Entertainment alle pijlers

Backstabbing B.TCH Sabia

29-08-2013 11:41 302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond viel open toen ik vernam dat Sabia (ex van voetballer Boularouz) zich liet horen over haar (ex)vriendin Sylvie.

Je hebt geen vijanden meer nodig als je zulke vriendinnen als Sabia hebt. Wat een ontzettende, vreselijke, backstabbing b.tch.
Die Sabia.. Wat een valse slang.

Ik denk dat ze altijd jaloers is geweest op Sylvie's leven. Nu leeft ze die, maakt niet uit welke slachtoffers er vallen op de weg ernaar toe. Arm kind.
Als ze haar imago haar zo onwijs belangrijk is waarom zette ze het dan op het spel wetende dat je maar iets hoeft te gebeuren en mensen klappen uit de school.

Ze zei nog dat ze het zo onwijs druk hadden met hun carrière, Damian, verhuizen... waar haal je de tijd vandaan.

Er is ergens al veel eerder een moment gekomen dat zij niet meer happy waren met elkaar. En dat zag je ook wel, wanneer zij elkaar een kus gaven was het passieloos en een beetje ongemakkelijk.

Ze hebben tijdens hun huwelijk niet eens samen in 1 bed geslapen. Tijdens de docu van de bal en de liefde hebben ze dat zelfs verteld: ( knip en plak via google)

In het programma wordt onder andere een kijkje genomen in de Duitse slaapkamer van Sylvie Meis en Rafael van der Vaart. Daar wordt het slaapkamergeheim onthuld dat beiden in een eigen bed slapen. Rafael: "Daar hou ik wel van. Ik kan niet zo goed.. Ik ben heel knuffelig, maar niet als ik ga slapen. Dan moet ik wel alleen eigenlijk liggen. Ik kan beter maar eerlijk zijn toch." Sylvie: "Dat vond ik eigenlijk altijd wel heel erg. Ik ben er nu inmiddels wel aan gewend."
wat belangrijk is, sylvie heeft in haar imagoreddende interview geen 1 keer gezegd dat Sabia liegt en dat ze niet is vreemdgegaan
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 september 2013 @ 00:18:

wat belangrijk is, sylvie heeft in haar imagoreddende interview geen 1 keer gezegd dat Sabia liegt en dat ze niet is vreemdgegaan

Zo dacht ik er nu net zo over. Wat ook raar is toen ze terug kwam uit Los Angeles van haar vriendin Touriya en werd opgewacht door journalisten op de luchthaven voor haar feedback van het interview van Sabia dat ze vertelde na ze zich erg verraden voelde.

Als Sylvie niet was vreemd gegaan waarom voelt ze zich dan toch verraden?

Dus het zal wel waar zijn. Misschien was haar seksleven wel ruk. Who will know..
Je m"appelle belle
Zozo,Sylvie is wel een multi talent in time-management!

Acteren,presenteren,dansen,model,eigen lingerielijn, "moeder",

en vreemd gaan en nog een chemokuur. Sommige mensen kunnen ook alles!
Is dit nog steeds niet klaar?
Wat ook zo dom is: Rafeal had Sylvies naam op zijn voetbalschoen, nu staat daar Sabia,s naam... Ik zou het geeneens willen, Sabia zijnde..
quote:bellevr schreef op 05 september 2013 @ 00:31:

[...]

Zo dacht ik er nu net zo over. Wat ook raar is toen ze terug kwam uit Los Angeles van haar vriendin Touriya en werd opgewacht door journalisten op de luchthaven voor haar feedback van het interview van Sabia dat ze vertelde na ze zich erg verraden voelde.

Als Sylvie niet was vreemd gegaan waarom voelt ze zich dan toch verraden?

Dus het zal wel waar zijn. Misschien was haar seksleven wel ruk. Who will know..

Misschien zit toch een kern van waarheid in het verhaal van Sabia. Silvie vond ik voornamelijk plastic fantastic overkomen, te gemaakt.

Maar wat Sabia heeft gedaan doro de man van je BFF inpikken en dan nog geheimen van BFF de wereld in slingeren kan gewoon echt niet.

Alleen zo sneu dit geburen voor Damian
[quote]betoverend schreef op 05 september 2013 @ 09:59:

[...]

Misschien zit toch een kern van waarheid in het verhaal van Sabia. Silvie vond ik voornamelijk plastic fantastic overkomen, te gemaakt.

Maar wat Sabia heeft gedaan doro de man van je BFF inpikken en dan nog geheimen van BFF de wereld in slingeren kan gewoon echt niet.

Alleen zo sneu dit geburen voor Damian[/quote]

Ik vind het veel sneuer dat mensen die NIET zijn betrokken dit allemaal schrijven, zichzelf ook nog eens op de borst kloppen en denken dat ze beter zijn. Wat ben jij goehoed! En je hebt echt het beste voor met dat jochie. NOT, je zit gewoon te smullen. En heel veel anderen hier met jou.
quote:flakes schreef op 05 september 2013 @ 10:08:

[quote]betoverend schreef op 05 september 2013 @ 09:59:

[...]

Alleen zo sneu dit geburen voor Damian[/quote]

Ik vind het veel sneuer dat mensen die NIET zijn betrokken dit allemaal schrijven, zichzelf ook nog eens op de borst kloppen en denken dat ze beter zijn. Wat ben jij goehoed! En je hebt echt het beste voor met dat jochie. NOT, je zit gewoon te smullen. En heel veel anderen hier met jou.

Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?.

Volgens mij doe je zelf hard aan mee met het smullen ervan
Nee en nee.
Tuurlijk wel Flakes. Anders zou je niet talen naar dit draadje. :D
Redelijk ook wel overtuigd dat het verhaal wel klopt van het vreemdgaan.

Die danser ontkent het niet en zegt dat hij niet in het circus wil meespelen. Baalt alleen dat zijn ex uit de school is geklapt. De piloot ontkent het niet en wil er niets over kwijt. Sabia zegt bewijzen te hebben. Sylvie ontkent niet maar heeft wel gezegd dat er veel leugens zijn naast zich verraden te zijn. En Rafael wist echt wel dat Sabia dit interview had en wat de inhoud zou zijn. Kan me niet voorstellen dat ze zo dom is en haar relatie op het spel zet. Misschien liet Rafael daarmee Sabia het vuile werk doen.
Bron: nu.nl

Danser ontkent noch bevestigt affaire Sylvie van der Vaart

Christian Polanc wil zelf niets loslaten over de seks-affaire die hij volgens zijn ex had met Sylvie van der Vaart tijdens de danswedstrijd Let's Dance.

"Ik weet wat de waarheid is en dat is genoeg. Ik kan niet begrijpen waarom ze zo reageert. Ik heb hierover niets te zeggen, er is mij al eens geld geboden, maar daar trap ik niet in. Ik wil mijn integriteit niet verkopen", zo vertelt de danser donderdag aan Bild.

Melissa Ortiz-Gomez deed maandag in het Duitse blad Closer een boekje open over de affaire van Polanc en Van der Vaart. Volgens haar deelden de twee maandenlang het bed.

Polanc baalt van de actie van zijn ex-vriendin. "Het is geen aangename situatie om in zo'n circus als dit meegezogen te worden."

De collega's van Van der Vaart en Polanc hebben ten tijde van de danswedstrijd niets gemerkt van de vermeende affaire. Een van hen vertelt aan Bild: "Als het waar is, dan hebben ze het heel goed verborgen gehouden."

In 2010 deed Van der Vaart mee aan Let's Dance. Ze haalde samen met Polanc de finale. Tijdens de vermeende affaire was ze bijna vijf jaar getrouwd met Rafael van der Vaart.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Insert: braaksmiley:

hartje was voor damian en sabia
quote:soetkees schreef op 08 september 2013 @ 14:35:

Insert: braaksmiley:

hartje was voor damian en sabia

Getverdemme ja, zeg dat wel.

Zongen ze jaren geleden niet al; 'Sylvie is de hoer van Amsterdam?'
sabia die niet weet wat ze moet verwachten op de rode loper....
Pffff, stom mens
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
http://www.telegraaf.nl/p ... abia_mee_naar_gala__.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Niet Rafael maar Sylvie sloeg
Ik heb geen motto.
.
Ook op NU en AD, maar gejat van Weekend:

Ex-manager: Sylvie moet onderduiken

Sylvie en Rafael blijven bijna 10 maanden na hun scheiding bijna dagelijks het nieuws halen. Deze week vertelt haar oud-manager Spiros in Weekend hoe geslepen Sylvie in werkelijkheid is.

De voormalig manager van Sylvie, Spiros Chalos, slaat het allemaal met verbazing gade. Spiros begeleidde Sylvie toen zij haar eerste klussen kreeg in Nederland. ’Ik heb de deal met TMF destijds voor haar gemaakt, maar naar dat programma keek geen hond. De kijkcijfers van de programma's die zij in Nederland gedaan heeft, lieten sowieso te wensen over’, zegt hij.

Hij weet zich Sylvie nog goed te herinneren. ’Ik vind Sylvie geslepener dan Rafael. Sylvie is berekenend en kan het allemaal gepland hebben. Omdat ze misschien al klaar was met het huwelijk koos zij een andere route. Maar je kan ook van een koude kermis thuiskomen als je eenmaal de echte waarheid hoort. Ik denk dat er nog heel veel is wat we niet weten.’

Spiros kan zich wel voorstellen dat het klopt wat Sabia heeft gezegd, dat Sylvie haar heeft proberen te koppelen aan Rafael. ’Ik kijk er niet van op als dat zo zou zijn. Mensen zijn tot alles in staat om zichzelf in een beter daglicht te plaatsen en de schuld op een ander te schuiven.

Over de uitlatingen van de moeder van Sylvie, die in een interview ongemeen hard uithaalde naar Sabia en haar eigen dochter vrijpleitte, is Spiros verbaasd. Sylvie’s moeder zei onder meer dat haar dochter nog maar ’een schim van zichzelf’ was: ’Haar ogen stralen intens verdriet uit, ze huilt vaak aan de telefoon.’ Spiros: ’Sylvie heeft niet veel vrienden hier in Nederland. Ik kan me voorstellen dat een moeder die hier in Nederland woont, denkt: het is nou wel leuk geweest, nu ben ik het zat. Die wilde toch een tegengeluid geven. Een moeder beschermt haar kind.’

Een paar dagen na het interview schitterde een lachende Sylvie alweer op de rode loper bij het Dromenbal in Berlijn. ’Als ze echt heel verdrietig was, was ze wel een verdomd goeie actrice als ze die lach kon opzetten op de rode loper. Dat kan ik me niet voorstellen. Ik geloof dat verdriet daarom niet. Als je werkelijk zo aangeslagen bent, blijf je even een paar feestjes weg. Dan schitter je door afwezigheid.’ Sylvie had moeten ’onderduiken en pas weer boven komen wanneer dit alles is overgewaaid' aldus haar oude manager.

Wat deze meneer echter verzuimde te melden is dat hij aan de kant gezet is voor die ene voetballer van Ajax, Chivu, geloof ik, waar Sylvie een relatie mee had.
En met wie was die droeftoeter was toch ook ooit eens? Om maar even aan te geven met wie we te maken hebben

Sylvana? Sonja?
quote:Suze02 schreef op woensdag 25 september 2013 22:28 En met wie was die droeftoeter was toch ook ooit eens? Om maar even aan te geven met wie we te maken hebben

Sylvana? Sonja? Sonja silva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven