Entertainment alle pijlers

Backstabbing B.TCH Sabia

29-08-2013 11:41 302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond viel open toen ik vernam dat Sabia (ex van voetballer Boularouz) zich liet horen over haar (ex)vriendin Sylvie.

Je hebt geen vijanden meer nodig als je zulke vriendinnen als Sabia hebt. Wat een ontzettende, vreselijke, backstabbing b.tch.
quote:Maleficent schreef op 02 september 2013 @ 14:11:

Ik zit sinds de gestolen nepplanten en gastendoekjes gate in kamp Yolanthe Ah, Plopsaland, daar zit je ook niet verkeerd,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Maleficent schreef op 02 september 2013 @ 14:11:

Ik zit sinds de gestolen nepplanten en gastendoekjes gate in kamp Yolanthe Maakt niet zoveel uit, want het zijn alledrie ordinaire golddiggers.

Ik vind dat Sylvie er echt stukken beter uit ziet hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
En zo te zien is ze ook nog niet bezwangert.
Stressed is just desserts spelled backwards
Heb je expres de meest ongunstige foto's opgezocht?

Of ziet ze er altijd zo uit?
Die vd Vaart is toch echt een lulletje lampekatoen. Als hij bouwvakker was geweest dan had geen vrouw hem zien staan.
Mwah, ik zat hem net even te bekijken, ik vind hem best leuk om te zien.
Ik zat in Kamp Sabia, Sylvie vond ik altijd een huppelkut eerste klas, vond Sabia ook een betere match met Rafael, maar vind het zonde dat ze met modder is gaan gooien richting Sylvie. Er zal vast een kern van waarheid inzitten, maar het is verre van chique. Daarnaast is het helemaal niet nodig. Sylvie krijgt genoeg shit over haar heen nu.

Sylvie wordt verlaten door die strokbroodvreter, vervolgens krijgt ze een bak met shit over zich heen, daarna wordt ze door een of andere Duitser geannalyseerd als leeg, ze komt continu negatief in het nieuws. En hoe Sylvie in het echt is, kan ik niet weten, maar ik vind dat ze kranig met deze situatie omgaat.
quote:clubmedfan schreef op 02 september 2013 @ 15:30:

Mwah, ik zat hem net even te bekijken, ik vind hem best leuk om te zien.Hij kijkt zo dommig.
Ik vind Rafael echt geen lelijke man om te zien, alleen het paradepaardje waar jij nu naast loopt

Sabia vond ik al verschrikkelijk om aan te zien. Wat een engerd. Rafael is er echt zwaar op achteruit gegaan.

Hij heeft er nu echt een om te onderhouden. Sylvie breng zelf ook wat mee.

Misschien is het waar wat Sabia zegt over Sylvie.

Alleen wat dat verschrikkelijke mens van een Sabia heeft gedaan om haar ego te redden door dat interview te geven is zo niet chique. En wie krijgt uiteindelijk de rekening.. Damian.

Echt ongeloofelijk. Zou nou niemand in raf of syl haar zijn en of haar kamp voor Damian zeggen tegen Sabia dat dit niet kan? Dit soort beefs zouden niet moeten mogen voor een kind.
Je m"appelle belle
Joh, Rafaël heeft zijn school niet eens afgemaakt, hij kijkt niet alleen dom....

Touriya, vriendin van Sylvie die nu in LA woont en waar Sylvie vorige week even heeft uitgehuild, haalt op Twitter ook nog even uit naar Sabia:

Touriya Vaughan @touriyavaughan 21u Beyond speechless to see somebody play, mom perfect to a child that is not hers,..wonder where her own children are she gave birth to.
Ze heeft wel flink aan zich laten sleutelen, neus, borsten, botox, lippen. Zag een foto als googoo danseres van haar terug. Sylvie is ook niet vies wat wat aanpassingen aan lippen, tanden, botox en borsten. Al snap ik dat laatste wel. Misschien is Sabia het wel zat om in Syl haar schaduw te staan, ze neemt letterlijk haar leven over nu.

Maar Sabia zei ook dat ze zwanger was en Rafael ontkende. Sabia gooide het op een leugen van een journalist...
Touriyah en Sylvie hebben ook slechte tijden gekend vol beschuldigingen van diefstal, oplichting (huur) en gedoe. Toen was er ook hijbel in de tent. Goed dat Sylvie daar nog steun heeft nu.
quote:clubmedfan schreef op 02 september 2013 @ 15:20:

Heb je expres de meest ongunstige foto's opgezocht?

Of ziet ze er altijd zo uit?

Dat zijn inderdaad wel heel ongunstige foto's

Ik vind ze allebei niet lelijk, maar mijn types zijn het niet. Ze ogen mijns inziens vrij nep en ordinair.
I am surrounded by morons
Ai ai ai, dit is wel heel erg!

I am surrounded by morons
Ik zit me maar steeds af te vragen waarom ze dit naar buiten brengen. Zelfs als het waar zou zijn, wie heeft er belang bij dat de hele wereld dit weet? Ze hebben toch in principe op dit moment allemaal wat ze willen? Het lijkt me dat dit soort moddergooierij voor niemand goed is, zowel psychisch als voor de carrières. En dat arme kind is natuurlijk helemaal de dupe van deze wanvertoning.

ik ben benieuwd of Sylvie stappen onderneemt wegens laster. Als Sabia niet kan bewijzen dat haar beschuldigingen kloppen moet daar toch een rechtszaak van te maken zijn.

Ik vraag me ook af of deze mensen geen managers, advocaten en pr-adviseurs hebben die ze tegen zichzelf beschermen.

Wat een kudde randdebielen bij elkaar.
Even offtopic, maar ik las net op de site van de Telegraaf dat Yolanthe de stem van Jane gaat inspreken in de nieuwe Tarzanfilm. Als er eentje een rotstem heeft, dan is zij het. Ik vraag mij echt af wat mensen in die voetbalvrouwen zien. Sponsoren die voetballers soms films, tv-programma's enz. om hun vriendin aan een baantje te helpen?
quote:snack-a-jack schreef op 02 september 2013 @ 16:48:

Ze heeft wel flink aan zich laten sleutelen, neus, borsten, botox, lippen. Zag een foto als googoo danseres van haar terug. Sylvie is ook niet vies wat wat aanpassingen aan lippen, tanden, botox en borsten. Al snap ik dat laatste wel. Misschien is Sabia het wel zat om in Syl haar schaduw te staan, ze neemt letterlijk haar leven over nu.

Maar Sabia zei ook dat ze zwanger was en Rafael ontkende. Sabia gooide het op een leugen van een journalist...Sabia gaat er wel op vooruit qua uiterlijk met de jaren alleen een rechte scheiding in het haar trekken blijft moeilijk voor d'r.

quote:dolfje schreef op 01 september 2013 @ 11:00:

[...]

Ik heb het idee dat hij altijd zo kijkt,heb geloof ik haast nooit een foto van het jochie gezien waarop hij vrolijk kijkt.

Maar ja hoe kan het ook anders met zulke rare ouders..Heb je de twitterpagina van Sylvie wel eens gezien? Moet je eens doen, staat echt vol met leuke foto's van Damian.
quote:Twisted schreef op 02 september 2013 @ 16:56:

Ai ai ai, dit is wel heel erg!

[afbeelding] Jemig zeg. Dadelijk komt bij boulevard Sylvies verhaal maar dat wisten jullie al.
Nou shownieuws gaat het er weer over hebben hoor haha
..popcorn?
oh ik bedoel boulevard inderdaad
..popcorn?
Rafael is een lulletje rozenwater.. Hij had Sabia de mond moeten snoeren! Geen privedingen met de pers bespreken!
Ja Rafael is of een enorme eikel.. of echt een losert.. wat zou zijn moeder hiervan vinden?
..popcorn?
Ik voorspel dat hij Sabia binnenkort dumpt. En dan terug naar Sylvie?
..popcorn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven