Entertainment alle pijlers

Backstabbing B.TCH Sabia

29-08-2013 11:41 302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond viel open toen ik vernam dat Sabia (ex van voetballer Boularouz) zich liet horen over haar (ex)vriendin Sylvie.

Je hebt geen vijanden meer nodig als je zulke vriendinnen als Sabia hebt. Wat een ontzettende, vreselijke, backstabbing b.tch.
quote:nola schreef op 02 september 2013 @ 18:50:

Ik voorspel dat hij Sabia binnenkort dumpt. En dan terug naar Sylvie?Dat zou voor kleine Damian het fijnste zijn, maar ik denk dat Sabia, in de vorm van een zwangerschap daar wel een stokje voor steekt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
ik weet niet wat ik erger vind, dat die twee elkaar afzeiken in de media of vrouwen op het forum er uitvoerig over discussiëren.
He eindeloos jij zat toch in kamp sabia? haha

Nou Boels zo serieus nemen we het hier niet hoor, zit niet voor niks bij entertainment en dat is wat ze er zelf van gemaakt hebben..
..popcorn?
quote:nola schreef op 02 september 2013 @ 19:04:

He eindeloos jij zat toch in kamp sabia? haha

Nou Boels zo serieus nemen we het hier niet hoor, zit niet voor niks bij entertainment en dat is wat ze er zelf van gemaakt hebben..

Joehoe, ja nog steeds, maar alleen omdat ik haar de '' minst nare b*tch" van de twee vindt.

Eigenlijk ben ik kamp Damian
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ben ook kamp Damian
..popcorn?
Ahh mooi, Nola, we zijn al met zijn tweeën
Hahahaha whoop whoop
..popcorn?
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2013 @ 19:06:

ze is duits hè?

ik dacht dat ze uit Nederland kwam, en via een voetballert in Duitsland was beland?

quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2013 @ 20:49:

aha Sylvie heeft weer een interview gegeven. Ze dacht laat ik maar even lekker roeren in die emmer stront, dan hebben ze weer materiaal voor een hele week.

Bij dit soort mensen wint hun ego het telkens van hun gezonde verstand. Gelukkig maar, want zo wordt 't steeds leuker voor de onpartijdige toeschouwer
quote:Twisted schreef op 02 september 2013 @ 16:56:

Ai ai ai, dit is wel heel erg!

[img]http://www.showbiznewz.nl/artikelen/hoo ... tepels.jpg[/img]

Ze is goed voorzien
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 01 september 2013 @ 20:46:

Deze mensen verdienen elkaar gewoon.

Ik denk overigens dat Sabia een zwarte band pijpen heeft. Raffie ziet er met recht uit als een blije eikel.

Ze slikt. Daarom kijkt 'ie zo gelukkig
quote:NU.NL 4 september 2013 14:04:

Ex Christian Polanc bevestigt affaire met Sylvie van der Vaart

De ex-vriendin van danser Christian Polanc uit Let’s Dance heeft aan het Duitse blad Closer bevestigd dat Sylvie en Christian een 'seks-affaire' hadden.

Ze vertelt dat de danser aan haar heeft opgebiecht dat de twee maandenlang samen het bed deelden.

Volgens Melissa Ortiz-Gomez was het voor Van der Vaart belangrijk dat de affaire geheim bleef en gaf ze Polanc daarom dure cadeau's. "Ze gaf hem een megaduur horloge. Ik weet niet wat het precies kostte, maar ik denk tussen de 5000 en 8000 euro."

Ortiz-Gomez is blij dat ze eindelijk haar verhaal kan doen, want ze wil niet meer doen alsof ze Van der Vaart aardig vindt. "Ik moet daar steeds over liegen. Dat wil ik niet meer. Deze vrouw heeft in mijn ogen geen karakter."

In 2010 deed Van der Vaart mee aan Let’s Dance. Ze haalde samen met Polanc de finale. Ten tijde van de affaire was Van der Vaart bijna vijf jaar getrouwd.

Ik zit ook in kamp Damian.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Oke sorry kon het niet laten ze gan TROUWEN!!!!!!!!!!!!! WTF
'Sabia en Rafael gaan trouwen'

van onze redactie

AMSTERDAM -

PRIVÉ TV - Wanneer de scheiding tussen Rafael en Sylvie rond is, zal de voetballer zo snel mogelijk in het huwelijksbootje stappen met Sylvies ex-bff Sabia Engizek.

Echt wèl! Boels............
Jeetje Mina, hoezo we doen alles snel. Nog amper uit elkaar en al een nieuwe relatie, lekker samenwonen, baby maken, trouwen. Die vent is gek! En Damian, die kan de rest van z'n leven gezeik horen over moeder en stiefmoeder. En dan gaan Sabia en rafael na de komst van kind nr zoveel scheiden... Poeh hee. Ik heb niks met die mensen, maar die Sabia spoort niet, en Rafael is een doetje. Dus toch een beetje voor Sylvie, ook al denk ik bij dat vreemdgaan als het waar is, wat ben je toch een trut. Maar misschien hadden zij en Rafael dat wel afgesproken, dat ze er eentje bij mocht nemen.
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
Oh jee, Sab en Syl moeten even een tandje bijzetten voor Linda de Mol hun thunder stealt!
Hmm, tsja. Het is wel de EX van die Christian he? Ik zeg niet dat het niet waar is, maar ik zou wel eens willen weten waarom deze dame de ex is en hoe zij en die Christian uit elkaar zijn gegaan. Pas dan kan ik haar uit de school klappen beter plaatsen.

Vind het vooral opvallend dat ze dan 3 jaar lang haar mond houdt en pas opendoet als Sabia een voorzetje geeft.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Wow die Rafael, hij heeft er echt het volste vertrouwen in Sabia. Die jongen zit ook al vanaf zijn 15e nogstop in een relatie. Eerst zijn Beverwijkse blondine die hij inruilde toen Sylvie voorbij huppelde en daarna gelijk Sabia. Tijdens dat interview van Sabia zei ze nog wel dat de vriendin van Christian toentertijd Sylvie niet kon uitstaan om die reden. Dat wordt nu dus bevestigd. Blijft een ex idd maar toch...

Was Sylvie niet herstellende van haar chemo tijdens dancing with the stars?

Ik kan me van jaaaren geleden nog herinneren een interview van Sylvie bij ik dacht Barend en van Dorp waar ze nog zei:" Rafael mag van mij niet uitgaan, we gaan niet zonder elkaar een beetje leuk staan doen in een kroeg of club met andere mensen'' grappig dat zij dat wel deed. Wat we idd niet weten is wellicht hebben ze wel een open relatie gehad en was Rafael ook een boefje. Alleen waar halen die mensen de energie vandaan voor vreemdgaan. Drukke carriers, gezinsleven, fotograven op de loer.
moet carrières zijn

Toen ik een 32 urige werkweek draaide, klein kind, relatie, huishouden nou amper tijd voor vrienden laatstaan dat mijn hoofd op spanning elders stond... ;/
Wat ik niet snap: stel het is allemaal waar. Sylvie heeft dus een hoop keren buiten de deur gegeten. Dacht ze dan echt dat dat nooit uit zou komen?
quote:snack-a-jack schreef op 04 september 2013 @ 18:04:

Wow die Rafael, hij heeft er echt het volste vertrouwen in Sabia. Die jongen zit ook al vanaf zijn 15e nogstop in een relatie. Eerst zijn Beverwijkse blondine die hij inruilde toen Sylvie voorbij huppelde en daarna gelijk Sabia. Daarom gelijk Sabia. Die jongen weet niet eens wat het is om vriendloos en als vrijgezel door het leven te gaan. Hij kan het ws. niet eens.
quote:soetkees schreef op 04 september 2013 @ 19:29:

Wat ik niet snap: stel het is allemaal waar. Sylvie heeft dus een hoop keren buiten de deur gegeten. Dacht ze dan echt dat dat nooit uit zou komen?Ja, raar inderdaad. Ik zou dat niet durven als ik een BN'er was
quote:soetkees schreef op 04 september 2013 @ 19:29:

Wat ik niet snap: stel het is allemaal waar. Sylvie heeft dus een hoop keren buiten de deur gegeten. Dacht ze dan echt dat dat nooit uit zou komen?Waar rook is....
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alleen daarom al geloof ik er niks van.
BN-ers gaan net zoveel vreemd als normale mensen. Soms komt het uit, soms niet.

De meeste vreemdgangers denken ermee weg te komen, anders begon niemand eraan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven