Entertainment alle pijlers

03-01-2013 00:16 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nu gek? De film was toch helemaal niet afgelopen en ineens is het journaal..
Jawel was toch afgelopen toch? Heb hem niet eerder gezien, maar ik dacht wel dat het het einde was hoor.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Huh? Of ik zat echtnieg op te letten.. Maar ik heb het stuk dat hij een na'vi wordt helemaal gemist..
Als je zo'n topic opent dan moet je zelf toch wel een puike avatar hebben lijkt me.......

Kun we je helpen aan een leuke Mikiroos?
Ik zit een beetje op Viva forum te kijken en het laatste wat ik voor dat het nieuws begon was dat zij dat masker bij hem opdeed en zei i see you en plop het RTL nieuws begon of ben ik nu gek en heb echt het hele eind gemist
eumm het laatste wat ik had gezien was dat

die jongen en zijn avatar tegenover mekaar lagen

hoofden tegen mekaar en dat die ogen op gingen
Ik heb wel gewoon het einde gezien....
Hij was afgelopen!
quote:reanne schreef op 03 januari 2013 @ 00:27:

eumm het laatste wat ik had gezien was dat

die jongen en zijn avatar tegenover mekaar lagen

hoofden tegen mekaar en dat die ogen op gingenJa dit heb ik ook gezien en dat de film uit (c) 2009 kwam.
Ging je naar het toilet ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=G7W9J_Qbn90

Nou hier, niemeerzeurenie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Doe jezelf een lol: lees pocahontas nog eens.
quote:Vl43inder schreef op 03 januari 2013 @ 00:20:

Als je zo'n topic opent dan moet je zelf toch wel een puike avatar hebben lijkt me.......

Kun we je helpen aan een leuke Mikiroos?

Als ik de nick googel krijg ik oa deze

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
*Je zal een film toch echt volgen en vervolgens het einde van die film zien maar niet beseffen dat je naar het einde aan het kijken bent*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Haha en dan staat erbij; did you recorded this with your asshole?
quote:Enn schreef op 03 januari 2013 @ 00:36:

*Je zal een film toch echt volgen en vervolgens het einde van die film zien maar niet beseffen dat je naar het einde aan het kijken bent*Errug. Heb ik ook wel eens gehad maar geen idee meer welke film.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb begrepen dat de film Avatar een nogal "open einde" heeft. Mijn schoonzus is het nog steeds aan verwerken
quote:jaschenca_2 schreef op 03 januari 2013 @ 00:54:

Ik heb begrepen dat de film Avatar een nogal "open einde" heeft. Mijn schoonzus is het nog steeds aan verwerken
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2013 @ 00:41:

[...]

Errug. Heb ik ook wel eens gehad maar geen idee meer welke film.Dat is nog erger, je bent de hele film kwijt!
Avatar heeft geen open einde. En ja, het einde is ook uitgezonden.
Liever elitair dan een pauper!
ja het is wel heel stom; een film kijken en dan het einde missen.

Ik had de film al eens gezien maar ik was blijkbaar moe en internetten en film kijken gaat niet altijd samen. maar thanx voor de reactie's!
quote:xalliesuper2point0 schreef op 03 januari 2013 @ 00:36:

Haha en dan staat erbij; did you recorded this with your asshole?Waar staat dat bij dan? En dan ook nog met een taalfout?
Wat een grappige avatar..haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven