ANTM serie 15!
maandag 21 november 2011 om 20:03
America’s Next Top Model staat garant voor hysterische modellen die regelmatig hun nagels naar elkaar uitslaan. Hoewel ze vaak als engeltjes op de foto staan, is het gedrag van de beauties af en toe duivels te noemen. In het alweer vijftiende seizoen dat maandag start, is dat niet anders. Meteen in de eerste aflevering is het weer raak. Zo is er een model dat een ander model verwijt dat ze niet genoeg inzet toont. Ook wordt een van de meiden bestempeld als ‘racist’. De gezelligheid is wederom ver te zoeken, maar de competitie is dan ook bikkelhard.
Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?
Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?
Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
maandag 20 februari 2012 om 21:29
quote:koreveen schreef op 20 februari 2012 @ 21:27:
Ik wist het dus al en vond het onvoorstelbaar: An maakt alleen maar mooie foto's (hele mooie) maar ze kan niet lopen, niet verkopen, brrrrrr
Er was hierna dus opschudding in de VS omdat ze zo skinny is en men vond dat dat niet konik wist ook dat Ann zou winnen, omdat er ophef was USA en dat stond op de televaagsite en werd rtl boulevard gemeld
Ik wist het dus al en vond het onvoorstelbaar: An maakt alleen maar mooie foto's (hele mooie) maar ze kan niet lopen, niet verkopen, brrrrrr
Er was hierna dus opschudding in de VS omdat ze zo skinny is en men vond dat dat niet konik wist ook dat Ann zou winnen, omdat er ophef was USA en dat stond op de televaagsite en werd rtl boulevard gemeld
maandag 20 februari 2012 om 21:54
Oh oke vandaar! Ik zag voordat dit seizoen begon een voorstukje waarin een van de juryleden zijn handen rond het middel van een model deed omdat ze zo'n slanke taille had.
Was dat bij Ann? Ik kan het me niet meer herinneren, maar weet wel dat ze heel mager was, dus het zou heel goed Ann kunnen zijn, maar misschien ook een kandidaat die niet verder is gekomen.
Was dat bij Ann? Ik kan het me niet meer herinneren, maar weet wel dat ze heel mager was, dus het zou heel goed Ann kunnen zijn, maar misschien ook een kandidaat die niet verder is gekomen.
maandag 20 februari 2012 om 22:11
@Merelin volgens mij was dat bij een andere kandidaat die er in de 1e of 2e aflevering al uit moest.
Ik had liever gezien dat Chelsey had gewonnen, die zag er veel leuker uit, kwam ook leuker over. Ann was altijd zo raar en aan het zeuren over hoe ze gepest was en hoe onzeker ze was etc. Vond Kayla ook wel leuk maar helaas was zij er al uit.
Ik had liever gezien dat Chelsey had gewonnen, die zag er veel leuker uit, kwam ook leuker over. Ann was altijd zo raar en aan het zeuren over hoe ze gepest was en hoe onzeker ze was etc. Vond Kayla ook wel leuk maar helaas was zij er al uit.
maandag 20 februari 2012 om 22:46
Oke Witch.
Ik vind dat Ann een heel bijzonder uiterlijk heeft. Geen standaard modellenuiterlijk. Ze komt een beetje verlegen en soms onhandig over met haar lange lichaam en dat is denk ik ook wat men raar vindt.
Ik vind haar mooier dan Chelsey, Chelsey vond ik helemaal niks, beetje mannelijk zelfs. Dus ik ben blij dat Ann gewonnen heeft. Zal haar zelfvertrouwen goed doen en ze verdient het vind ik.
Ik vind dat Ann een heel bijzonder uiterlijk heeft. Geen standaard modellenuiterlijk. Ze komt een beetje verlegen en soms onhandig over met haar lange lichaam en dat is denk ik ook wat men raar vindt.
Ik vind haar mooier dan Chelsey, Chelsey vond ik helemaal niks, beetje mannelijk zelfs. Dus ik ben blij dat Ann gewonnen heeft. Zal haar zelfvertrouwen goed doen en ze verdient het vind ik.
maandag 20 februari 2012 om 23:04
Het zal best "high fashion" zijn ofzo maar Ann kronkelde haar lichaam altijd zo raar. Vond ik persoonlijk niet mooi. Tja het is ook maar net voor welke doeleinden ze een model zoeken... Ann is meer apart en haute couture en Chelsey is wat dat betreft iets gewoner en iemand waaraan andere meiden zich kunnen meten (mooie meid maar gewoon ook met sproeten en spleetje tussen de tanden).
Wat mij ook opviel is dat Jay geen spat lijkt te veranderen Ja misschien als ik plaatjes van hem naast elkaar zie van nu en van jaren terug maar wil niet googlen en eventuele komende winnaressen te weten komen
Wat mij ook opviel is dat Jay geen spat lijkt te veranderen Ja misschien als ik plaatjes van hem naast elkaar zie van nu en van jaren terug maar wil niet googlen en eventuele komende winnaressen te weten komen
dinsdag 21 februari 2012 om 00:13
Ik had verwacht dat Ann zou winnen maar sorry ik vind haar niets. Ik begrijp eigenlijk niet waarom zij een topmodel zou zijn. Dat ze lang is oke maar die armen en benen slingerden zo onhandig alle kanten op. Ze had enorme flaporen en ze keek altijd zo verschrikt als een hert dat de koplampen van een auto ziet.