat met een papa en een mama. In het geval van Anouk zijn alle vaders actief in het leven van de kinderen en heeft ze genoeg geld en tijd om ze op te voeden. Als er niet al te veel toestanden zijn tussen de ouders lijkt zon gezin mij alleen maar leuk.Jouw mening. Ik ga verder de discussie niet met je aan.
quote:impala schreef op 07 januari 2016 @ 10:49:

[...]

Het gaat niet om normen, kinderen in eenoudergezinnen hebben aantoonbaar meer problemen. Een kind gedijt gewoon beter met twee aanwezige ouders.

En dat het een gezellige boel zou zijn met exen over de vloer waag ik ook te betwijfelen. Man 1 zegt dat ze absoluut niet harmonieus uit elkaar zijn gegaan en met die Dox was het ook een ramp.

Iemand zei: Zeg maar gewoon dat je het vies vindt. Wat een rare opmerking. Dat is totaal niet aan de orde. Ik vind er niks vies aan. Ik vind het wel dom, egoïstisch en kortzichtig.Aantoonbaar? Lees je dat soort onderzoeken goed? Want ik neem aan dat je zelf wel kan zien welke factoren er dan ook allemaal invloed hebben, toch?

Ik vind een kind van een anonieme donor ook echt niet kunnen. Enig idee hoe je een kind kwetst? leuk.

Kwetst?

Met de wetenschap dat ze zo gewenst zijn dat er zulke wegen bewandeld zijn om ze te krijgen? Serieus?

Ik vind een kind van een anonieme donor ook echt niet kunnen. Enig idee hoe je een kind kwetst? Nee. Jij wel?
quote:Eleonora-1 schreef op 07 januari 2016 @ 10:44:

[...]

Ik vind dat eerste ook al niet belachelijk maar dat terzijde.

Mooi, van die twee ouders, stabiliteit en zo. Dat is vaak ook de bedoeling.

Mijne bijvoorbeeld.

Toch liep dat anders en speelt de vader een marginale rol.

Niet omdat ik dat wilde, in tegendeel, hij koos er zelf voor.

Ook als dat het uitgangspunt is heb je het niet altijd voor het zeggen.

Waarschijnlijk heeft Anouk ook niet gekozen voor uit elkaar willen gaan. Dat zal niet het uitgangspunt zijn geweest bij het aangaan en in stand houden van die relaties. Ook zij zal bij haar exen waarschijnlijk gehoopt hebben op 'en ze leefden nog lang en gelukkig'.

Althans, dat kan ik me zo voorstellen.

Men doet steeds alsof Anouk heel bewust voor alleenstaand moederschap of kinderen van verschillende vaders heeft gekozen, maar Anouk zelf is er heel open in dat als het aan haar had gelegen dat ze gewoon nog met Postmen getrouwd zou zijn en met hem 11 kinderen had gehad. HIJ wilde niet met haar verder, dat was dus geen keuze. En dat Dox vreemd ging bij het leven was ook al geen keuze.

Haar eerste 3 kinderen zijn dus gewoon heel traditioneel keurig binnen een huwelijk verwekt, een huwelijk dat als het aan haar had gelegen gewoon nog zou bestaan. Maar kennelijk mag je als je man je verlaat niet alsnog je droom van een groot gezin waarmaken, als het aan de Vivadames ligt.

Dus Leo, je hoort het, al zou je nog willen (en kunnen), je mag nooit meer kinderen krijgen omdat je ex besloot er met een ander vandoor te gaan. Dan ben je namelijk asociaal (en een negerhoer, begrijp ik, hahaha).
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 07 januari 2016 @ 10:48:

[...]

Ja, die heeft er toch ook 8 of 6 ofzo? Een heleboel in ieder geval.

14, waarvan 10 geadopteerd.

Shabby type hoor, die Mia, daar aan het Central Park in NY.
quote:louise1 schreef op 07 januari 2016 @ 10:52:

[...]

Nu sla je een beetje door. Ik denk dat als ik tegen mijn vriend en vader van mijn kinderen zeg dat het "wel leuk meegenomen is"dat hij nog aanwezig is dat hij heel gekwetst zou zijn. Maar misschien is dat bij jou wel heel anders.Ik bedoel dat één goede ouder op zich genoeg is en een eventuele tweede ouder een mooie aanvulling maar niet perse noodzakelijk om op te groeien.
Wat ben ik blij dat wij na de scheiding hebben afgesproken. ....geen tweede leg.
Een vader is leuk meegenomen...tssk, wat respectloos naar vaders toe zeg...mijn vader was mijn held.
quote:impala schreef op 07 januari 2016 @ 10:49:

[...]

Het gaat niet om normen, kinderen in eenoudergezinnen hebben aantoonbaar meer problemen. Daar is genoeg onderzoek naar gedaan. Een kind gedijt gewoon beter met twee aanwezige ouders.

En dat het een gezellige boel zou zijn met exen over de vloer waag ik ook te betwijfelen. Man 1 zegt dat ze absoluut niet harmonieus uit elkaar zijn gegaan en met die Dox was het ook een ramp.

Iemand zei: Zeg maar gewoon dat je het vies vindt. Wat een rare opmerking. Dat is totaal niet aan de orde. Ik vind er niks vies aan. Ik vind het wel dom, egoïstisch en kortzichtig.Wat een onzin. Dat geldt namelijk vooral voor kinderen uit eenoudergezinnen waar nog heel veel andere issues spelen, met als belangrijkste issue financiën. Dat issue speelt bij Anouk verre van, de beste vrouw verdient alleen met The Voice al 2 miljoen euro per jaar en daarmee is de belangrijkste probleemfactor die eenoudergezinnen hebben dus al totaal niet aan de orde.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 07 januari 2016 @ 10:53:

[...]

Men doet steeds alsof Anouk heel bewust voor alleenstaand moederschap of kinderen van verschillende vaders heeft gekozen, maar Anouk zelf is er heel open in dat als het aan haar had gelegen dat ze gewoon nog met Postmen getrouwd zou zijn en met hem 11 kinderen had gehad. HIJ wilde niet met haar verder, dat was dus geen keuze. En dat Dox vreemd ging bij het leven was ook al geen keuze.

Haar eerste 3 kinderen zijn dus gewoon heel traditioneel keurig binnen een huwelijk verwekt, een huwelijk dat als het aan haar had gelegen gewoon nog zou bestaan. Maar kennelijk mag je als je man je verlaat niet alsnog je droom van een groot gezin waarmaken, als het aan de Vivadames ligt.

Dus Leo, je hoort het, al zou je nog willen (en kunnen), je mag nooit meer kinderen krijgen omdat je ex besloot er met een ander vandoor te gaan. Dan ben je namelijk asociaal (en een negerhoer, begrijp ik, hahaha).

Ik ben overigens een islam prostituté tegenwoordig.

Schijnt.

Las ik in mijn Messenger op Facebook.
quote:fashionvictim schreef op 07 januari 2016 @ 10:57:

[...]

Wat een onzin. Dat geldt namelijk vooral voor kinderen uit eenoudergezinnen waar nog heel veel andere issues spelen, met als belangrijkste issue financiën. Dat issue speelt bij Anouk verre van, de beste vrouw verdient alleen met The Voice al 2 miljoen euro per jaar en daarmee is de belangrijkste probleemfactor die eenoudergezinnen hebben dus al totaal niet aan de orde.Tel daar nog even het aantal problematische scheidingen en vechtscheidingen bij op.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 januari 2016 @ 10:54:

[...]

Shabby type hoor, die Mia, daar aan het Central Park in NY.Wat dacht je van die gristelijke Mel Gibson?
quote:fashionvictim schreef op 07 januari 2016 @ 10:57:

[...]

Wat een onzin. Dat geldt namelijk vooral voor kinderen uit eenoudergezinnen waar nog heel veel andere issues spelen, met als belangrijkste issue financiën. Dat issue speelt bij Anouk verre van, de beste vrouw verdient alleen met The Voice al 2 miljoen euro per jaar en daarmee is de belangrijkste probleemfactor die eenoudergezinnen hebben dus al totaal niet aan de orde.Het gaat niet alleen.om geld.
.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 januari 2016 @ 10:54:

[...]

Shabby type hoor, die Mia, daar aan het Central Park in NY.

14!!!! Wow.

Ik ben eerlijk: het lijkt me fantastisch. Helaas heb ik niet zulke shabby centen, maar als ik ze wel had dan wist ik het wel. Ik ben eigenlijk wat dat betreft wel een beetje jaloers op Mia en Anouk (en Angelina, en noem ze allemaal maar op).
Am Yisrael Chai!
quote:BAMmetjebamie schreef op 07 januari 2016 @ 10:55:

[...]

Ik bedoel dat één goede ouder op zich genoeg is en een eventuele tweede ouder een mooie aanvulling maar niet perse noodzakelijk om op te groeien.Dit dus. Moeilijk te begrijpen voor sommige mensen.
quote:peecee schreef op 07 januari 2016 @ 10:55:

Wat ben ik blij dat wij na de scheiding hebben afgesproken. ....geen tweede leg.

Wat heeft dat met de kinderen van Anouk te maken?

Boeien wat jij met je ex hebt afgesproken,even boeiend als hoeveel kinderen Anouk van hoeveel mannen krijgt.
quote:Star schreef op 07 januari 2016 @ 11:00:

[...]

Wat dacht je van die gristelijke Mel Gibson?

Maar die heeft ze toch met één mevrouw gekregen?

Binnen een keurig huwelijk?

Of zijn de kinderen van diverse moeders?

Of maakt dat niet uit omdat Mel een man is?
quote:Eleonora-1 schreef op 07 januari 2016 @ 10:58:

[...]

Schijnt.

Las ik in mijn Messenger op Facebook.Gezellig!
quote:peecee schreef op 07 januari 2016 @ 10:55:

Wat ben ik blij dat wij na de scheiding hebben afgesproken. ....geen tweede leg.Leuke afspraak, totdat één van jullie toch een tweede leg wil.
quote:fashionvictim schreef op 07 januari 2016 @ 08:32:

[...]

Ik heb het volgens mij al eerder gezegd in dit topic, maar ik geloof er niks van dat dat hetgeen is dat zoveel dedain oproept. Volgens mij is de enige echte reden dat mensen over Anouk zoveel te zeiken hebben (en over Angelina Jolie die ook 6 kinderen heeft die 4 verschillende vaders hebben niet, om maar iemand te noemen) dat Anouk die kinderen met zwarte mannen heeft.

Alleen omdat het met zwarte mannen is?

Dat is nogal een uitspraak en invulling die je er zelf aangeeft.

Jij denkt werkelijk dat met witte mannen, men het ineens een volkomen normale situatie vindt om 6 kinderen met 4 mannen te krijgen?

Je zit al zolang op het forum, je weet neem ik aan toch onderhand wel dat zelfs twee kinderen met twee verschillende mannen hier al een no go is.

Maar als het over Anouk gaat dan heeft iedereen hier eigenlijk een probleem met zwarte mannen volgens jou?
quote:fashionvictim schreef op 07 januari 2016 @ 11:00:

[...]

14!!!! Wow.

Ik ben eerlijk: het lijkt me fantastisch. Helaas heb ik niet zulke shabby centen, maar als ik ze wel had dan wist ik het wel. Ik ben eigenlijk wat dat betreft wel een beetje jaloers op Mia en Anouk (en Angelina, en noem ze allemaal maar op).

Ik vind je er ook echt het type voor.

quote:Eleonora-1 schreef op 07 januari 2016 @ 10:58:

[...]

Schijnt.

Las ik in mijn Messenger op Facebook.Wat modern!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Los van het lage inkomen bij een flink deel van de eenoudergezinnen, vinden ouders uit een eenoudergezin de opvoeding vaker moeilijk en gebruiken ze vaak een andere aanpak dan ouders uit een tweeoudergezin (zie Opvoeden). Ook dit heeft een weerslag op hoe kinderen zich in een eenoudergezin ontwikkelen (De Roos e.a. 2011

http://www.nji.nl/nl/Eenoudergezinnen.pdf

(ik haal er even snel één quootje uit).
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven