Entertainment alle pijlers

Anouk

29-07-2021 23:13 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anouk en haar vriend schijnen elkaar verwijderd te hebben op Instagram en alle foto's van elkaar te hebben verwijderd! Nee toch?! Ik vond dit zo'n leuk koppel! Wie weet meerrrrr...?
Alle reacties Link kopieren
Dit kan toch in het roddeltopic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik twijfelde al ja! Waar vind ik die?
Alle reacties Link kopieren
entertainment/roddel-achterklap-riooljo ... ges/480168
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh al gevonden! Excusez...
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
En hier entertainment/verliefd-verloofd-getrouw ... /477254/20
Alle reacties Link kopieren
Anouk heeft meer mannen versleten dan schoenen. Whats New??
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
30-07-2021 03:41
Anouk heeft meer mannen versleten dan schoenen. Whats New??
Wat een rare opmerking zeg.
Alle reacties Link kopieren
Morduchen schreef:
30-07-2021 04:03
Wat een rare opmerking zeg.

Hoezo?
Is het niet zo dan?
Ze heeft 6 kinderen van 4 mannen en heeft nogal eens een nieuw liefje.
Geen geheim toch?
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
30-07-2021 04:23
Hoezo?
Is het niet zo dan?
Ze heeft 6 kinderen van 4 mannen en heeft nogal eens een nieuw liefje.
Geen geheim toch?
Maar deze had ze pas ten huwelijk gevraagd…
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
30-07-2021 04:23
Hoezo?
Is het niet zo dan?
Ze heeft 6 kinderen van 4 mannen en heeft nogal eens een nieuw liefje.
Geen geheim toch?

Heb jij maar zo weinig schoenen dan?

Je kunt het ook sneu voor haar vinden, dat ze de ware kennelijk niet kan vinden. Dat ze keer op keer teleurgesteld en bedrogen wordt door degene van wie ze houdt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
30-07-2021 08:26
Heb jij maar zo weinig schoenen dan?

Je kunt het ook sneu voor haar vinden, dat ze de ware kennelijk niet kan vinden. Dat ze keer op keer teleurgesteld en bedrogen wordt door degene van wie ze houdt.
Nou, als daar al sprake van is, geldt dat eerder voor de mannen in dit verhaal volgens mij. Houdt zij zelf niet steeds de boot af?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
30-07-2021 08:26
Heb jij maar zo weinig schoenen dan?

Je kunt het ook sneu voor haar vinden, dat ze de ware kennelijk niet kan vinden. Dat ze keer op keer teleurgesteld en bedrogen wordt door degene van wie ze houdt.
Sneu? Ik vind het sneu voor die kinderen.
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
30-07-2021 09:01
Nou, als daar al sprake van is, geldt dat eerder voor de mannen in dit verhaal volgens mij. Houdt zij zelf niet steeds de boot af?

Eén van haar exen had seks met de oppas. Dat ligt aan haar?
Later is nu
flipje2 schreef:
30-07-2021 09:01
Nou, als daar al sprake van is, geldt dat eerder voor de mannen in dit verhaal volgens mij. Houdt zij zelf niet steeds de boot af?
Ow, ze had de vorige vreemdgangers wel moeten trouwen?
Dreamer schreef:
30-07-2021 09:14
Eén van haar exen had seks met de oppas. Dat ligt aan haar?
Precies.
En Postmen wilde ook liever buiten de deur seksen.
Dat zijn er al 2.

En met de laatste wilde ze wel trouwen na jaren een relatie te hebben. Vind bizar dat iemand daar weer zo raar over moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik las een quote van haar waarin ze zei dat ze zelf juist geen vaste wil hebben.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ze is al ruim 7 jaar met die man samen hoor, dat kun je nu niet bepaald “snel verslijten” noemen. Met Remon Stotijn is ze ook dik 8 jaar samen geweest.

Ik vind dat allebei geen korte flings, maar gewoon serieuze relaties.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
En vwb de kinderen: de jongste drie heten alledrie Schemmekes en de oudste drie Stotijn. Lijkt me dus wel duidelijk dat beide mannen serieuze partners waren/zijn en ook beide serieuze vaderrollen hebben. Waarom je daar medelijden mee zou moeten hebben vraag ik me af. Die Dominique is een zeer betrokken vader, naar het eruit ziet. Ze kennen elkaar bovendien juist door de kinderen.
Am Yisrael Chai!
De bekrompen geest komt weer uit het holst van Viva forum gekropen. Waar we liever Anouk “slut-shamen” dan inzien dat relaties steeds minder voor eeuwig zijn en vader niet langer de man van de rekening en het vlees snijden hoeft te zijn.

Kut voor haar. Kut voor de kinderen. Tof mens, die Anouk.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en waarom Anouk altijd zo geslutshamed wordt en niet een Willeke Alberti, of Katja Schuurman, of Jelka van Houten, of Birgit Schuurman, of Lisa Smit, of Wendy van Dijk, begrijp ik ook niet helemaal.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Autoshampoo schreef:
30-07-2021 10:29
De bekrompen geest komt weer uit het holst van Viva forum gekropen. Waar we liever Anouk “slut-shamen” dan inzien dat relaties steeds minder voor eeuwig zijn en vader niet langer de man van de rekening en het vlees snijden hoeft te zijn.

Kut voor haar. Kut voor de kinderen. Tof mens, die Anouk.
Eens. Hoe zij van dakloos naar zo beroemd is gegaan, vind ik echt knap. Ik heb diep respect voor haar. Met wie ze haar bed deelt boeit mij niet.
...
Eens.
fashionvictim schreef:
30-07-2021 10:33
Ja, en waarom Anouk altijd zo geslutshamed wordt en niet een Willeke Alberti, of Katja Schuurman, of Jelka van Houten, of Birgit Schuurman, of Lisa Smit, of Wendy van Dijk, begrijp ik ook niet helemaal.
Of de mannen met meerdere kinderen bij meerdere vrouwen. Zijn er ook zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven