Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 (deel 2) *Zonder Spoilers*

28-08-2025 18:01 1032 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Airysuit schreef:
28-08-2025 23:48
Ik vond het overigens wel super lief dat illya een date naar dat kasteel voor Monique bedacht had! Zou hij dat echt zelf bedacht hebben?
Ik ben ook hp fan en zou helemaal uit mn plaat gaan als iemand mij daar op date zouden nemen omdat ze weten dat ik van hp hou.... zo lief en leuk bedacht!
Vond ik ook!
Doei Rob, doei Petra, doei Bianca!

Ben weer heel benieuwd naar volgende.
.
Ik denk dat Monique Illya weer wat meer kan laten landen.
Ze praten erg gemakkelijk met elkaar.
Brooklyn28 schreef:
28-08-2025 22:35
Rob had een schuimtaart! Heerlijk, ik wil ook.. Liefst van Maison Kelder :yum:
Ja: mokka/hazelnoot smaak.
dolfje schreef:
28-08-2025 23:25
Dat zei ik ook meteen. Maar er lagen doosjes medicijnen op bed, misschien waren ze net naar de arts geweest of zo.

Evengoed. Je schoen uitdoen voor je op bed gaat liggen is 10 seconden werk?
En haar ontbijt (een muffin?) en een half glas thee stond ook nog op bed. Maar ze waren ná het ontbijt naar de dokter gegaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gebruna schreef:
28-08-2025 22:12
Vreemd commentaar ook hier, dat zij zich 20 jaar 'te oud' zou gedragen. Is toch redelijk normaal dat mensen van die leeftijd als zij gaan verhuizen, bij voorkeur een gelijkvloerse woning (appartement of laagbouw) willen?
Ik las het als 20 jaar te oud voor Rob.
Niet als 20 jaar te oud voor haar leeftijd.
Airysuit schreef:
28-08-2025 23:48
Ik vond het overigens wel super lief dat illya een date naar dat kasteel voor Monique bedacht had! Zou hij dat echt zelf bedacht hebben?
Ik ben ook hp fan en zou helemaal uit mn plaat gaan als iemand mij daar op date zouden nemen omdat ze weten dat ik van hp hou.... zo lief en leuk bedacht!
En hoezo is ze enorm fan of draaft ze erin door? Ik weet ook dat er 7 boeken zijn, 8 films en een toneelstuk. Ik heb de films ook vaker gezien (geen 8 keer). Maar maakt dat meteen dat je over de top fan bent? Mijn man vind het ook niks maar ik heb meer interesses dan Harry Potter.
Ben wel bang dat het feit dat ze niet makkelijk uit eten kan ivm allergieën voor hem maakt dat hij het minder kans geeft...
Catan schreef:
29-08-2025 06:24
Ik las het als 20 jaar te oud voor Rob.
Niet als 20 jaar te oud voor haar leeftijd.
Zo inderdaad. Heel normaal voor haar, te oud voor Rob.
Geen bijzonderheden
Het is gewoon verstandig van Anja dat ze in zo'n woning is gaan wonen. Hoeveel mensen zitten er wel niet om hun ouders in de rats omdat ze eerst te eigenwijs waren om te verhuizen en nu te oud om fatsoenlijk in een normaal huis te wonen? En Rob is Rob, die doet weer net alsof ze met één been in het graf staat. Tja.
Nina-tje schreef:
29-08-2025 02:07
Ik hoop het. Ik vind Monique een leuke vrouw, maar tot nu toe zie ik dat Illya nog steeds onder de indruk is van het uiterlijk van Sylwia en ik denk dat hij haar die rare acties vergeeft, omdat hij niet met zijn hersenen denkt.
Cum non tum age
meisje85 schreef:
29-08-2025 07:16
Het is gewoon verstandig van Anja dat ze in zo'n woning is gaan wonen. Hoeveel mensen zitten er wel niet om hun ouders in de rats omdat ze eerst te eigenwijs waren om te verhuizen en nu te oud om fatsoenlijk in een normaal huis te wonen? En Rob is Rob, die doet weer net alsof ze met één been in het graf staat. Tja.

Zeker verstandig.
En bevorderlijk voor de doorstroming in woningen.
Mijn schoonvader bleef tot zijn dood in zijn villa wonen.
5 slaapkamers, 2 badkamers, 2 garages, enorme tuin enz.
Wat had hij er nog aan?
Maar hij bleef stug zitten, ondanks alle ongemakken en achterstallig onderhoud.
Dit hoor ik ook erg vaak van een vriendin die in de thuiszorg werkt. Mensen die in hun eentje zitten te verpieteren in onpraktische kasten van huizen.
Gewoon niet handig. Ook omdat de kinderen er vaak voor moeten opdraaien.
Nina-tje schreef:
29-08-2025 02:07

Ik vond het ook heel goed van Monique dat ze Illya even vertelde dat ze s'ochtends vóór het ontbijt, Silwia al had zien rondlopen in trui en spijkerbroek. En ze het dus erg apart vond dat ze even later aan de ontbijttafel verscheen in haar roze stoei/slaappakje en slaapmasker op haar hoofd.
Illya wist duidelijk niet goed wat daarop te zeggen. Al vrees ik dat het niet veel zal veranderen bij hem.
Overal rode vlaggen! Ook dat zogenaamde verontwaardigd zijn van Silwia toen ze niet mee mocht op date.
Maar Illya ziet het al niet meer.
himalaya schreef:
29-08-2025 06:11
Evengoed. Je schoen uitdoen voor je op bed gaat liggen is 10 seconden werk?
En haar ontbijt (een muffin?) en een half glas thee stond ook nog op bed. Maar ze waren ná het ontbijt naar de dokter gegaan.
Misschien was ze vol goede moed en dacht ze dat ze wel (weer) op kon staan en was ze daarmee bezig. Misschien liet ze de boel nog even aan omdat ze wist dat Bianca nog langs zou komen met de camera's.
himalaya schreef:
28-08-2025 23:06
En die Leonora met haar schoenen op bed. Ze is ziek. Waarom dan niet je schoenen uit doen? Waarom sowieso met schoenen op je bed?

Arme Leonora, met of zonder schoenen aan kon je echt wel héél goed zien dat ze zich ontzettend belabberd voelde. Denk dat ze al een paar dagen letterlijk leegliep.
J.P belde niet voor niks de huisarts.
yasmijn schreef:
29-08-2025 07:08
Zo inderdaad. Heel normaal voor haar, te oud voor Rob.
Dat denk ik ook. Ik vind haar juist fris en enthousiast voor haar leeftijd. Volop in het leven. Terwijl Rob geen enkele andere interesses lijkt te hebben dan grasmaaien en taarten bakken (al zou me dat wel heel leuk lijken als mijn partner dat als hobby heeft).
Hallodaar schreef:
29-08-2025 07:39
Zeker verstandig.
En bevorderlijk voor de doorstroming in woningen.
Mijn schoonvader bleef tot zijn dood in zijn villa wonen.
5 slaapkamers, 2 badkamers, 2 garages, enorme tuin enz.
Wat had hij er nog aan?
Maar hij bleef stug zitten, ondanks alle ongemakken en achterstallig onderhoud.
Dit hoor ik ook erg vaak van een vriendin die in de thuiszorg werkt. Mensen die in hun eentje zitten te verpieteren in onpraktische kasten van huizen.
Gewoon niet handig. Ook omdat de kinderen er vaak voor moeten opdraaien.
Omdat het vaak veel duurder is om kleiner te gaan wonen. En oude bomen verplaatsen ook niet zo makkelijk meer.
Daarbij zijn gelijkvloerse woningen helaas nog niet veel voorhanden.
Oh, en Hitsige Hetty, Greetje grijpgraag, Petra paal is opgekrast. Mooizo!

Ik vond het goed van Pettra dat ze aan haar uitlegde dat ze de sfeer nogal bepaalde. En niet in positieve zin. Zoiets is niet leuk om te horen, maar misschien kan Petra 2 nu eens aan zelfreflectie gaan doen.

Al dat spiruwele, zweverige en zogenaamd liefdevolle, is niet geloofwaardig als je daarnaast zo'n scherpe tong hebt, roddelt, onverdraagzaam bent en een kort lontje hebt.

Ik had al na 5 minuten hele negatieve vibes bij Petra 2. Brrrrrr, nare vrouw!
Hallodaar schreef:
29-08-2025 08:10
Arme Leonora, met of zonder schoenen aan kon je echt wel héél goed zien dat ze zich ontzettend belabberd voelde. Denk dat ze al een paar dagen letterlijk leegliep.
J.P belde niet voor niks de huisarts.
Je ziet de behulpzaamheid van JP wel steeds naar voren komen. Huisarts bellen, sapjes maken, oprecht vragen hoe het gaat (en luisteren naar het antwoord!), enz. Het leven wat hij leidt zou voor mij teveel zijn, maar volgens mij heb je aan hem wel een lieve, betrokken, ondernemende partner.
Renske schreef:
29-08-2025 07:52
Misschien was ze vol goede moed en dacht ze dat ze wel (weer) op kon staan en was ze daarmee bezig. Misschien liet ze de boel nog even aan omdat ze wist dat Bianca nog langs zou komen met de camera's.
Zoiets denk ik ook inderdaad, ze zag er wel erg slecht uit.
Hallodaar schreef:
29-08-2025 08:24

Ik vond het goed van Pettra dat ze aan haar uitlegde dat ze de sfeer nogal bepaalde. En niet in positieve zin. Zoiets is niet leuk om te horen, maar misschien kan Petra 2 nu eens aan zelfreflectie gaan doen.

Al dat spiruwele, zweverige en zogenaamd liefdevolle, is niet geloofwaardig als je daarnaast zo'n scherpe tong hebt, roddelt, onverdraagzaam bent en een kort lontje hebt.

Eens. In het begin deed ze zo joviaal, ook naar Lieske maar ze was ineens zo zuur.
Ik zag het gedrag van Silwya eigenlijk een beetje als een wat ongemakkelijk grapje. Er is een nieuwe dame en zij gooit alles in de strijd om Ilya een beetje geprikkeld te houden. Het is jammer dat ze dit niet op een volwassen manier weet te brengen, ze schiet in de kindrol en ik denk ook dat ze ontzettend jaloers is. Mochten zij na dit programma samen doorgaan dan loopt het volgens mij stuk op die jaloezie, ze pikt het niet dat Ilya zijn aandacht aan iets anders geeft.

Dat rare lachen van het voorstukje van eergisteren zag ik trouwens niet terug. Heb ik niet goed opgelet?

Ik vind Anja een leuke vrouw, eigenlijk gewoon een beetje te leuk voor Rob. Maar Rob zit alweer met een afscheid in zijn hoofd en heeft daar ook al een excuus voor gezocht. Ik word een beetje moe van Rob.

Leo's schoenen vielen mij ook op maar niet omdat het vies zou zijn maar het zit zo oncomfortabel, net als de spijkerbroek. Waarschijnlijk dook ze meteen in pyjama onder de lappen toen de camera weg was, ze is echt ziek.
JP had trouwens geen beste beurt gemaakt bij haar, ik denk dat hij een lulverhaal heeft opgehangen bij de dokter om haar voor te laten gaan, zoiets hoorde ik haar zeggen. Daar is zij niet van gediend. Ik denk dat ze lekker naar huis gaat zodra ze zich beter voelt.
.
Snaky schreef:
28-08-2025 23:41
Ik vind Erik een vervelende zeur.
Ik ook. Onbegrijpelijk dat zoveel mensen met 'm weglopen. Hij ziet er goed uit, maar verder vind ik er weinig aan. Dat claimerige en verongelijkte gedrag toen Rob er was, heel onaantrekkelijk.
Nothing happens for a reason
Hallodaar schreef:
29-08-2025 08:24

Ik verbaasde me over het knuffelen en troosten en gearmd teruglopen door Pettra. Zo is ze al die tijd niet geweest. Schuldgevoel omdat ze het moeilijk vindt om Petra te kwetsen? En daarna meteen weer in haar schulp toen Ingeborg doorzaagde over het gevoel. Die mag ook naar huis van mij.

#teamlieske
juliet64 schreef:
29-08-2025 08:32
Ik ook. Onbegrijpelijk dat zoveel mensen met 'm weglopen. Hij ziet er goed uit, maar verder vind ik er weinig aan. Dat claimerige en verongelijkte gedrag toen Rob er was, heel onaantrekkelijk.
Die dikke tranen ook meteen.

Ingrid gaat voor deze ook niet vallen, daar geloof ik niks van.
.
Gryla schreef:
29-08-2025 08:33
Ik verbaasde me over het knuffelen en troosten en gearmd teruglopen door Pettra. Zo is ze al die tijd niet geweest. Schuldgevoel omdat ze het moeilijk vindt om Petra te kwetsen? En daarna meteen weer in haar schulp toen Ingeborg doorzaagde over het gevoel. Die mag ook naar huis van mij.

#teamlieske
Dat viel mij ook op, ineens dikke zoenen en omhelzingen en strelerij?
Ingeborg is mijn kleur ook niet helemaal en ik zie in Petra en Lieske echt wel een heel gezellig stel waar heel misschien zelfs liefde uit zou kunnen vloeien.
Komen er nog meer dames hier trouwens?
.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven