Entertainment alle pijlers

Au pairs op npo3 "bevat spoilers".

18-02-2020 21:31 163 berichten
Wie kijkt ook ?
dolfje schreef:
25-03-2020 18:45
Ik heb net de eerste 2 af via uitzending gemist gekeken. Leuk maar wat een verschrikkelijk gezin dat met die 4 kinderen, luidruchtige moeder en dan omdat er een aupair komt ineens regels gaan bedenken.

Ben vroeger bijna als aupair naar New York gegaan maar als ik dit zo zie ben ik bijna blij dat ik het niet gedaan heb.
Dat leek me ook altijd een soort droom maar ik zou mijn kind nu niet zo snel sturen.
Ik vind dat Leah het echt helemaal niet heeft getroffen met alles en ik hoop dat ze nu wel een tijdje lekker kan zitten, die meid heeft echt ook eens een mazzeltje nodig.
Ik vind sharel (??) echt een te I gewikkeld meisje voor dit, helemaal huilen omdat ze bij een modellenbureau niet gelijk werd aangenomen. Ik heb bij haar echt het idee van een kind in een vrouwenlichaam.
Gohar en dat andere meisje wil ik zelf in huis, zal wel door de coronasituatie komen dat ik dat ineens een leuk idee vind :rofl:
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
21-03-2020 17:19
Mss vonden die kindjes Gohar wel hartstikke leuk en stak dát bij die moeder.

Die moeder bij Leah was echt vaaaaaag; wel vegan en all natural en zo maar wel een plastiek-fantastiek gezicht.
Dat eerste dacht ik ook.

En het tweede ook. Had het idee dat zij een minnares van iemand is ofzo en daarom niet werkte. En waarom ze dan een aupair nodig had?
BosscheBol1984 schreef:
21-03-2020 17:19
Mss vonden die kindjes Gohar wel hartstikke leuk en stak dát bij die moeder.

Die moeder bij Leah was echt vaaaaaag; wel vegan en all natural en zo maar wel een plastiek-fantastiek gezicht.
Ik denk dat een aupair ook je eigen situatie uitvergroot en dat de beide moeders niet tegen de spiegel konden die ze werd voorgehouden nu er een vreemde in huis was.
Wat een troep was het bij het eerste gezin van gohar en die moeder van Leah had duidelijk issues.
Sharel heeft ruzie met iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
31-03-2020 21:57
Sharel heeft ruzie met iedereen.
En ze vindt niks leuk. Raar meisje.
Het lijkt me ook niet leuk om in mijn eentje naar las Vegas te gaan. Vreemde keuze.
Hoe oud was zij ook alweer? Onder de 21 kom je niet eens ergens binnen daar.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was ze nog geen 21. Ik denk trouwens ook dat ze niet alleen daar was maar met iemand uit het hostel of zo.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
13-03-2020 15:46
Dit was heel vaag inderdaad. Die moeder was een vreselijke controlfreak. Gohar is een leuke vrouw.

Ik ben zelf ook au pair geweest en heel veel dingen zijn zeer herkenbaar. Controlfreak moeders, lange dagen, gedoe om een vrije dag, weinig privacy en ook niet heel erg leuk weggegaan bij gastgezin.
Verhalen!! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
18-03-2020 08:48
Ze mag blij zijn dat ze daar geen jaar blijft.
Die vrouw deed me aan Michael Jackson denken ,hoe ze zich gedroeg ,praatte met dat stemmetje en speelde met haar kind.
Ik speel zelf ook mee alsof ik kind ben maar ik weet ook wanneer ik gewoon me volgens mijn leeftijd moet gedragen en reageren. Ik ga iig niet bij de eerste kennismaking tegen iemand die binnenkomt zeggen dat ie even achter ons aan moet lopen " in de trein " ( bij de tweede en derde ook niet ,hoor) En als ik in gesprek ben met iemand dan moet kind zijn mond gewoon even houden ,punt. Kind kreeg ook die trekjes van moeder al "je moet je mond houden tegen mijn moeder" oid kwam er uit dat kleine keeltje.. Nou ja als ze samen gelukkig zijn ... want veel vrienden zullen ze niet maken .
:rofl:
Jaaaa MJ, das een goeie!
Echt een hele vreemde vrouw die ontzettend in mijn irritatiezome zit met dat stemmetje, die ogen en dat gedrag. Brrrr!
Wat een type die Charel .
minnimouse schreef:
01-04-2020 08:07
:rofl:
Jaaaa MJ, das een goeie!
Echt een hele vreemde vrouw die ontzettend in mijn irritatiezome zit met dat stemmetje, die ogen en dat gedrag. Brrrr!
Ik vond het wel verdrietig dat Leah zo ontroerd was door de zogenaamde vriendelijkheid van dat mens. Dan ben je ook niet veel gewend. En dan op zo'n manier er ook uitgetieft worden. Zo sneu
Gelukkig was het andere gezin wel hartelijk zo te zien en was ze daar welkom.
Die Sharel zet zichzelf echt voor schut, wat een sneu type.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven